Gå til innhold

Beautifulpeople.com

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det holdt ikke med not for de som hater meg, det ble absolutely not. Har fått flere absolutely not enn not, ha ha!

Hahahaha! Men du er jo helt på grønt totalt uansett!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg bare måtte, av rein nysgjerrighet. Og jeg er visst veldig enten/eller, for det er få "ok" og "no", men relativt mange "absolutely not" og "beautiful". Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dét. :ler:

Anonym poster: 23555d4d90900e12e100e57cf34a3096

post-37809-0-91399900-1362948424_thumb.p

Gjest Nils-Per
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva dere klager over. Jeg er jo den desidert styggeste av oss så langt. Tror ikke jeg har fått en eneste "beautiful" enda. Folk syns åpenbart enten at jeg er helt ok eller bare grisestygg :vetikke:

EDIT: Og der forsvant den lille grønne knoppen jeg hadde på "beautiful" helt. Må ha vært noen som trakk stemmen sin tilbake igjen :fnise:

Men "hmmm OK" har vokst da, i forhold til "no" og "absolutely not", og det er jo positivt. :danse:

Endret av Nils-Per
Skrevet

Haha, jeg ser for meg guttene som skal dømme mitt bilde. Bare - øøøø...?? Hadde sikkert vært bedre uten vått hår og med sminke, men HMMMM OK.

XD

Gjest Estelle
Skrevet

Haha, jeg ser for meg guttene som skal dømme mitt bilde. Bare - øøøø...?? Hadde sikkert vært bedre uten vått hår og med sminke, men HMMMM OK.

XD

Haha, genialt! Jeg tok også et uten sminke, da kan jeg liksom skylde på det hvis folk synes jeg er bælstøgg.

Skrevet

Skjønner ikke hva dere klager over. Jeg er jo den desidert styggeste av oss så langt. Tror ikke jeg har fått en eneste "beautiful" enda. Folk syns åpenbart enten at jeg er helt ok eller bare grisestygg :vetikke:

Jenter er vanskeligere å please enn gutter. De er mer sånn - de har en "type" de faller for. Og alt annet er feil. Så da skal det mer til for å få full score tipper jeg. Gutter er mer - hun er søt, greeeeeit.

• Liker 2
Skrevet

uglypeople.com hadde nok vært mer i min gate

• Liker 1
Gjest Nils-Per
Skrevet (endret)

uglypeople.com hadde nok vært mer i min gate

Ikke ut ifra profilbildet ditt på KG. Skulle tatt deg, hadde jeg vært homo.

Edit:

Lurer på hva som skjer med grafene mine dersom jeg melder overgang til Brasil eller Fillippinene...

Endret av Nils-Per
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Enig!

Anonym poster: a232796c1583cc66d028a1bc19145212

• Liker 2
Gjest Estelle
Skrevet

Edit:

Lurer på hva som skjer med grafene mine dersom jeg melder overgang til Brasil eller Fillippinene...

Haha, jeg var først norsk, og endret til Nederland, men det skjedde ingenting. Vurderer å prøve USA, men jeg vil jo ha et mest mulig korrekt resultat:P

Skrevet

Edit:

haha wow for et flott kompliment *liker* :danse:

• Liker 1
Gjest Nils-Per
Skrevet (endret)

Da har jeg meldt overgang til Fillippinene. Tror jeg skal bruke det her som en pekepinn på hvor jeg skal flytte neste gang, flytte dit jeg er mest "beautiful".

Endret av Nils-Per
  • Liker 1
Skrevet

Den røde streken min blir bare lengre og lengre.

Skrevet

Nå vokser "hmmmm ok" hos meg, så jeg blir mer og mer gjennomsnittlig ser det ut til. :fnise:

Skrevet

Hvis jeg forstår dette riktig, så er det bare det landet du registrerte deg med som kan stemme på bildet ditt, eller er det hele verden?

Skrevet

Jeg tror det er hele verden. Jeg har fått 8 personer som "sjekker" meg ut, og de er fra sør-afrika, Canada, Tyskland osv.

Gjest Estelle
Skrevet

Jeg tror det er hele verden. Jeg har fått 8 personer som "sjekker" meg ut, og de er fra sør-afrika, Canada, Tyskland osv.

Hvordan ser du hvem som sjekker deg ut? Hvor klikker du for å se det? Når jeg klikker på det grønne antallet, får jeg ikke opp annet enn at jeg ikke har tilgang. Har jeg sett helt feil?

Skrevet

Jeg har fått mail hvor jeg kan se profilen til enkelte av de. Det er ikke alltid jeg får mail, tror det kommer an på settingen til personen som har sjekket meg ut.

Skrevet

Hvis jeg forstår dette riktig, så er det bare det landet du registrerte deg med som kan stemme på bildet ditt, eller er det hele verden?

Hele verden. Alle betalende kunder visstnok.

Skrevet

Dette er så utrolig spennende!!!

Jeg håper jeg kommer gjennom nåløyet! nå er det bare 15 timer igjen, og jeg får se om jeg er stygg eller ikke hahaha.. jeg tar ikke den testen høytidlig, men artig å se om det blir positivt eller ikke, får nok sikkert en liten knekk om det blir en nedstemming :/

babape.png

Men håper at dere også vil vise bilde av dere da! kanskje litt skummelt hvis man absolutt vil være anonym, men kan jo bare si at det var et sosialt ekperiment :D

Jeg går ut først og legger ut bilde, uten AB :D

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...