Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne ikke vært mer fornøyd med hvem som står der nå! Birger og Isabell!

De MÅ jo vinne?! Hvis det går på å være best likt, er jo de enere?

Altså , KR og Charlotta stemmer vel ikke på dem, men resten...?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å hærregud... HAN dærre Louice er ikke helt god. Virker som han er rusa...

Anonymous poster hash: 8b7b2...a2e

Hun tar jo helt av!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lurer så på en sang. Håper jeg ikke bryter helt en diskusjon her.

På torsdag da Christian skulle gå til Tina, spilte de jo bruremarsjen. Men da Sander skulle gå, spilte de en kjempesøt melodi med noen helt enkle akkorder..

De spilte den på nytt igjen nå på mandag.

Er det noen som vet hva slags sang det er?

Sangen heter Terry Devine-King & Tom Jenkins - Dreamy.

Utenfor tema, hva heter sangen som ble spilt i bakgrunnen på dagens episode når den "Han Kristian Rene" videoen ble vist?

Heia Birger og Isabell!

Anonymous poster hash: 473d0...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke vært mer fornøyd med hvem som står der nå! Birger og Isabell!

De MÅ jo vinne?! Hvis det går på å være best likt, er jo de enere?

Altså , KR og Charlotta stemmer vel ikke på dem, men resten...?

Tror ikke de vinner jeg. Tipper Magne, KR, Charlotta og Remi stemmer på Tina. Og da er det vel avgjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare jeg som syns det eller virker det som at Isabelle er jæævla sjalu på Tina og Kristian Rene? og vertfall etter forlovelsen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

syns ikke Isabell virker sjalu nei.. syns det hun sier virker å være just about right..

Anonymous poster hash: 44fc1...d90
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare jeg som syns det eller virker det som at Isabelle er jæævla sjalu på Tina og Kristian Rene? og vertfall etter forlovelsen:P

Jeg synes mer det virker som om hun synes hele greia med forlovelsen og alt er komisk:P

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig:

Blir spennende i morra!

Mitt personlige ønske er at Tina/Sander vinner og at Tina slipper kula/deler pengene med KR.

Om ikke dem, så håper jeg at Louis/Glenn vinner :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LonelyAngel

Bare jeg som reagerte på hvordan Isabell og Birger lå oppå hverandre når de skulle legge seg? Jeg hadde ikke likt det dersom jeg var Pia. Isabell er jo bestevenninnen hennes, og Birger kjæresten. Samme med at Sander ligger i skje med Tina som er forlovet. :klo:

Må jo ikke ligge å holde rundt hverandre bare fordi man er partner liksom. Kanskje jeg er litt gammeldags. :lol:

Endret av LonelyAngel
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

:bolledeig:

Blir spennende i morra!

Mitt personlige ønske er at Tina/Sander vinner og at Tina slipper kula/deler pengene med KR.

Om ikke dem, så håper jeg at Louis/Glenn vinner :Nikke:

Jeg er enig i det som er utheva over her. Men la oss få slippe den sleipe falske slimålen Louis. HAN er direkte kvalm og ekkel å se på å jeg skjønner ikke at ikke de andre har gjennomskua HAN for lenge sia...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i det som er utheva over her. Men la oss få slippe den sleipe falske slimålen Louis. HAN er direkte kvalm og ekkel å se på å jeg skjønner ikke at ikke de andre har gjennomskua HAN for lenge sia...

Æsj, ikke siter meg.

May I add: de har gjennomskuet fantastiske Louis for lenge siden, men hadde tydeligvis ikke hjernecellene til å få henne ut :)

Lenge leve Louis.

Endret av Sparks
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei kristian rene, du er ikke den best spilleren der inne. Hadde du vært det, hadde du ikke blitt sendt hjem så mange ganger. Tosk

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i det som er utheva over her. Men la oss få slippe den sleipe falske slimålen Louis. HAN er direkte kvalm og ekkel å se på å jeg skjønner ikke at ikke de andre har gjennomskua HAN for lenge sia... Anonymous poster hash: 8b7b2...a2e

Greit du ikke liker HENNE, men går ann å vise litt respekt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan ikke skjønne at noen holder med noen så usympatiske personer som Tina og KR.

Anonymous poster hash: 37cad...748
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare jeg som reagerte på hvordan Isabell og Birger lå oppå hverandre når de skulle legge seg? Jeg hadde ikke likt det dersom jeg var Pia. Isabell er jo bestevenninnen hennes, og Birger kjæresten. Samme med at Sander ligger i skje med Tina som er forlovet. :klo:

Må jo ikke ligge å holde rundt hverandre bare fordi man er partner liksom. Kanskje jeg er litt gammeldags. :lol:

Ja, også? De har jo ikke sex da! Dessuten lå alle parene i armkroken, ikke noe å være sjalu for, da er du sykelig sjalu.

Anonymous poster hash: f6f83...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...