Gå til innhold

mpg 2013


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ikke spesielt interessert i den elektronika inspirerte musikken til Margaret, men hun er nå den som har den beste vokalen i kveld. Skuffet over låtene i kveld. Ingen som var spesielt fengende heller synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nå at den første går videre... selv om den ikke var særlig bra, men etter å ha hørt de andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de fjellfolk kommer videre. Det var ihvertfall pent. Resten var egentlig bare kjedelig å flaut (synd med margaret berger, liker henne egentlig veldig godt). Spesielt hank var FLAUT!!!! Først og fremst praten hans, som om han har drømt om mgp siden han var liten. Og jeg var lite imponert over synginga, han passer best til skrike-musikk.

Anonym poster: f252c35f02223b7a81ba1d7cb86103e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Beste i kveld var Fjellfolk og Margaret syns jeg.

Haji og Hank skulle hatt juling for at de i det hele tatt meldte seg på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste i kveld var Fjellfolk og Margaret syns jeg.

Haji og Hank skulle hatt juling for at de i det hele tatt meldte seg på.

Helt enig.

Tipper egentlig at Fjellfolk, Margaret og Annsofi går videre.

Anonym poster: 1b04548b9b9cb9b8a152312433bcd149

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt satt ut når Annsofi åpner munnen egentlig. Hun minner meg om hun "Trine" i den gamle serien "mot i brøstet" :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper egentlig at Fjellfolk, Margaret og Annsofi går videre.

Anonym poster: 1b04548b9b9cb9b8a152312433bcd149

tror det samme (nå har jo Annsofi gått videre alledere, men det trodde jeg på forhånd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe NRK har spart de beste artistene til slutt, og at neste delfinale har bedre sanger!

Anonym poster: 1b04548b9b9cb9b8a152312433bcd149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annsofi og Fjellfolk kom videre. Det var to av de sangene jeg likte i dag.

Det er mye forferdelig i år. Shackels eller hva de het, er jo helt forferdelig, og han Haij. Fy. Det var forferdelig surt.

Hun idol damen synger jo ikke så verst, men sånn musikk er ikke helt min greie, og jeg syns ikke hun synger noe pent. Det er bare det at hun er ikke tonedøv som mesteparten av de andre, så jeg regner med at hun blir den tredje som går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes i grunn kveldens høydepunkt var innslaget med å kåre dronningen, og når de dro for å prate med sønnen hennes, som så ut som han ville synke ned i et hull i gulvet :fnise: Vi lo godt her i stua da!

Da kom Margaret på første plass! Akkurat sånn som jeg regna med :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes i grunn kveldens høydepunkt var innslaget med å kåre dronningen, og når de dro for å prate med sønnen hennes, som så ut som han ville synke ned i et hull i gulvet :fnise: Vi lo godt her i stua da!

Da kom Margaret på første plass! Akkurat sånn som jeg regna med :danse:

Hehe ja, "ehhh lykke til då". Jeg kommer fra Florø, kjente jeg fikk nesten litt tårer i øynene av å høre fine dialekten! :)

Anonym poster: ae47c6570edbe608cf6f6e3c880569ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må de offentliggjøre hvem som fikk flest stemmer hver gang? Det gjør det ikke akkurat mer spennende, er vel mindre sannsynlig at de som ble nummer tre i delfinalen skal vinne hele greia.

Anonym poster: 6dcca7fce7695fdbb764a5557e49954e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt satt ut når Annsofi åpner munnen egentlig. Hun minner meg om hun "Trine" i den gamle serien "mot i brøstet" :fnise:

Ja. Når du sier det, så ser jeg det jeg også :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe ja, "ehhh lykke til då". Jeg kommer fra Florø, kjente jeg fikk nesten litt tårer i øynene av å høre fine dialekten! :)

Anonym poster: ae47c6570edbe608cf6f6e3c880569ba

Florøværing her også *vinker*

Var ikke tårer i øynene av dialekten her (jeg bor her, og hører den daglig ;) ), men lo godt av stakkars gutten som sannsynligvis døde litt inni seg der han stod :laugh: Jeg tror programlederen hadde et poeng når han sa de skulle gi det en 10-15 år før det går over, for den der...den kommer han til å bli minnet på hvert eneste år :laugh:

Anonym poster: 93d4d07ee08b6672aae0a5330b00bdfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste fra twitter:

@dagensB: Sangstemme von Helvete. #mgp

@LMGimse: Hank von Helvete. Slutta med dop. Slutta i Turbo. Klar for MGP. Den karriereutviklingen burde jo skremme enhver junkie fra å bli nykter.

Anonym poster: 518691d97575c757494c33e537c6a9d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...