Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg visste at Tina ble mobbet før. Derfor må hun hevde seg nå.

Anonym poster: ed5af99f5c08f15f2ce706f7f323c6d7

Jeg tenker at en som virkelig har blitt mobbet, ville aldri behandlet noen på den måten, for de vet hvor mye det sårer.

Anonym poster: 9932ff39f79ed1adc068d95cfde72c80

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det var ikke det jeg mente. Jeg var bare nysgjerrig på om danskene eller svenskene hadde hatt med utlendinger, men da regner jeg med at det bare er den norske versjonen som har det.

Jeg har sett nesten alle sesongene av den danske versjonen og aldri opplevd at det har vært en Nordmann eller Svenske med iallefall.

Anonym poster: 7d63239746f79aae1c17565caa5407f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker at en som virkelig har blitt mobbet, ville aldri behandlet noen på den måten, for de vet hvor mye det sårer.

Anonym poster: 9932ff39f79ed1adc068d95cfde72c80

All logikk tilsier dette, men det er ofte ikke tilfelle. Ofte er det mobbeofferne som er de verste mobberne, rett og slett fordi det er den kommunikasjonsformen de har lært seg. Det høres kanskje banalt ut, men vi mennesker er egentlig ikke så intelligente som vi liker å tro.

Anonym poster: a3390eb0f671d89e93301af4d5b7f875

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

All logikk tilsier dette, men det er ofte ikke tilfelle. Ofte er det mobbeofferne som er de verste mobberne, rett og slett fordi det er den kommunikasjonsformen de har lært seg. Det høres kanskje banalt ut, men vi mennesker er egentlig ikke så intelligente som vi liker å tro.

Anonym poster: a3390eb0f671d89e93301af4d5b7f875

Kanskje det ligger noe i det, men ser at en her har nevnt at hun ikke var mobbeoffer. Om jeg skal støtte meg til min egen empiri, så har mobbeofre mer sympati og medfølelse når det gjelder andre mennesker. Dersom en selv har vært gjennom noe vanskelig, så vil en jo som regel ha mer forståelse når andre går gjennom det samme.

Anonym poster: 36e268b2cb234b85a6ec2d2837ccd078

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mobbeoffer og ville aldri oppført meg på samme måte som Tina. Jeg skjønner faktisk hva som kan såre og ikke.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spyr av Oda. Er så lei den dama :glare: Sippekjerring.

De fleste deltakerne irriterer meg egentlig, kjedelige deltakere i år :P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg spyr av Oda. Er så lei den dama :glare: Sippekjerring.

De fleste deltakerne irriterer meg egentlig, kjedelige deltakere i år :P

Kan jeg spørre hvorfor de er så kjedelige?

Synes du deltakerne i fjor var så mye bedre? Jeg grøsser bare av å tenke på bitchen Christina og sutrekoppen Andreas,

Anonym poster: 7d63239746f79aae1c17565caa5407f5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, de bare irriterer meg :vetikke: Ikke alle, liker Sander, Isabelle og Kristian men de andre er egentlig bare irriterende. Jeg syns det var hakket bedre i fjor, men husker jo sippinga der og :P haha. Men Oda har jeg bare ikke hatt sansen for fra første stund :vetikke:

Endret av Tinalf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Oda i starten, men nå er hun bare irriterende. Dramaqueen av verste sort, som alltid skal krangle og/eller gråte på fylla.

Syns også det var veldig tåpelig å si til Mari at hun hadde "slikka ræv" uten å kunne komme med en eneste forklaring på hva hun egentlig mente med det hu sa. Og plutselig er Mari oppmerksomhetsyk og har en "se på meg holdning"? Jeg trodde problemet med Mari (i følge Tina og Magne, blant annet) var at hun var så jævla kjedelig og bare satt i en krok og røyka. Ikke lett å tilfredsstille disse deltakerne, altså!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det noen som har drømt om noen av deltakerne, eller? Drømte om Sander i natt. Vi var på samme fest, jeg drakk meg akkurat passe full, flørta med Sander hele kvelden og til slutt endte jeg opp på fanget hans mens jeg klina med ham... Husker enda akkurat hvordan klininga var og hva jeg tenkte mens det hele stod på. Måtte gjemme hodet i hendene da jeg kom på drømmen på skolen i dag, hahah

Anonym poster: 066b391def4cd5faec1e576ea38ab70f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg så Adil i dag! Starstruck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun som sier at Paradise Hotel starter nå kan bli med på Paradise.

"Hvem av deltakerne er den smarteste kniven i skuffen", haha.

Endret av Swag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun som sier at Paradise Hotel starter nå kan bli med på Paradise.

"Hvem av deltakerne er den smarteste kniven i skuffen", haha.

Regner med det var humor. Paradise-deltakerne er jo kjent for å "misbruke" ord og uttrykk. "muffin i mosen/posen" o.l :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så Adil i dag! Starstruck

Hvem er det ??

Hva er det de driver med nå? Jeg har akkurat slått på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Magne irriterer meg, håper han ryker!!

Anonym poster: 894e93395842cd7d514c702ab8929153

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader så slitsom Magne er når han begynner å diskutere. Mot Isabell i forrige uke og nå mot Janni.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må de si til redaksjonen hvem de vil splitte hvis de vinner??

Jeg er neimen ikke sikker på at de ekte vinnerne vinner. Tror TV3 ordner vinnerne som de selv føler er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magne kan liksom trumfe alle meningene til Janni fordi han har vært der lengst. Håper Janni tar hevn og kjitter han ut på torsdag

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...