Gå til innhold

Din versjon av "drømme dama"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt på 18 år og er jomfru og har aldri hatt kjæreste. Jeg ønsker meg vel egentlig en jente i samme situasjon. Har alltid hatt lyst til å gi bort min jomfrudom samtidig som jeg får hennes.

Men forutenom akkurat det må hun være snill og blid, positiv og forståelsesfull. Litt småsjenert synes jeg også er veldig søtt. Høyde og vekt spiller forsåvidt ingen rolle. Kanskje ikke for tykk heller da...

Når en kommer til utseendet synes jeg hun må være ganske søt. Heller søt enn pen, for å si det sånn.

Anonym poster: 60c5cd9cde48f01901cba5bff543f556

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en gutt på 18 år og er jomfru og har aldri hatt kjæreste. Jeg ønsker meg vel egentlig en jente i samme situasjon. Har alltid hatt lyst til å gi bort min jomfrudom samtidig som jeg får hennes.

Men forutenom akkurat det må hun være snill og blid, positiv og forståelsesfull. Litt småsjenert synes jeg også er veldig søtt. Høyde og vekt spiller forsåvidt ingen rolle. Kanskje ikke for tykk heller da...

Når en kommer til utseendet synes jeg hun må være ganske søt. Heller søt enn pen, for å si det sånn.

Åhhh! ;-)

Anonym poster: 087144d5b65a96a7def73c7838ef95c7

• Liker 1
Skrevet

Lykke til selv.

Anonym poster: 2430b8f841f458593a8d748e31d0b6ff

Med hva da? Jeg er ikke på jakt etter en jomfru...

Anonym poster: e4c0f02b15c81331da43478aecc02a50

Skrevet

Med hva da? Jeg er ikke på jakt etter en jomfru...

Hvem har sagt det?...

Skrevet

Hvem har sagt det?...

Du sa; ''lykke til selv'', etter at jeg sa til deg at du trenger lykke til med å finne en jomfru. Ved å si det du gjorde, impliserer du at jeg lette etter en jomfru, noe jeg ikke gjør. :takke:

• Liker 1
Skrevet

Personlighet:

- Tørre slå noe vett inn i skallen på meg når det trengs uten å tro at hun ikke kan føle seg trygg hos meg.

- Ha egne interesser

- Konkuranse instinktet må være der

- Reflektert og kunne forsvare egne meninger.

- Open minded, kunne se ting i et annet lys gitt bedre forutsetninger.

- Sosial samvittighet

Utseendet:

- Kropp som genuint uttrykker overstående personlighetstrekk

- Mellom 168-180høy

- Kan være nordisk, sydlandsk...

Hvordan kan kroppen genuint uttrykke personlighetstrekk?

Skrevet (endret)

*

red-rose-in-snow.jpg

EDIT: Bah! Glemte å trykke på AB. : /

Endret av Pene sko...
Skrevet

Du sa; ''lykke til selv'', etter at jeg sa til deg at du trenger lykke til med å finne en jomfru. Ved å si det du gjorde, impliserer du at jeg lette etter en jomfru, noe jeg ikke gjør. :takke:

Nei. Det var svar på din nokså ironiske innvending til en som er på jomfrujakt, for å ønske deg lykke til som person og individ.

Skrevet

Å herre min hatt, pick me! :rodmer:

Anonym poster: 82595365b83342e11e2ac8cfe8bbf42a

• Liker 1
Skrevet

Blå øyne, fint smil, slank kropp, spiser sunt. Passe høy, kanskje rundt 1.65-1.70, burker litt sminke til daglig, men er ikke redd for å vise seg uten rundt meg. Litt spesiell hårfarge er fint, ikke lilla ogsånt, men kanskje mer brun-orange/blond-orange(naturlig, eller så er brunetter UTEN ettervekst fint). Hun må kunne ha kvelder der vi bare ligger i sofaen og spiser noe godt mens vi ser på en film ellernoe. Hun MÅ være helt åpen og eventyrlysten. Kresne mennesker er ikke attraktivt og det må være lett å få hun glad. Det gjør heller ingenting om hun konfronterer meg med til som jeg har gjort eller sagt, det får meg bare til å føle at hun er åpen og ærlig! Hun må ikke haste seg med å bli voksen, men hun må ville ha barn og en hund eller to!!

En viktig ting er også at hun må ha selvinnsikt og ikke la seg tråkke på (uten å bli opprørt vel og merke)

Om du er der ute- ta kontakt!!

Anonym poster: 7110564b8f1e059424c40df270630401

• Liker 1
Skrevet

Hei, jeg ville likt og høre deres versjon av denne så kalte "drømme dama" feks:

Blondt krøllete hår til navelen, litt jålete, minimum sminke til hverdag mens mye til fest, store faste pupper og cirka 1.60 høyde. Spontan og glad i og stå på ski\slalom. Må lukte godt. Ha grønne øyne.

