Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Enig. Vi har imidlertid erfart at TV3 kan påvirke utfallet i forhold til hvem som skal vinne/hvem som skal ut. Hvis de tror at K.R. vil gi dem seertall, så kan de legge opp til at han vinner. Tror dessverre at de har bestemt seg for at han skal vinne... Håper jeg tar feil.

Anonym poster: 99dbef26b4067356014d526c87406515

Jeg håper virkelig også at du tar feil.

Om han er med på å holde et bra seertall beholder de ham gjerne en stund til, men håper for guds skyld ikke at han vinner.

Jeg blir dårlig av hele fyren og han er definitivt den jeg liker minst av alle som er der inne nå.

Hvor han får denne gigantiske selvtilliten fra begriper jeg ikke. Han er en dott.

Anonym poster: 14992e8c13e287d1d97d632b6a8ee613

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg håper virkelig også at du tar feil.

Om han er med på å holde et bra seertall beholder de ham gjerne en stund til, men håper for guds skyld ikke at han vinner.

Jeg blir dårlig av hele fyren og han er definitivt den jeg liker minst av alle som er der inne nå.

Hvor han får denne gigantiske selvtilliten fra begriper jeg ikke. Han er en dott.

Anonym poster: 14992e8c13e287d1d97d632b6a8ee613

Den "selvtilliten" er bare et tegn på usikkerhet. Legg merke til folk med selvtillit, de skryter ikke, de gjør lite av seg, men du legger merke til de for den de er - uten at de trenger å "rope" her er jeg. La du merke til hvor rørt han ble, av at Tina reagerte på at de ble skilt? Folk som er usikker, slik han er, faller for slikt. Etter dette vil båndet mellom K.R. og Tina bli sterkere. K.R. elsker seg selv, og når han får en slik bekreftelse, vil han også "elske" Tina. Husk dette er enkle folk å lese, bare man har lest psykologien sin. Derfor Paradis Hotel er så artig å følge med på. ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns Kristian Renee er genial. Den beste spilleren der inne i alle fall. Syns det er bra at Oda overasker litt, Mari sa jo i går at "hun lett kunne få Oda til å velge Karim" som om Oda er hennes nikkedukke og at hun har all makten. Mari har blitt utrolig høy på pæra og kanskje den jeg misliker mest der inne.

Anonym poster: f90b3dbb63dcecf86a1bb146a8076332

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magne sa i dag når de barberte beina: "Det passer jo bra siden det kommer inn en transe neste uke!"

Hvordan vet han det?

Anonym poster: 06afca84a5f7a9535470440632ca6061

Jeg synes han sa "får håpe det kommer...."

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Kristian Renee er genial. Den beste spilleren der inne i alle fall. Syns det er bra at Oda overasker litt, Mari sa jo i går at "hun lett kunne få Oda til å velge Karim" som om Oda er hennes nikkedukke og at hun har all makten. Mari har blitt utrolig høy på pæra og kanskje den jeg misliker mest der inne.

Enig. Mari er litt som Tina, men som ikke sier alt det hun mener høyt til andre.

Han nye er skikkelig i bakgunnen, har ikke lagt så særlig merke til han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke, uansett risikerte hun ryggen sin med de pushupsene, de ble gjort helt feil og ryggen hennes kunne lett fått belastningsskade der.

Hva gjorde hun feil? La ikke merke til det og ble nysgjerrig.

Anonym poster: 9932ff39f79ed1adc068d95cfde72c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Den "selvtilliten" er bare et tegn på usikkerhet. Legg merke til folk med selvtillit, de skryter ikke, de gjør lite av seg, men du legger merke til de for den de er - uten at de trenger å "rope" her er jeg. La du merke til hvor rørt han ble, av at Tina reagerte på at de ble skilt? Folk som er usikker, slik han er, faller for slikt. Etter dette vil båndet mellom K.R. og Tina bli sterkere. K.R. elsker seg selv, og når han får en slik bekreftelse, vil han også "elske" Tina. Husk dette er enkle folk å lese, bare man har lest psykologien sin. Derfor Paradis Hotel er så artig å følge med på. ;)

Dersom en er usikker på seg selv og trenger bekreftelse fra andre, så elsker han jo ikke seg selv?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dersom en er usikker på seg selv og trenger bekreftelse fra andre, så elsker han jo ikke seg selv?

