Lillemeg25 Skrevet 1. april 2013 #921 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg skjønner heller ikke hvofor alle vil ha ut Tina. Hun lager mye drama og det er jo det Paradise hotel handler om. Jeg kunne godt tenke meg at Magne eller hun Oda ryker snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 1. april 2013 #922 Del Skrevet 1. april 2013 Tina driver hvertfall ikke å tisser og spytter på folk Jeg synes Christina var verre enn Tina. Må si meg enig i det. Christina var bare skikkelig ufyselig og fæl. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 1. april 2013 #923 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg heier på KR foreløpig, jeg digger han. Isabel har også vokst på meg. Mari klarer jeg ikke helt å bestemme meg om jeg liker hu eller ikke? Det har uansett vært gøy å ha hu der fordi hun har blitt tvunget til å spille hver uke. Tina kan også bli, vi trenger en som henne der. Ariel og Sander er litt kjedelige, og Birger er også litt anonym til tider. Vi mangler en som er skikkelig dum og kommer med gullkorn hele tiden, som Iselin i fjor og Heidi fra året før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #924 Del Skrevet 1. april 2013 Nei jeg orker virkelig ikke en Iselin nr 2. Ho bare irriterte vettet ut av meg! Verste var vel da hun skulle fortelle den dumme hummer historien hele tiden. Tina må bli. Jeg liker ikke Mari! Hun sutrer så mye synes jeg, Tåpelig å bli sur fordi ingen ville sitte å trøste henne hele kvelden da Thomas røyk ut. Skal de bare avslutte festen og sitte å deppe resten av kvelden da?? Anonym poster: 7d63239746f79aae1c17565caa5407f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. april 2013 #925 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Ble akkurat sjuk nok i påska til å få med 12 episoder. Ble ikke noe friskere av det. Inntrykket mitt er at denne gjengen er drita daffe i forhold til de som har vært der tidligere år. Hadde jeg visst hvor tafatte deltagerne var denne gangen, skulle jeg heller valgt "top model", "amazing race" eller no'. Ingen finner på noe sprell, og naboens opptak fra familieferie på Grand Canaria inneholdt mere action og humor... Endret 1. april 2013 av Kamikatze 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 1. april 2013 #926 Del Skrevet 1. april 2013 Ble akkurat sjuk nok i påska til å få med 12 episoder. Ble ikke noe friskere av det. Inntrykket mitt er at denne gjengen er drita daffe i forhold til de som har vært der tidligere år. Hadde jeg visst hvor tafatte deltagerne var denne gangen, skulle jeg heller valgt "top model", "amazing race" eller no'. Ingen finner på noe sprell, og naboens opptak fra familieferie på Grand Canaria inneholdt mere action og humor... Da får du heller se på noe annet da hvis det er så kjedelig, 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miller Skrevet 1. april 2013 #927 Del Skrevet 1. april 2013 Ble akkurat sjuk nok i påska til å få med 12 episoder. Ble ikke noe friskere av det. Inntrykket mitt er at denne gjengen er drita daffe i forhold til de som har vært der tidligere år. Hadde jeg visst hvor tafatte deltagerne var denne gangen, skulle jeg heller valgt "top model", "amazing race" eller no'. Ingen finner på noe sprell, og naboens opptak fra familieferie på Grand Canaria inneholdt mere action og humor... Haha! Du likte det da godt nok til å se 12 episoder på rappen 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. april 2013 #928 Del Skrevet 1. april 2013 Ble akkurat sjuk nok i påska til å få med 12 episoder. Ble ikke noe friskere av det. Inntrykket mitt er at denne gjengen er drita daffe i forhold til de som har vært der tidligere år. Hadde jeg visst hvor tafatte deltagerne var denne gangen, skulle jeg heller valgt "top model", "amazing race" eller no'. Ingen finner på noe sprell, og naboens opptak fra familieferie på Grand Canaria inneholdt mere action og humor... Synes omvendt jeg. I fjor var det jo bare sol og bad. Året før der og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. april 2013 #929 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Da får du heller se på noe annet da hvis det er så kjedelig, Var jo det jeg skrev, jo Uheldigvis kan en ikke vite hvor blodfattig episodene er før en har sett dem. Og har en sett tolv, kan en likegodt få med slutten. Kanskje