Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

her er frieriet: http://www.seher.no/...-paradise-hotel

det var så kleint OG han putter ringen på feil fing. men en ting- hvorfor sier de at dette skjedde torsdagen også er briger og loretta der?

Anonym poster: 44fc181db5be58f34ee7ca6e23e6fd90

Magne er jo også der! Merkelig :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magne er jo også der! Merkelig :klo:

Det er jo vanlig at alle sammen (finaleparet og juryen) fester dagen før finalen.

Dette skjer vel på finalefesten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo vanlig at alle sammen (finaleparet og juryen) fester dagen før finalen.

Dette skjer vel på finalefesten?

Men de var jo forlova idag.. ?

Anonym poster: 0d2348b0aa07f776f282fe9588c2fc42

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde jo feil klær på seg også til at det skulle være den festen som var i dag. Og på parseremonien når Triana spurte så virket jo alle de andre sjokkert over det...

Det må jo ha skjedd for mange uker siden, før KR røykt ut? Eller??

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bra gjort av Glenn å ta med seg Isabell når han hadde med seg hammeren! "Jeg er ikke full..Jeg er ikke drita " (sitat Isabell). Neida, bare blond. :)

Jeg synes ikke kjolen til Pia var flatterende for henne.

Morsomt når de spilte brudemarsjen da KR gikk bort til Tina. :)

Ser VELDIG fram mot FINALEUKA! :danse:

Anonym poster: 993f85fe6f65d9b7504b95b50f37cdfa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes denne sesongen av PH har vært den beste.. samtidig synes jeg det er kjedelig at det er så lite tilfeldig at det er de tre parene som står i finalen nå. Synes det er veldig tydelig at tv3 har styrt deltagernes valg i stor grad. Feks at Sander valgte Tina fremfor Pia til å få sitte under seremonien... det henger jo ikke på greip i det hele tatt. Jeg tror heller ikke at det var tilfeldig at det var Sander og Tina som skulle ut i av hotellet for å hente tilbake en av de døde.... og at Isabell stod i fare for å ryke hvis det kom en jente tilbake.. Når Sander sier at han ikke kommer til å gi seg, så tror jeg han hadde stått på sitt... men så kommer tv3 og sier at KR skal inn igjen, du må gi etter for Tina...

Og i dag med hammeren.. hvorfor i all verden skulle Pia passe på hammeren for Remi? Og hvorfor i all verden skulle hun tilfeldigvis legge den fra seg på det tidspunktet Remi var på do slik at det ble enkelt for Glenn å ta den?

Hvis jeg hadde meldt meg på programmet hadde jeg blitt dritskuffet om jeg hadde blitt sendt ut fordi tv3 la opp til det, til tross for at det kanskje ikke hadde vært mulighet for det om de ikke hadde lagt det til rette...

Skriver deltagerne under på at de ikke skal blir forbanna for sånt kanalens innblanding?

Kanskje det ikke er sånn.. men synes det har vært så mye denne sesongen som er altfor obvious at er manus..

Anonym poster: 3d686a2cc7ff258e76ee33836eaa0a02

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nicola

Synes denne sesongen av PH har vært den beste.. samtidig synes jeg det er kjedelig at det er så lite tilfeldig at det er de tre parene som står i finalen nå. Synes det er veldig tydelig at tv3 har styrt deltagernes valg i stor grad. Feks at Sander valgte Tina fremfor Pia til å få sitte under seremonien... det henger jo ikke på greip i det hele tatt. Jeg tror heller ikke at det var tilfeldig at det var Sander og Tina som skulle ut i av hotellet for å hente tilbake en av de døde.... og at Isabell stod i fare for å ryke hvis det kom en jente tilbake.. Når Sander sier at han ikke kommer til å gi seg, så tror jeg han hadde stått på sitt... men så kommer tv3 og sier at KR skal inn igjen, du må gi etter for Tina...

Og i dag med hammeren.. hvorfor i all verden skulle Pia passe på hammeren for Remi? Og hvorfor i all verden skulle hun tilfeldigvis legge den fra seg på det tidspunktet Remi var på do slik at det ble enkelt for Glenn å ta den?

Hvis jeg hadde meldt meg på programmet hadde jeg blitt dritskuffet om jeg hadde blitt sendt ut fordi tv3 la opp til det, til tross for at det kanskje ikke hadde vært mulighet for det om de ikke hadde lagt det til rette...

Skriver deltagerne under på at de ikke skal blir forbanna for sånt kanalens innblanding?

