Gå til innhold

Din versjon av "drømme dama"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg ville likt og høre deres versjon av denne så kalte "drømme dama" feks:

Blondt krøllete hår til navelen, litt jålete, minimum sminke til hverdag mens mye til fest, store faste pupper og cirka 1.60 høyde. Spontan og glad i og stå på ski\slalom. Må lukte godt. Ha grønne øyne.

Anonym poster: 180541b69664e4e887a90e2021e718db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker vell best litt lave jenter rundt 1.50-1.65, Kan godt være blondine, men INGEN ettervekst. Hun kan godt kle seg litt spesielt eller kult, sann som nettenestea eller Lene Orvik (bare og google de) Hun kan godt ha litt store pupper feks en D-cup. Og neglelakk er en stoor bonus! Like og gå turer i fjelle og se på filmer. Grønne øyner er også super fint! Siden det er litt skjeldent.

Anonym poster: 92247e7965768b88e10d4e9ca045222b

• Liker 1
Skrevet

Deilig, oppegående, snill, morsom og som bare er synlig når jeg vil ha oppmerksomhet.

Anonym poster: 466d9fedec678a05d2d4634f0a6e9eff

Skrevet

Hun er 176 høy, solbrun og har en lekker trent kropp med timeglass fasong. Lekne og lekre pupper i C-cup. Håret er striper lyst, tykt og langt med store bølger. Øynene er blå og brynene er mørke. Leppene er store og myke. Huden er silkeglatt. Hun må spise sunt til enhver tid og trene regelmessig, minst 3-4 ganger i uken. Hun må være leken og sprudlende, glad og positiv hele tiden. Stor utstråling og vakkert smil! Hun må gi masse kjærlighet og hun får like mye tilbake. Hun er sporty og spontan og liker fart og spenning. Hun må lage sunne middagsretter og ha kun sunne ting i kjøleskapet. Hun må ikke spise sukker og godteri. Ikke røyke. Og helst ikke drikke alkohol. Hun er ikke dømmende, hun er ikke opptatt av kjendiser eller ukjente mennesker og sladring. Hun ser minimalt på tv, og elendige serier som reality og hotel Cæsar. Hun liker å se på debattprogrammer, nyheter og reiselivsprogrammer på tv. Hun leser Aftenposten, treningsmagasin og motemagasin. Hun har sans for mote, kunst og eksklusivt interiør. Hun kler seg med kvalitetsmerker. Hun går søndagsturer. Glad i dyr og barn. Hun gir fantastisk sex og ingen er så flink på blowjob som hun. Hun har orden på økonomien. Hun gir meg alltid klem og kyss når vi møtes. Vi kysser god natt. Hun ønsker meg en god dag. Hun lager neringsrik og sunn frokost hver dag. Hun har over gjennomsnittlig god hygiene og lukter nydelig. Hun er alltid vellstelt, til en enhver tid. Hun liker å reise og oppleve nye steder og kulturer. Alle liker henne, og alle skulle ønske de var henne eller var sammen med henne.

DRØMMEdama mi. :)

Anonym poster: d3a25c0591b58a924dbe62e51bb63d3d

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Meg selv med pupper og mus, det er drømmedama.

• Liker 9
Skrevet

Langt krøllete hår til navlen, er det fra kjønnet og opp, eller hodet og ned? :klo:

• Liker 28
Gjest Lurifix
Skrevet

Jeg har ikke så stort budjett på drømmedama. Så drømmedama mi må vel være en jeg kan le mye med.

• Liker 6
Skrevet

Langt krøllete hår til navlen, er det fra kjønnet og opp, eller hodet og ned? :klo:

:skratte: :skratte: Fantastiskt!!!!

• Liker 3
Skrevet

Hun er moden og oppfører seg deretter. Hun behandler folk med respekt. De som ikke vet hva dette er setter hun på plass uten behov for å hevde seg selv, ta hevn eller lignende.

Hun bryr seg om kropp og sinn og holder seg selv ved like. Hun bryr seg når hun ser folk som har det vondt og vanskelig, men verdsetter seg selv nok til å ikke la seg dra ned i dragsuget.