det blir litt ryggdolking, juicy vidomsord og hylgråt i episode 13? Det var ett lite høydepunkt da. Det var da Eselin sjekket inn. Endret 1. april 2013 av Kamikatze 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillegurua Skrevet 1. april 2013 #930 Del Skrevet 1. april 2013 Selv om Tina lager drama er måten hun gjør alt på forferdelig irriterende. Håper hun ryker, men skulle ønsket at Charlotta ble. Hun kunne også være frekk og lage drama, men ikke i den grad og på den måten som Tina gjorde det.. Usj, minner meg om fjorårets Christina. De hadde sikkert blitt en god duo! Så nettopp episoden fra torsdag og skjønner meg igjen ikke på Tina. Når Mari sier at hun ikke kunne si det til Tina pga. at hun ikke kan legge alle kortene på bordet så sier Tina noe i den duren at "Nei, serførgelig(?) kan du ikke det. Men jeg ville bare at du viser meg respekt tilbake og sier det til meg siden jeg har vært ærlig mot deg" Såklart sier Mari ingenting til Tina for da ville Tina gått rett til Charlotta. Fortsatt kunne alt gått bra for Mari, men det kunne gått veldig dårlig også. Håper Sander og Ariel gjør det bra sammen, de er søte! Og Kristian Renè. Nå er det jo ikke alt vi får sett på tv, men det er det som vi ser på tv vi trossalt kan dømme ut i fra. Gleder meg til kveldens episode! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. april 2013 #931 Del Skrevet 1. april 2013 Trekløveret Tina, Charlotta og Ariel brukte kun Mari som spillbrikke, og lot det skinne gjennom at blant de fire, var hun for evig dømt til å spise restene de andre kastet til henne. Aldri fikk hun løfter eller forsikringer, men måtte satse på at alt ordnet seg til slutt. Mari ble kynisk brukt som spillbrikke av trekløveret, som også åpent håpte på bedre egnede jenter enn Mari blant nykommerne. Utblåsningen til Tina, og Maris reaksjon var et av de få lysglimtene i denne årgangen. Det var Tina - den allmektige, som ennå ikke skjønte at hun nå har havnet nederst på hakkeordenen. En posisjon hun har satt seg selv i, da trekløveret lukket seg og surfet lenge på sin maktarroganse. Håper Tina og Mari bir der en stund. Gleder meg til å se Tina måtte jobbe hardt og klore seg fast en stund til. Ariel er like spennende som ei utvannet spekesild, så det er helt greit at de hevnsender henne hjem snart. Men la Tina få vri og bukte seg litt til, plis? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #932 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg synes ikke Tina er like ille som Christina. Christina Var helt forferdelig i forhold til Tina. Måten hun behandlet Miguel på var helt grusomt også ler hu HØYT når Vida Lill slapp kulen. Fysj. Anonym poster: 7d63239746f79aae1c17565caa5407f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #933 Del Skrevet 1. april 2013 Ja, Tina har ikke enda vist seg så ille som Christina. Hun er den desidert ekleste og mest ufyselige personen jeg noen gang har sett i et reality-program. Anonym poster: 80bff2cafe0dde26a06be711c6b6d0d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 1. april 2013 #934 Del Skrevet 1. april 2013 Er vi i uke 4 nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 1. april 2013 #935 Del Skrevet 1. april 2013 Ja, det er vi! Morsom vri forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karolinn Skrevet 1. april 2013 #936 Del Skrevet 1. april 2013 Bytte roller ja.. dette kan bli artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 1. april 2013 #937 Del Skrevet 1. april 2013 Å herregud, Tina... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 1. april 2013 #938 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) "jeg synes jenter er penest å se på, men jeg liker pikk", Isabell Åhhhh, så fin truse du hadde Janni... Den kjolen var jo ikke kort Endret 1. april 2013 av Fashionistaen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. april 2013 #939 Del Skrevet 1. april 2013 Bare jeg som synes Triana er så tilgjort? Måten hun sier "det kommer en ny jenteeee" 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 1. april 2013 #940 Del Skrevet 1. april 2013 Bare jeg som synes Triana er så tilgjort? Måten hun sier "det kommer en ny jenteeee" Skuespillerprestasjonene hennes har ikke akkurat bedret seg siden "venner og fiender" nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg