Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Mari er drittøff da! Jeg fikk ekstra respekt for henne etter at hun satset så hardt og virkelig spilte! Artig at Tina først klager sin nød til jentene sine at Mari ikke kan stå opp for seg selv og snakke med andre, for så å bli dritsur når Mari faktisk tar saken i egne hender og ordner seg videre plass i spillet. På tide at noen tør å spille litt der inne så ikke alt sklir ut i kosemose og partytur.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hahahaha, elsker dagens episode! Høydepunktet var ansiktet til Tina under parsermonien.

Kanskje Tina må sende ut seg selv da, siden hun alltid er så opptatt av hva som er best for gruppa....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Synes det var tidig når Ariel og Isabell failet totalt med de bildene, jeezuz. Bra Christian fulgte med i timen..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Huff ja. Jeg liker Isabell men jeg fikk skikkelig vondt når hun bare sto der med bildet og smilte dumt. Hjelpe meg altså.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en bra sesong så langt. Faren nå er jo at alle de vi "hater" blir sendt ut en etter en og det som står igjen da er en gjeng med gode venner. Da blir det jo kjedelig igjen :P Så jeg håper de klarer å holde dramet gående gjennom hele sesongen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som skjønte hva rollen til Thomas var under det teselskapet med Mari og Isabel? Det virket så malplassert at han var der liksom, uten noen tvist som kunne få han inn igjen eller noen ting.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige sesong likte jeg overhodet ikke Kristian Rene, taklet han virkelig ikke, og alt han sa og gjorde var irriterende. I denne sesongen derimot begynner jeg å få skikkelig sansen for han. Han spiller utrolig bra, og han sier det alle andre tenker. Håper han når langt!

Anonym poster: c0a1ba625f8f86c79f1c769cf97e1eb1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV3 spoiler så.

Mari sier under neste ukes parsermoni at Tina og Ariel er utrygge. Da ryker en av de da?

Anonym poster: 18bb8d691ff8d2ce09569edc0300df3a

Jeg tror Mari blir valgt til "hotellets beste løgner" og får det smykket, noe som betyr at hun får makt - og den makten hun får vil gå utover enten Ariel eller Tina.

Anonym poster: 9932ff39f79ed1adc068d95cfde72c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Mari blir valgt til "hotellets beste løgner" og får det smykket, noe som betyr at hun får makt - og den makten hun får vil gå utover enten Ariel eller Tina.

Anonym poster: 9932ff39f79ed1adc068d95cfde72c80

Eller så sier hun det fordi den nye jenta som kommer inn har en fredning, og Oda, Isabel og Mari har klart å bli venner med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som hadde gledet meg til å se utviklingen mellom Kristian Rene og Charlotta på hotellet.. Hmrf..

Anonym poster: da82a05e2fa87e2c34ac792e9789bc12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh Tina!! Du er i et glasshus! Du har aldri prøvd å redde Mari! Du har hele tiden gjort kjipe avgjørelser som går ut over Mari.

Dramalamadama altså!

Hvilken avgjørsler ha Tina hele tiden gjort som har gått ut over Mari?

Anonym poster: 5775943ac20742dfe78b3add0e569f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Dette har vært en bra sesong så langt. Faren nå er jo at alle de vi "hater" blir sendt ut en etter en og det som står igjen da er en gjeng med gode venner. Da blir det jo kjedelig igjen :P Så jeg håper de klarer å holde dramet gående gjennom hele sesongen.

Enig. Jeg vill ikke ha Tina ut. Ikke noe gøy når alle er venner. Må jo ha noen som Tina der.

Håper Amir kommer inn å :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg liker Tina jeg :fnise:

Mari blir sikkert valgt som hotelletes løgner og får en fordel eller noe.

Litt dumt at vi hører Mari si Ariel og Tina ligger dårlig ann under parsermonien. Da ryker vel en av de.

Utrolig bra spill av Mari. De gikk 5 på. Man kan ikke bli sur fordi noen lyver til deg på ph. I virkeligheten så ja men ikke så ph. Det er i bunn og grunn et spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det mange av deltagerne i år glemmer er at utstemte deltagere skal stemme på hvem som skal vinne PH. Om Mari og Birger på et mirakuløst vist skulle stå som et av vinnerparene så er det ikke sjanse i helvete at de får flest stemmer.

Synes Mari virker som en sytende og negativ kjerring.

Anonym poster: da82a05e2fa87e2c34ac792e9789bc12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mange av deltagerne i år glemmer er at utstemte deltagere skal stemme på hvem som skal vinne PH. Om Mari og Birger på et mirakuløst vist skulle stå som et av vinnerparene så er det ikke sjanse i helvete at de får flest stemmer.

Synes Mari virker som en sytende og negativ kjerring.

Anonym poster: da82a05e2fa87e2c34ac792e9789bc12

Ja, men de som ryker ut først får ikke være med å stemme. Er jo bare 10 stk i juryen (eller noe sånt). Husker i fjor, da Andreas ble skuffa fordi Kristin og Dennis ikke var i juryen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg må si jeg ble utrolig overgitt over Isabel som bare sto der med bildet som et ?.

Også på toppen av det hele sier hun til Ariel "det ligger flere bilder der" :klaske:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken avgjørsler ha Tina hele tiden gjort som har gått ut over Mari?

Anonym poster: 5775943ac20742dfe78b3add0e569f1b

Hun lagde avtale om å bli partner med Mads (Mari's daverende partner) så Mari ikke hadde noen å stå med. Tina gjorde ingenting for å hjelpe hu. "Det er ikke mitt problem," sa hu.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...