Hun har ikke behov for bekreftelser. Hun er positiv, med pågangsmot og med bein i nesa (ikke brusk som resten av oss).

Og hun er umulig å finne!

Håper ikke det var kun utseende det handlet om, for indre skjønnhet betyr så veldig mye mer!

Anonym poster: defd4838520a0fa349e91274d80e140d

• Liker 7
Skrevet

Jeg liker vell best litt lave jenter rundt 1.50-1.65, Kan godt være blondine, men INGEN ettervekst. Hun kan godt kle seg litt spesielt eller kult, sann som nettenestea eller Lene Orvik (bare og google de) Hun kan godt ha litt store pupper feks en D-cup. Og neglelakk er en stoor bonus! Like og gå turer i fjelle og se på filmer. Grønne øyner er også super fint! Siden det er litt skjeldent.

Anonym poster: 92247e7965768b88e10d4e9ca045222b

Ikke lett å finne jenter på 1,50 med naturlige pupper på størrelse med D-cup, altså. (I hvert fall ikke slanke.)

Anonym poster: 114406609a5a5f86f625f7c50a052a6b

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for AB hets og avsporing

Sulosi, mod.

Skrevet

Hun er moden og oppfører seg deretter. Hun behandler folk med respekt. De som ikke vet hva dette er setter hun på plass uten behov for å hevde seg selv, ta hevn eller lignende.

Hun bryr seg om kropp og sinn og holder seg selv ved like. Hun bryr seg når hun ser folk som har det vondt og vanskelig, men verdsetter seg selv nok til å ikke la seg dra ned i dragsuget.

Hun har ikke behov for bekreftelser. Hun er positiv, med pågangsmot og med bein i nesa (ikke brusk som resten av oss).

Håper ikke det var kun utseende det handlet om, for indre skjønnhet betyr så veldig mye mer!

Mener da jeg har vært borti flere sånne venninder, burde vel ikke være for vanskelig akkurat den der.

• Liker 2
Skrevet

Ikke lett å finne jenter på 1,50 med naturlige pupper på størrelse med D-cup, altså. (I hvert fall ikke slanke.)

Anonym poster: 114406609a5a5f86f625f7c50a052a6b

Kremt... Nå er jeg litt høyere enn 1.50 da, men er slank og har naturlig E-cup

Men AnonymBruker blir desverre aldri min drømmemann, siden han er for feig til å fremstå med nick (som forøvrig også er anonymt)

• Liker 4
Skrevet

Joda, det gjør hun!:-)

Skrevet

Å beskrive drømmedama er ikke enkelt, til det har jeg tidligere forelsket meg i for forskjellige damer, vet således at hun kan være alt fra blond til mørkhåret eller 1,55 eller 1,75 høy... Vet aldri på forhånd hva jeg blir betatt av og finner attraktivt. At hun har et smittende smil, har utstråling og viser interesse for å bli kjent med meg er et pluss. Jeg er veldig svak for flørtende jenter med innitiativ og som vet hva dem vil ha.

Jeg er svak for jordnære jenter med gode verdier, heller ei bondejente som ikke er redd for møkk under neglene, enn ei jålete og selvopptatt jente med overfladiske verdier og som står oftere forran speilet enn å benytte tiden til annet og viktigere formål. Det mest uattraktive jeg vet om er jenter med overfladiske verdier a'la hva mange rosabloggere opptas med - om jenta kjører traktor scorer hun mye høyere hos denne karen.

Drømmer om en intellegent og oppegående jente, sosial av natur, ei som i tillegg til å skulle være min utkårede vil være min beste venn som jeg opplever mye sammen med.

Det var litt an mine forventninger til drømmedama...

