Gå til innhold

mpg 2013


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hu var nå i alle fall fin. ;) Ganske velproporsjonert! Og glinsende. Bare hun ikke åpner munnen alt for mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hu var nå i alle fall fin. ;) Ganske velproporsjonert! Og glinsende. Bare hun ikke åpner munnen alt for mye ;)

Og hvem bryr seg om hun er fin? Er folk så inkompetente at de ikke klarer å få kontakt med menneske de syns er fine i hverdagen at de må stemme fram dem for å få en ekstra titt? Det sier så mye om sånne stakkarer som stemmer etter sånne kriterier.

Anonym poster: 168016088610c1a98280a4e375a43c63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Syns Adelen sin sang var veldig fengende jeg. Veldig passende for mgp hvert fall.

At Sirkus Eliassen gikk videre er jeg mer forbauset over med tanke på at de faktisk muligens skal spille i en internasjonal finale. Ingen utenfor Norge kommer jo til å skjønne bæret :fnise:

Og Gautes sang var mer radiovennlig enn mgp-materiale.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirkus Eliassen kan ikke vinne eller gjøre det bra i en internasjonal finale. Adelén tror jeg kan gjøre det bra. :enig: Det er jo en party-låt og de gjør det som oftest ganske bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Adelen burde gå videre.. :Nikke:

Og, jeg syns det er merkelig at den damen ble stemt frem som nummer en. Hun sang, vel, forferdelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hørt Bombo, kun for å gjøre meg opp en mening. Hørte på versjonen som er hentet fra opptreden igår; utrolig surt, monotont og jeg fikk følelsen av at låta er hentet fra mr.music hits gitt ut i 1993.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun som fikk flest stemmer i går var ikke spesielt flink til å håndtere media.

Gratulerer adelen! "Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik"

Hvordan føles det? "Ååååååååååååååååååååååååååååå!"

:sjokkert:

Anonym poster: 67198a2f339a86a0258c09b912754514

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun som fikk flest stemmer i går var ikke spesielt flink til å håndtere media.

Gratulerer adelen! "Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik"

Hvordan føles det? "Ååååååååååååååååååååååååååååå!"

:sjokkert:

Ja, låta var fengende, og jeg synes hun fremførte den greit også. Men hun virker langt fra moden nok til å sendes ut i det sirkuset den internasjonale finalen er.

Anonym poster: 6dcca7fce7695fdbb764a5557e49954e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Det var utelukkende møl fra ende til annen. Noe så forferdelig. Og Adelen sin sang er jo plagiat så det holder. I tillegg er det latterlig å sende ei som kun har stått på en scene i en gymsal til et fullsatt Spektrum. Det kommer til å bli en kjempepåkjenning for henne.

MGP har blitt en gigantisk flopp, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Adelen sin sang er jo plagiat så det holder.

Plagiat av hvilken sang?

Anonym poster: 6dcca7fce7695fdbb764a5557e49954e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Jeans

Mulig jeg er litt sær, men synes de skulle hatt 18- års grense for å delta i mgp

Så kan de under holde seg til mgp jr...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er litt sær, men synes de skulle hatt 18- års grense for å delta i mgp

Så kan de under holde seg til mgp jr...

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blue Jeans

Men, jeg håper alle stemmer på Emil Solli Tangen / Gromth

Jeg ber, virkelig, de må komme til finalen =)

Men jeg har mine store tvil, dessverre...så da holder jeg med Margareth tror jeg. Gaute er også ok. Men helst ikke fjellfolka eller hva det var.

Anne Sofi (?) var flink, men jeg har mine store tvil på at den har sjans til å vinne hele greia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Plagiat av hvilken sang?

Anonym poster: 6dcca7fce7695fdbb764a5557e49954e

I følge en MGP-ekspert er den til forveksling lik Kypros sitt bidrag i fjor. Hørte på den i sta, og det stemmer bra, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Men, jeg håper alle stemmer på Emil Solli Tangen / Gromth

Jeg ber, virkelig, de må komme til finalen =)

Men jeg har mine store tvil, dessverre...så da holder jeg med Margareth tror jeg. Gaute er også ok. Men helst ikke fjellfolka eller hva det var.

Anne Sofi (?) var flink, men jeg har mine store tvil på at den har sjans til å vinne hele greia

Og her ser man hvor ulik smaken kan være. Solli Tangen syntes jeg var helt grusom! Jeg liker Vidar Busk sitt bidrag best, men det er jo ikke noe MGP-låt. Egentlig synes jeg det meste som kom til finalen i år var dårlig. Vi har jo mange bra artister i Norge, også skal vi sende noe middelmådig til Eurovisjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det så ut som om hun var sluppet ut av et galehus. Stakkars programledere som skulle intervjue henne. Tipper de var helt rystet av hennes vrææææl og ååååååååååååh. og hææææææææææ.

Makan til fjortistull skal man lete lenge etter. NORGE 0 POENG!!!

Anonym poster: fe333e537f2d406cca28a8e48ff3688b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge en MGP-ekspert er den til forveksling lik Kypros sitt bidrag i fjor. Hørte på den i sta, og det stemmer bra, det.

Den er i samme stilen, men absolutt ikke samme melodien.

Anonym poster: 6dcca7fce7695fdbb764a5557e49954e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Den er i samme stilen, men absolutt ikke samme melodien.

Anonym poster: 6dcca7fce7695fdbb764a5557e49954e

Jeg sa da heller ikke at det var samme melodi. Plagiat betyr imitasjon eller etterlikning. Betyr ikke at det er identisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Margaret Berger er den utvilsomt beste av finalistene. Adelèn sin låt var veldig catchy, men hun sang fryktelig surt til tider. Alikevel er det en typisk GP-låt, og kan nå langt i en internasjonal finale. Så en av disse to må vinne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...