Anonym poster: 180541b69664e4e887a90e2021e718db

Bortsett fra at jeg er redd som en unge i skibakken, så har du beskrevet meg! :blomst:

Anonym poster: 8000e7b8f761a9bab08351dc641f9e2b

Skrevet

Å herre min hatt, pick me! :rodmer:

Anonym poster: 82595365b83342e11e2ac8cfe8bbf42a

seriøst?

• Liker 1
Skrevet

Deilig, oppegående, snill, morsom og som bare er synlig når jeg vil ha oppmerksomhet.

Anonym poster: 466d9fedec678a05d2d4634f0a6e9eff

:fnise:

Skrevet

Blå øyne, fint smil, slank kropp, spiser sunt. Passe høy, kanskje rundt 1.65-1.70, burker litt sminke til daglig, men er ikke redd for å vise seg uten rundt meg. Litt spesiell hårfarge er fint, ikke lilla ogsånt, men kanskje mer brun-orange/blond-orange(naturlig, eller så er brunetter UTEN ettervekst fint). Hun må kunne ha kvelder der vi bare ligger i sofaen og spiser noe godt mens vi ser på en film ellernoe. Hun MÅ være helt åpen og eventyrlysten. Kresne mennesker er ikke attraktivt og det må være lett å få hun glad. Det gjør heller ingenting om hun konfronterer meg med til som jeg har gjort eller sagt, det får meg bare til å føle at hun er åpen og ærlig! Hun må ikke haste seg med å bli voksen, men hun må ville ha barn og en hund eller to!!

En viktig ting er også at hun må ha selvinnsikt og ikke la seg tråkke på (uten å bli opprørt vel og merke)

Der har du meg! 1.66 høy, blå øyne, 52 kg, brunette uten ettervekst. :biggrin:

Anonym poster: 5e8bab290e1e5f8ee54961678ce630e8

Skrevet

Der har du meg! 1.66 høy, blå øyne, 52 kg, brunette uten ettervekst. :biggrin:

Anonym poster: 5e8bab290e1e5f8ee54961678ce630e8

Hva skjer hvis dama di er ganske stygg uten sminke? :/

Skrevet

BMI helst over 30

Arbeidsgiver NAV

Syke; Konstant deprimert når hun ikke er agresiv i påvente av uka

Møter et vært feilskritt med motangrep

3 barn fra 3 forskjellige forhold

Ingen sammenfallende interesser, helst ingen i det hele tatt.

Alltid blakk og uten evne til å styre økonomien sin.

Dett var dett omtrent.

Og forresten, damer får ikke lov og beskrive drømmedama med mindre de virkelig er på søken etter en.

Du trenger ikke drømme lenger, her er jeg!

Skrevet

Men finnes de ?, tvilsomt...

Joda, de finnes:) men er ikke alltid like lett å finne hverandre dessverre..

Skrevet

Joda, de finnes:) men er ikke alltid like lett å finne hverandre dessverre..

Skal vel og noe til for at jeg f.eks hadde hatt det som kjennetegna *drømme* spesifikasjonene til denne dama og da. Det er veldig kun på den måten jeg liker at jenter skal være. Det er ikke særlig slik typiske nordiske kvinnefolk er da. Så må nok utvide søket når jeg er litt økonomisk uavhengig av å måtte jobbe.her oppe.

Skrevet

Skal vel og noe til for at jeg f.eks hadde hatt det som kjennetegna *drømme* spesifikasjonene til denne dama og da. Det er veldig kun på den måten jeg liker at jenter skal være. Det er ikke særlig slik typiske nordiske kvinnefolk er da. Så må nok utvide søket når jeg er litt økonomisk uavhengig av å måtte jobbe.her oppe.

Det er vel derfor vi fortsatt er single også, fordi vi ikke har funnet den ene som er rett for oss og hvor den andre føler det på samme måte! Men resten av verden klarer det jo, så da er det nok håp for oss også:)

Skrevet (endret)

Hur menar du att "typiske nordiske kvinnefolk" är då? Din beskrivning var ju ganska generell och hade passat in på många, både i Norge och Sverige. Det är en viktig krydda du glömt i mixen som gör att du tänker att det är svårt att hitta nordiska kvinnor som är på det viset. Vilken krydda kan det vara tro..?

Själv är jag en bra blandning med kulturen från Sverige men med lite heta ingredienser utan att jag blir det någon hade kallat "utlänning". Kanske jag är en sådan typisk tjej som är skillnaden mellan just "utlänning" och "exotisk"... Är det mer en sådan blandning du letar efter?

Endret av Nusseli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...