Gå til innhold

UVI smerter etter første vannlatning om dagen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

hei. i ett år nå har jeg hatt uvi smerter som svie når jeg tisser, og følenlsen av å måtte tisse etterpå, samt smerter i underlivet. Dette er vleldig vondt og eneste som hjelper er å legge vannflaske mellom bena. har vert til lege mange ganger, da jeg har hatt disse plagene i ett år nå. Som oftest har jeg fått antibiotika, men hverken ved dyrking eller vanlig testing er det ikke bakterier i urinen. Legen har også undersøkt og alt ser fint ut. Nylig var jeg på ultralyd av urinveiene men alt så fint ut. Føler derfor jeg ikke kan dra tilbake siden legen har sagt hun ikke vet hva det er. Jeg er flink til å drikke mye, ta cvitaminer, tranebær osv, og har ikke kjønnsykdommer. Men siste uken har smertene fordelt seg, sånn at de kommer HVER DAG etter jeg har tisset etter jeg har våknet, og ca i 8tiden. Dette veldig plagsomt for meg, da jeg ikke har tid til å legge meg ned med flaske, og smertene varer en-to timer, og noen dager er det så ille at jeg ikke kan dra på skolen de to første timene.

håper noen vet enten noe som kan hjelpe, eller hvajeg burde gjøre for å bli kvitt dette.. det er en veldig stor plage å jeg blir helt utslitt.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke la legen gi opp på deg - det finnes nok en løsning :)

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør henvises videre til spesialist. Det er klart du ikke kan gå rundt og ha det slik.

Håper du tar kontakt med legen og får en henvisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...