Gå til innhold

Din versjon av "drømme dama"

Fremhevede innlegg

Gjest winston
Skrevet

Her er min beskrivelse av drømmedama:

- Snill

- Omsorgsfull

- Humoristisk

- Kosete

- Medmenneskelig

- Sporty

- Politisk interessert

- Pratsom

- Positiv

Høyde betyr ikke så mye, mennesket betyr mest. Om dama er 1.50 eller 1.80 spiller ikke så stor rolle. Selv er jeg 1.74. Alder spiller heller ingen stor rolle for meg, så lenge forskjellen ikke er ekstrem. Utseende kan jeg ikke gi noe fasitsvar på. Selvsagt så har jeg min smak der, men jeg tenker at det blir vanskelig å finne ei dame som ser akkurat sånn ut, dessuten merker jeg fort om personen faller i smak. Liker mange forskjellige typer damer med tanke på utseende.

Hvis den aktuelle dama har en god del av beskrivelsen, har de svært store sjanser.

Dette er det nok mange som vil kjenne seg igjen i, så hadde det ikke vært for den beryktede "kjemien" ville det nok ikke være noe problem å finne henne.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har eg berre to kriterium:

Ho skal vera jomfru.

Det skal vera ein kjemi mellom oss som gjev grunnlag for eit førehald.

Alle andre detaljar får tilfeldigheitene styre,

• Liker 2
Gjest Euforia
Skrevet

utseendemessig:

- store lepper

- mørkt, langt hår

- klar hud

- relativt slank

- runde, faste pupper

- fit

- liten nese

- stor rumpe

ellers må hun være morsom, ydmyk, glad i å spise(!), være opptatt av kosthold og trening, belest, helst smartere enn meg, sarkastisk, god, spontan og snill. et pluss hvis hun ser ut som angelina jolie eller natalie portman. eller begge deler.

• Liker 2
Skrevet

Personlighet:

- Tørre slå noe vett inn i skallen på meg når det trengs uten å tro at hun ikke kan føle seg trygg hos meg.

- Ha egne interesser

- Konkuranse instinktet må være der

- Reflektert og kunne forsvare egne meninger.

- Open minded, kunne se ting i et annet lys gitt bedre forutsetninger.

- Sosial samvittighet

Utseendet:

- Kropp som genuint uttrykker overstående personlighetstrekk

- Mellom 168-180høy

- Kan være nordisk, sydlandsk...

Skrevet

Ho skal vera jomfru.

:fnise:

Anonym poster: 7131b5290d291962cc47e8ec188e1cac

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og sidemålsdebatt.

Mvh Sulosi, mod.

• Liker 1
Skrevet (endret)

BMI helst over 30

Arbeidsgiver NAV

Syke; Konstant deprimert når hun ikke er agresiv i påvente av uka

Møter et vært feilskritt med motangrep

3 barn fra 3 forskjellige forhold

Ingen sammenfallende interesser, helst ingen i det hele tatt.

Alltid blakk og uten evne til å styre økonomien sin.

Dett var dett omtrent.

Og forresten, damer får ikke lov og beskrive drømmedama med mindre de virkelig er på søken etter en.

Endret av RoH
  • Liker 1
Skrevet

Drømmedama mi fantes her i Norge på 50-tallet.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hihi, ni var ju inte så svåra då! Kanske det finns hopp för mig då att hitta en man när jag är klar för det :)

Red. För jag hoppas att ni är "normala" ni som har beskrivit er drömkvinna här...

Endret av Nusseli
Gjest Svampebob1
Skrevet

Red. För jag hoppas att ni är "normala" ni som har beskrivit er drömkvinna här...

Nei, det finnes ikke noe normalt med meg. Håper heller på å være noens spesielle på samme måte som jeg vil finne min ene spesielle :-)

Skrevet

Nei, det finnes ikke noe normalt med meg. Håper heller på å være noens spesielle på samme måte som jeg vil finne min ene spesielle :-)

Haha, jaja. Du förstod vad jag menade ;)

Gjest Svampebob1
Skrevet (endret)

Haha, jaja. Du förstod vad jag menade ;)

Jo, jeg skjønner hva du mener :-).