De med lav selvtillit og usunn selvfølelse kan godt elske seg selv, men de trenger mer bekreftelse fra andre enn de med selvtillit/selvfølelse.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen på Paradis hotel er noen "iq-troll". Og K.R. har ikke utmerket seg i forhold til å være smart. Slu kan man heller kalle han. K.R. er flink til å skryte av seg selv, men det er lite hold i sin egen fremstilling av seg selv. Dessverre begynner folk som ikke gjennomskuer slikt å tro på slikt "tullprat", bare noen sier det ofte nok. K.R. imponerer meg svært lite.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ræva selvtillit og dårlig selvfølelse, men jeg skryter ikke og oppfører meg ikke spm K.R. Jeg er derimot stille og gjør lite ut av meg selv, tørr rett og slett ikke noe annet nettopp pga lav selvtillit. Det er godt mulig Kristian rene har dårlig selvfølelse, men selvtillit har han masse av!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde hun feil? La ikke merke til det og ble nysgjerrig.

Når man tar push ups skal man ha samme holdning som når man tar planken. Rett i ryggen, stramme magen, armene skal være rett bed fra skuldrene. Hun var slapp i hele overkroppen og heiste ned kroppen før hun i det hele tatt startet å bøye armene, det er fy fy fy. Hun ble veldig svai i ryggen av den teknikken hun hadde der. Dessuten hadde hun armene for langt opp mot hode som gjør det vanskeligere å utføre pushupsene riktig uten å få strekk mellom skulderbladende. Er seriøst overrasket over at hun ikke hadde evigvondt i korsrygg og skuldre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff kan det ikke sjekke inn en skikkelig bad ass hunk snart?? Vil ha inn en "Niklas" type (utseendemessig)!! Skikkelig badboy!! De som er der nå er jo bare såååå..zzzz. små sleske pappagutter.urk.gi meg eyecandy tv3!!! :D

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har ræva selvtillit og dårlig selvfølelse, men jeg skryter ikke og oppfører meg ikke spm K.R. Jeg er derimot stille og gjør lite ut av meg selv, tørr rett og slett ikke noe annet nettopp pga lav selvtillit. Det er godt mulig Kristian rene har dårlig selvfølelse, men selvtillit har han masse av!

Man kan være narsissist og ha dårlig selvtillit samtidig. Narsissisten trenger bekreftelse utenefra hele tiden.

Anonym poster: c2e20562b66ff3281a70c5e6962987e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De med lav selvtillit og usunn selvfølelse kan godt elske seg selv, men de trenger mer bekreftelse fra andre enn de med selvtillit/selvfølelse.

Men denne følelsen av usikkerhet og lav selvtillit, bunner ikke det i at en ikke "elsker" seg selv? Dersom en (for å bruke ditt ord) elsker seg selv, så vil en jo ikke være usikker på egen person? Eller?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen på Paradis hotel er noen "iq-troll". Og K.R. har ikke utmerket seg i forhold til å være smart. Slu kan man heller kalle han. K.R. er flink til å skryte av seg selv, men det er lite hold i sin egen fremstilling av seg selv. Dessverre begynner folk som ikke gjennomskuer slikt å tro på slikt "tullprat", bare noen sier det ofte nok. K.R. imponerer meg svært lite.

Jeg er enig med deg her. Syns ikke fyren har vist sine "intelligente" sider som han ofte snakker (les:skryter) om, men slu, det er han.

Jeg tenker bare at hvis han virkelig er usikker og har lav selvfølelse, kan han ikke elske (eller digge) seg selv, men han prøver å fremstille det slik - at han er den smarteste der inne og vet det selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Når man tar push ups skal man ha samme holdning som når man tar planken. Rett i ryggen, stramme magen, armene skal være rett bed fra skuldrene. Hun var slapp i hele overkroppen og heiste ned kroppen før hun i det hele tatt startet å bøye armene, det er fy fy fy. Hun ble veldig svai i ryggen av den teknikken hun hadde der. Dessuten hadde hun armene for langt opp mot hode som gjør det vanskeligere å utføre pushupsene riktig uten å få strekk mellom skulderbladende. Er seriøst overrasket over at hun ikke hadde evigvondt i korsrygg og skuldre

Takk for svar:) Studerte ikke\fikk ikke med meg teknikken hennes, men ja, om hun utførte armhevingene på denne måten, så var helt klart feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes han sa "får håpe det kommer...."

"OM det kommer" :)

Anonym poster: 05348b42c2f4039c97f6593e457b4958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...