Gå til innhold

Utslett på hendene-streptokokker? Dra på legevakta?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg merket i går at jeg hadde fått utslett på den ene hånden, og tegnet rundt utslettet for å se om det har vokst til i dag, og det har det.

Det er varmt, hovent og klør.

Og når jeg våknet i morges, oppdaget jeg at jeg hadde fått det på den andre hånden i tillegg.

Har hatt streptokokkinfeksjon før, og dette ligner veldig.

Dette er den jeg tegnet rundt i går.

Dette er det jeg fikk i natt

Så spørsmålet er om jeg skal stikke på legevakta nå, eller vente til tirsdag når jeg kan dra til legen og det er mye billigere enn på legevakta?

Jeg vet jo at det kanskje er lurt å ta legevakta siden jeg har svekket immunforsvar osv, men det er veldig dyrt og jeg føler meg i grei form da. Er vel bare det at noen burde passe på meg i tilfelle jeg får kuldeanfall eller hva det heter, men jeg kjenner ingen her som for øyeblikket kan det.

Så hva skal jeg gjøre?

Anonym poster: cf3cc42233a9e2816097591532d11757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da ikke så svindyrt å dra på legevakta, dyrere enn legetime men ca bare 100 kr mer. Hvis du ikke har rå til det så vent til tirsdag, men jeg har ikke peiling på slike utslett og kuldeanfall som du nevner. Siden du har hatt det før så kan du vel vurdere det selv, jeg trur at de fleste her inne vil anbefale deg legevakten. Du kan iallefall ringe til legevakten og spørre hva de mener, kanskje de sier at du kan vente til tirsdag!

Anonym poster: 7880bf392444f0185f27bd29f4e1203c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...