PrimoFanten Skrevet 30. januar 2013 #61 Skrevet 30. januar 2013 Det er vel derfor vi fortsatt er single også, fordi vi ikke har funnet den ene som er rett for oss og hvor den andre føler det på samme måte! Men resten av verden klarer det jo, så da er det nok håp for oss også Føler det er mange som bare blir sammen med *noen* for å bli *sammen* med noen. Det merker jeg mye når jeg spør liksom "ja hva har dere til felles?" er som om noen aldri har stimulert til noen refleksjon hos de i de baner i det hele tatt. Som om det bare har handlet om å tilfredstille hverandre seksuelt liksom. Mange burde brukt mer tid på å satt og nådd utviklingsmål med seg selv. Er slik man finner ut hvem man egentlig er. Føler det er for mange av de som inviterer andre inn kun for å tilfredsttille sine egne primitive behov. De vet ikke hvem de selv er engang, sier en masse greier som ikke betyr noe. Så dama for meg kan mer enn å bare *se*, hun har en *visjon" om livet hun ser for seg Som altids reiser seg en gang mer enn hun faller. Tenk hva en kan få til så lenge vi aldri gir opp? De fleste som har en fordel bruker den ikke allikevel. Det viktigste for meg er altså å genuint føle vi deler denne filosofien på et grunnleggende plan.
PrimoFanten Skrevet 30. januar 2013 #62 Skrevet 30. januar 2013 Hur menar du att "typiske nordiske kvinnefolk" är då? Din beskrivning var ju ganska generell och hade passat in på många, både i Norge och Sverige. Det är en viktig krydda du glömt i mixen som gör att du tänker att det är svårt att hitta nordiska kvinnor som är på det viset. Vilken krydda kan det vara tro..? Själv är jag en bra blandning med kulturen från Sverige men med lite heta ingredienser utan att jag blir det någon hade kallat "utlänning". Kanske jag är en sådan typisk tjej som är skillnaden mellan just "utlänning" och "exotisk"... Är det mer en sådan blandning du letar efter? Du har rett i at det jeg burde tatt meg mer tid til å utdype hva jeg mente med "nordiske kvinner". Det hadde blitt et litt for langt innlegg, men igjen så er jeg nok ikke på hitlista til nordiske kvinner heller så går vel begge veier Jeg synes den blandingen du beskriver som deg selv er meget interesann. Det utstråler mystikk og alsidig kultur forståelse. Du har og mer å spille på enn mange andre kvinner som oftest bare kan farge/klippe håret og/eller sminke seg for å skille seg ut. Du har en fordel der, men som først og fremst er en fordel hvis du skjønner at du har den :-) 1
Eska Skrevet 1. februar 2013 #63 Skrevet 1. februar 2013 Føler det er mange som bare blir sammen med *noen* for å bli *sammen* med noen. Det merker jeg mye når jeg spør liksom "ja hva har dere til felles?" er som om noen aldri har stimulert til noen refleksjon hos de i de baner i det hele tatt. Som om det bare har handlet om å tilfredstille hverandre seksuelt liksom. Enig i dette! Men tror det handler mest om at mange er redde for å være alene, at det er bedre å ha noen enn å ikke ha det, på tross av at det ikke er den store kjærligheten.. Så kan man jo diskutere om den i det hele tatt finnes, men det er en helt annen diskusjon enn den vi har nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå