Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noe har skjedd med Kristian René.

Har ikke hørt ham si én eneste gang

" KA I HÆLVETE ?!? "

Anonym poster: 55b8898b1203bfa4881eb541ec68e85b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er forelsket og har sikkert blitt en myk mann:P

Det klippet av lilleNiklas...hahaha jeg husker det når jeg så det ny, sykt morsomtxD Særlig Maren bare "i Oslo har vi stereoanlegg liksom"xD Digget lilleNiklas.

Jeg var begynt å bli mer og mer fan av Isabell men uff....likte ikke at hun vek etter for mannhora Sander! Til pass for ham å ryke strengen.

Endret av SoftKitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, fikk vond av henne! Usmakelig av TV3 å vise det på skjermen når det var så tydelig at hun følte seg dårlig.

Anonym poster: f70e82c9172c5ea6950c405acf03de4c

Dette var det verste jeg har sett på PH så langt i år.. Man så på hele kvinnemennesket at hun ikke hadde det godt med seg selv!!

De som kjenner følelsen, vet at dette må ha vært vondt!!

Nåja selvsagt kunne hun ha seg selv å takke, men TV3 kunne da klippet vekk akkurat de sekundene hvor hun så ut som hun måtte presse ut en vannmelon.

Anonym poster: 6cbebc7585abca5fcc472fea92e1550d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest20

Jeg ler meg skakk ihjel av Erik. Har aldri sett en så paranoid og nervøs person før. Dialekta hans er irriterende.

Sander er kvalm. Magne og KR er de onde. Oda liker jeg fortsatt ikke. Janni er anonym. Jeg heier på Mari, Isabel og Birger. Louis kan sikkert være med en stund til, men det kan bli vanskelig for henne å skaffe seg en partner. Tror Magne er eneste mulighet, og da kan Oda ryke. Det hadde vært fint. Ellers kan Erik forbli på hotellet en stund til, han også. Faen for en merkelig fyr.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sander er utrolig opptatt av utseende på folk. Virker veldig som han tror han er bedre enn alle andre når han prater sånn.

Det verste er jo at han selv ikke finnes kjekk. Jeg forstår seriøst ikke hvorfor folk syns han er kjekk. På hotellet virker han ålreit (litt løs), men kjekk er han ikke.

Anonym poster: 9932ff39f79ed1adc068d95cfde72c80

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Det verste er jo at han selv ikke finnes kjekk. Jeg forstår seriøst ikke hvorfor folk syns han er kjekk. På hotellet virker han ålreit (litt løs), men kjekk er han ikke.

Litt? Puler jo alle bare det er en jente,for så å snakke om hvor stygge de er etterpå. Kvalmt.

Stakkars Isabell, selv om det er hennes skyld så føler jeg med henne. Verste følelsen. Han visste hun ikke ville, trengte vel ikke presse henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Litt? Puler jo alle bare det er en jente,for så å snakke om hvor stygge de er etterpå. Kvalmt.

Stakkars Isabell, selv om det er hennes skyld så føler jeg med henne. Verste følelsen. Han visste hun ikke ville, trengte vel ikke presse henne

Med "litt" mente jeg egentlig "veldig", hele fyren er kvalmende når han holder på sånn. Isabell har seg selv å takke, utrolig prinsippløst av henne å ligge med Sander, men syntes synd på henne da jeg så hvor lei hun var etterpå.

Og han presset ikke henne til å ligge med ham, hun la seg i senga med ham og begynte å rote med ham, og kunne fint stoppet om hun hadde hatt litt selvkontroll.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabell kunne ha sagt nei hvis hun ikke ville ha sex med han. Var hun redd for at han skulle bli sur eller?

Lurer på hva som skjer i kveld. Håper Louis overlever parsermonien. Han virker kul.

Holder på å le meg i hjel av Erik! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Virker som Sander tror han er guds gave til jentene.

Uff ja! Jeg syntes i utgangspunktet han var kjekk, men nå blir det for mye av det gode! Er det mulig?! Kanskje han aldri har fått nei - på hans bonde-hjemsted Gausdal er det sikkert ikke så mange hunks å velge i! Som han Tommy i fjor, var overhodet ikke kjekk! Synes dessuten ikke nivået på guttene der inne er bedre enn jentene utseendemessig, tvert derimot! Tina og Isabell er veldig pene, resten er også ok søte. Sander må mene seg selv? For Erik, Magne, Birger og co. er virkelig kjekke. Kristan Rene er plutselig blitt "megakjekk" i år, mens ingen i fjorårets PH syntes han var kjekk?!? Må gå mye på selvtillit og "stjernestatus fra i fjor" / kul personlighet. Ellers har han jo trent og blitt slankere som han selv sier..

Anonym poster: d824ea109b0f3991696235221e59e56e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men skal de ikke ha Mr og Mrs paradise i år eller?

Jo, neste uke

Anonym poster: 7a15e758aa33a0abdd3af6d1f688be57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes Mari er den aller søteste jenta der inne. Smaken min er kanskje litt forskjellig fra andres.

Anonym poster: c2e20562b66ff3281a70c5e6962987e8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde aldri jeg skulle skrive dette, men fikk faktisk litt vondt av Isabel igår. Følte det var litt ubehagelig å se på hele greia. Så jo på hele henne at hun angra.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt, så satt jeg og venninna mi å lo oss skakk ihjel av Sander som var på do :fnise: :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke sett hele episoden i går...

Er det nå slik at Sander har hatt sex med BÅDE Oda og Isabell?? I en og samme episode? Bare utifra det jeg leser i etterkant tolker jeg det sånn..?

Så nå har den løse selvdiggeren hatt sex med TRE jenter på PH?

Når jeg tenker tilbake, synes jeg faktisk Ariel var litt billig som lå med han. En ting er jo hvis det oppstår kjærlighet (som med KR og Tina, eller søte Camilla og Andreas fra i fjor). En annen ting er å bare ha seg, med en som ikke en gang er interessert i deg, Sander ville jo ha UT Ariel etterpå. Flaut!

Hva synes dere?

Blir det sex-rekord i år? Hvor mange har hatt sex til nå? Sander med 3 jenter? Pluss KR og Tina? merker jeg ikke henger med i svingene, håper noen kan svare :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes ikke hun er billig bare fordi hun hadde lyst på sex og fant en fyr hun tydeligvis følte hun hadde kjemi med.

Anonym poster: 48d8a12b4c6614ac7601ca0550d46c22

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk ikke sett hele episoden i går...

Er det nå slik at Sander har hatt sex med BÅDE Oda og Isabell?? I en og samme episode? Bare utifra det jeg leser i etterkant tolker jeg det sånn..?

Så nå har den løse selvdiggeren hatt sex med TRE jenter på PH?

Når jeg tenker tilbake, synes jeg faktisk Ariel var litt billig som lå med han. En ting er jo hvis det oppstår kjærlighet (som med KR og Tina, eller søte Camilla og Andreas fra i fjor). En annen ting er å bare ha seg, med en som ikke en gang er interessert i deg, Sander ville jo ha UT Ariel etterpå. Flaut!

Hva synes dere?

Blir det sex-rekord i år? Hvor mange har hatt sex til nå? Sander med 3 jenter? Pluss KR og Tina? merker jeg ikke henger med i svingene, håper noen kan svare :)

Ingen er vel helt sikre på hva som skjedde med Oda og Sander. De beveget seg opp og ned i bassenget, men begge påstår at de ikke hadde sex. Eller, Oda påstår at hun ikke husker. Sander påstår at det ikke skjedde noe som helst. Dette skjedde imidlertid på mandag, mens Sander og Isabell hadde sex i går. Fikk faktisk vondt av å se på Isabell etterpå, det var helt tydlig at hun angret.

Anonym poster: a3390eb0f671d89e93301af4d5b7f875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...