Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men de kaninene var litt tvilsomme. Synes det er "skummelt" med sånne menneskelige dyr...

De ligna litt på duracell-kaninen...

Anonym poster: 1b04548b9b9cb9b8a152312433bcd149

Videoannonse
Annonse
Gjest Blue Jeans
Skrevet

Tar tilbake det jeg sa om nummer 7. Den hadde aldri vunnet i selve finalen. Nummer 1 er den eneste jeg vil ha videre :P

Skrevet

Jeg tipper at den første, siste og hun i skinndressen går videre. Men egentlig har jeg ikke peiling, for det var ingen som stakk seg veldig ut som de beste.

Skrevet

Gaute videre, det hadde jeg ikke trodd. Det er sikkert mange småjenter som stemmer på han...

Skrevet

Synes alle sangene var ganske bra bortsett fra hun med det rosa håret som sang country..Fysj! :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Synes alle sangene var ganske bra bortsett fra hun med det rosa håret som sang country..Fysj! :sjokkert:

Helt enig. Helt annerledes enn sist gang. De samler hvis de skikkelig råtne sangene på et show.

Skrevet

Herregud.. Skjønner ikke hva som skjer med det norske folk som sender videre sirkus aliasen?? :sur: Syns Adelen burde gå videre.. :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Hehe. Fine greier det her da!

Skrevet

Herregud.. Skjønner ikke hva som skjer med det norske folk som sender videre sirkus aliasen?? :sur: Syns Adelen burde gå videre.. :Nikke:

Alle elsker jo Sirkus E, da;)

Skrevet (endret)

Jeg likte ikke så godt den sangen :( Men "æ vil bare dans" liker jeg veldig godt! haha :danse:

Endret av Tinalf
Skrevet

Off, nei, ikke hun. Hun sang jo så surt!

• Liker 1
Skrevet

Jippi Adelen! :smilorange:

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper virkelig denne ikke går videre til MGP... da blir jeg flau :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Der fikk du jo Adelen. ;)

Spent på reprisen nå.. hjelpes. De kunne gitt henne et annet navn da :P Ligner litt for mye på Adele ;-)

Gjest Blue Jeans
Skrevet

Hva søren!!???!??!??

Alle sangene var jo dårlige...

Hvertfall den siste.

Skrevet

Oh my. Hva skjer, hvem har stemt? Fotballfrue diggere????????

Anonym poster: fe333e537f2d406cca28a8e48ff3688b

Skrevet

Hun synger litt surt, ja ;)

Hvorfor skriver dere som anonym i mgp-tråden? ;)

• Liker 1
Skrevet

Helt enig. Helt annerledes enn sist gang. De samler hvis de skikkelig råtne sangene på et show.

Eneste jeg likte sist gang var Margareth Berger,synes det var mye dårlig forrige helg! :(

Skrevet

Nok et bevis på at verden går bakover. Talent bety ingenting lenger. Surtsyngende, talentløs snørrunge skal vinne er trasig. Ikke at det generelt e noe kvalitet i mgp, men synd de dårligste vinner hvert år.

Anonym poster: 168016088610c1a98280a4e375a43c63

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...