Skrevet

Hun er 176 høy, solbrun og har en lekker trent kropp med timeglass fasong. Lekne og lekre pupper i C-cup. Håret er striper lyst, tykt og langt med store bølger. Øynene er blå og brynene er mørke. Leppene er store og myke. Huden er silkeglatt. Hun må spise sunt til enhver tid og trene regelmessig, minst 3-4 ganger i uken. Hun må være leken og sprudlende, glad og positiv hele tiden. Stor utstråling og vakkert smil! Hun må gi masse kjærlighet og hun får like mye tilbake. Hun er sporty og spontan og liker fart og spenning. Hun må lage sunne middagsretter og ha kun sunne ting i kjøleskapet. Hun må ikke spise sukker og godteri. Ikke røyke. Og helst ikke drikke alkohol. Hun er ikke dømmende, hun er ikke opptatt av kjendiser eller ukjente mennesker og sladring. Hun ser minimalt på tv, og elendige serier som reality og hotel Cæsar. Hun liker å se på debattprogrammer, nyheter og reiselivsprogrammer på tv. Hun leser Aftenposten, treningsmagasin og motemagasin. Hun har sans for mote, kunst og eksklusivt interiør. Hun kler seg med kvalitetsmerker. Hun går søndagsturer. Glad i dyr og barn. Hun gir fantastisk sex og ingen er så flink på blowjob som hun. Hun har orden på økonomien. Hun gir meg alltid klem og kyss når vi møtes. Vi kysser god natt. Hun ønsker meg en god dag. Hun lager neringsrik og sunn frokost hver dag. Hun har over gjennomsnittlig god hygiene og lukter nydelig. Hun er alltid vellstelt, til en enhver tid. Hun liker å reise og oppleve nye steder og kulturer. Alle liker henne, og alle skulle ønske de var henne eller var sammen med henne.

DRØMMEdama mi. :)

Hahah...Lest for mye på blogger eller drømt deg bort i ellos katalogen?

Anonym poster: eb302a3b69ab3600bf32786eba297cbc

• Liker 10
Skrevet

Joda, det gjør hun!:-)

Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne ha gått for ei dame med barn, for de har som regel skjønt litt mer om hva som er viktig. Har møtt på flere av dere oppegående og flotte damer med barn som er modne, oppegående og reflekterte.

Og jeg er fortsatt såret og har det vondt.. Og dermed ikke klar. Venter heller til jeg har fått ting på plass i livet i stedet for å utsette noen for mine problemer.

Anonym poster: a57ee986ae0afe5249ad71eda255d31b

• Liker 1
Skrevet

Hahah...Lest for mye på blogger eller drømt deg bort i ellos katalogen?

Anonym poster: eb302a3b69ab3600bf32786eba297cbc

Ellos? Ellos er harry.

Jeg beskriver kjæresten min, som er drømmedama. :)

• Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg tror jeg skal å litt motstrøms og ta den negative varianten fordi det er så mye enklere:

Ikke slem, ikke bitchy, ikke stygg, ikke feit, ikke røyker, ikke høyere enn meg, ikke for gammel, ikke for ung.

Dette ble dessverre ikke noen drømmedame-beskrivelse, men det er bare fordi jeg aldri har hatt noe klart bilde av drømmedama og noe som igjen skyldes at hver gang jeg forsøker å danne meg et blir det bare et bildet av jenta jeg til en hver tid skulle være betatt av.

Skrevet

Her er min beskrivelse av drømmedama:

- Snill

- Omsorgsfull

- Humoristisk

- Kosete

- Medmenneskelig

- Sporty

- Politisk interessert

- Pratsom

- Positiv

Høyde betyr ikke så mye, mennesket betyr mest. Om dama er 1.50 eller 1.80 spiller ikke så stor rolle. Selv er jeg 1.74. Alder spiller heller ingen stor rolle for meg, så lenge forskjellen ikke er ekstrem. Utseende kan jeg ikke gi noe fasitsvar på. Selvsagt så har jeg min smak der, men jeg tenker at det blir vanskelig å finne ei dame som ser akkurat sånn ut, dessuten merker jeg fort om personen faller i smak. Liker mange forskjellige typer damer med tanke på utseende.

Hvis den aktuelle dama har en god del av beskrivelsen, har de svært store sjanser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...