Endret av Svampebob1
Skrevet

Personlighet:

- Tørre slå noe vett inn i skallen på meg når det trengs uten å tro at hun ikke kan føle seg trygg hos meg.

- Ha egne interesser

- Konkuranse instinktet må være der

- Reflektert og kunne forsvare egne meninger.

- Open minded, kunne se ting i et annet lys gitt bedre forutsetninger.

- Sosial samvittighet

Utseendet:

- Kropp som genuint uttrykker overstående personlighetstrekk

- Mellom 168-180høy

- Kan være nordisk, sydlandsk...

Elsker dette svaret!

Skrevet (endret)

Elsker dette svaret!

Men finnes de ?, tvilsomt...

Endret av PrimoFanten
Skrevet (endret)

Men finnes de ?, tvilsomt...

Jo det är klart att de finns! Det var väl ingen ovanlig tjej du beskrev där :) "Problemet" är att det egentligen inte spelar någon roll efter som det i slutändan beror helt på den kemi som man får tillsammans med en annan person.

Hade jag svarat här (om det hade handlat om män, efter som det är en man som kan bli min "dröm") så hade kemi varit en del av svaret mitt. Kemi är så extremt viktigt och det är väl det som gör skillnaden mellan en "väldigt OK man" och en "DRÖMman".

Tror ni man kan framkalla "kemi" när man hittar någon man tycker om eller måste kemi finnas där för att man ska tycka om någon? (Hoppas detta räknas som detsamma temat, annars lagar jag en ny tråd om det, för detta kan bli spännande) :)

Endret av Nusseli
Skrevet (endret)

Dame, må være mellom 25-35:

Dådyrøyne, bringebærlepper,eplekinn, ferskenhud, midje som en veps, pianofingrer, ben som et føll, holdning som en fullblods.

Dessuten skal du lukte som en sommereng, spise som en mus. Være trofast som en hund og blid som en lerke. Spennende som en tiger, og kåt som en kanin.

Hygiene er viktig:

Ben må vokses, armhuler ++ barberes, øyenbryn nappes, føtter skrubbes, døde hudceller fjernes og huden fuktes, kviser og sorte prikker renses, hårrøtter farges, øyevipper svertes, negler files, magemuskler trenes.

Endret av Sommee
  • Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Tror ni man kan framkalla "kemi" när man hittar någon man tycker om eller måste kemi finnas där för att man ska tycka om någon? (Hoppas detta räknas som detsamma temat, annars lagar jag en ny tråd om det, för detta kan bli spännande) :)

Kjemi kan man skape om man vil. Men om man vil ha noe til å fungere over tid, så er det nok best med kjemi som kommer på naturlig vis. Men tidlig i datingfasen må man nok belage seg på å lete etter felles interesser og på å være sprudlende og positiv samt vise interesse for den andre.

Den langvarige kjemien finner man sjeldent der og da. Man må bli godt kjent med hverandre først.

Det er det jeg tror ihvertfall. Men biten om å skape kjemi i tidlig datingfase er noe jeg vet :-p

Gjest winston
Skrevet

Dame, må være mellom 25-35:

Dådyrøyne, bringebærlepper,eplekinn, ferskenhud, midje som en veps, pianofingrer, ben som et føll, holdning som en fullblods.

Dessuten skal du lukte som en sommereng, spise som en mus. Være trofast som en hund og blid som en lerke. Spennende som en tiger, og kåt som en kanin.

Hygiene er viktig:

Ben må vokses, armhuler ++ barberes, øyenbryn nappes, føtter skrubbes, døde hudceller fjernes og huden fuktes, kviser og sorte prikker renses, hårrøtter farges, øyevipper svertes, negler files, magemuskler trenes.

Og tomt hode?

• Liker 5
Skrevet

Ho skal vera jomfru.

Lykke til med det...

Anonym poster: e4c0f02b15c81331da43478aecc02a50

Skrevet

Lykke til med det...

Anonym poster: e4c0f02b15c81331da43478aecc02a50

Lykke til selv.

Anonym poster: 2430b8f841f458593a8d748e31d0b6ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...