Gå til innhold

Hadde spysyken rett før helgen, begynte å kaste opp igjen i natt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er generelt sett vant med at ungen har spysyken, da han har hatt det en del ganger, men dette har jeg ikke vært borti, så lurer på om dette er vanlig?

Sønnen vår hadde spysyken fra torsdags kveld til fredags morgen. Dvs. han kastet opp for siste gang i nitiden på fredag. Etter det har formen vært upåklagelig bortsett fra litt redusert matlyst, men det har alltid pleid å henge en del igjen hos han. Men i natt våknet jeg av at han ropte, og det viste seg at han hadde kastet opp igjen. Det var helt grusom lukt av spyet, ikke sånn vanlig spylukt. I tillegg hadde han to bæsjbleier som luktet akkurat sånn som spyet før det rakk å bli morgen.

Etter dette har formen igjen vært kjempebra uten hverken oppkast eller illeluktende bleier.

Men er dette vanlig da? Å få tilbakefall? Har aldri vært borti det jeg. Vi har jo bare vært for oss selv i helgen for å unngå å smitte andre, så han kan jo ikke ha blitt smittet av et annet virus igjen bare tre dager etter forrige runde. Det er i alle fall svært usannsynlig. Lurer vel egentlig mest på om jeg bør være bekymret? Kan det være at det er noe annet som feiler han enn spysjuken?

Anonym poster: d425acc1d27a671b3302363b1351e5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei, det var jo godt å vite. Men noen som vet hvorfor det er vanlig da? Trodde virkelig at når kroppen sluttet å ha symptomer så var man frisk og kvitt alle bakteriene?

Anonym poster: d425acc1d27a671b3302363b1351e5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det samme her. Aldri hatt sånne nye spyrunder med spysjuka, men denne varianten er kanskje litt annerledes enn de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det slik rett før jul. Ble syk kvelden tirsdag, dausjuk hele natten og onsdag. Torsdag var piggere, var ute og gjorde ærender, null matlyst, men spiste en god salat på ettermiddagen. Spyr igjen fredag morgen og var urdårlig frem til søndag morgen.

DA var det gøy å ha en nyfødt, da!:gjeiper:

Få i guttungen det han vil ha, samme hva. Blåbær er gunstig for magen og har masse vitaminer!:) Ris binder magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere typer omgangssykevirus ute og går. Derfor.

Anonym poster: 9042f6c37888894112fcb3ce45f75350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...