Kanskje det ikke er sånn.. men synes det har vært så mye denne sesongen som er altfor obvious at er manus..

Anonym poster: 3d686a2cc7ff258e76ee33836eaa0a02

Jeg tror ikke det er lagt opp. Det at deltagere kommer inn igjen, er selvsagt lagt opp og ulike oppdrag de får legges jo sikkert opp i håp om at det skal bli slik og slik. Men jeg ser reaksjonene til deltagerene er reelle og det ser ikke ut som det er noe skuespill her. Jeg tror nok at om det hadde vært slik at alt var planlagt, hadde det blitt klekket ut på et eller annet tidspunkt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke dette frieriet!!! Hvis KR i dag inne på rommet uten andre tilstede enn Tina, hvorfor kan vi ikke se opptaket? Fridde han den natten de begge var utenfor hotellet (husk hvor overblid Pest-Tina var)?

For det "frieriet" til SeogHør er jo ikkendet ekte!!! "Æ ha løst te å forlov mæ me dæ" er ikkenet frieri! Og Tina ser jo ikke engang bittelitt overrasket ut!!! Har Tina virkelignså tykke fingre? Regner med det er tommel ringen til Han KR.

Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes egentlig det var litt teit at Pia ikke hadde noen sjanse. Det burde vært to sittende gutter og to sittende jenter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia burde passet på hammeren fordi det var hennes egen redning også.

Når det er sagt så skulle jo Remi ha passa på den selv, først og fremst!

Uansett så hadde enten Pia eller Remi røket kjapt, da de lett hadde ofra hverandre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått skikkelig sansen for Remi i det siste. Han virker smart og oppegående, litt som Louis(bare ikke like mye drama queen som henne :fnise: ). Trist at han røk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har fått skikkelig sansen for Remi i det siste. Han virker smart og oppegående, litt som Louis(bare ikke like mye drama queen som henne :fnise: ). Trist at han røk ut.

:O Når?!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ihvertfall oppegående da han sa at "det er lett å bli revet med, eller ikke tenke klart, når man blir forelsket" (tror han sa noe i den duren om Kristian og Tinas forlovelse).

Jeg skjønte heller ingenting av den Se og Hør-videoen om forlovelsen. Lauretta og Birger var der, så sannsynligvis skjedde det før disse røk ut. FORDI: det kan ikke ha vært på finalefestingen - for Triana sa jo at "det hadde skjedd i dag" på torsdagens episode.

Endret av Sarafina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men har Lauretta, Tina og Kristian vært på fest sammen i det hele tatt? Sendte ikke Lauretta hjem Tina første dagen hun sjekket inn og så røk Kristian ut før Tina rakk å komme inn igjen? Så hvilken fest er dette klippet fra egentlig? :klo:

Jeg tviler veldig på at det var det ordentlige frieriet. Kristian så jo temmelig full ut? :P Og hvem har egentlig lyst til å forlove seg i en setting som det, midt i en lek av flasketuten peker på ser det ut som. Nei, det er nok noe TV3 ikke vil vise oss tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan jo ha iscenesatt et forloveri senere da, feks under festen siste uken når alle kommer tilbake før finalen..noe sånt.

Triana og de spm hennes altså.... det sitter 1 gutt, Pia går til ham.. Triana: "Hvorfor valgte du å stille deg bak Glenn?" NEI HVORFOR DET TRO? /facepalm

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men satt ikke Isabell ved bordet der hammeren lå da? Merkelig at hun ikke fikk det med seg at Glenn tok den å la den i boxeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Men satt ikke Isabell ved bordet der hammeren lå da? Merkelig at hun ikke fikk det med seg at Glenn tok den å la den i boxeren.

Glen sa sånn se på de der borte, så snudde hun seg og han tok hammeren,

Anonymous poster hash: bcf36...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, remi hadde EN oppgave og det var å holde fast på den hammeren. Hadde det vært meg så hadde jeg lagt meg i hjørnet på sofaen og tviholdt på den. Men nå er det jo remi det er snakk om og han virket aldri særlig smart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Han var ihvertfall oppegående da han sa at "det er lett å bli revet med, eller ikke tenke klart, når man blir forelsket" (tror han sa noe i den duren om Kristian og Tinas forlovelse).

Jeg skjønte heller ingenting av den Se og Hør-videoen om forlovelsen. Lauretta og Birger var der, så sannsynligvis skjedde det før disse røk ut. FORDI: det kan ikke ha vært på finalefestingen - for Triana sa jo at "det hadde skjedd i dag" på torsdagens episode.

Han sa vel også noe sånt som at kjærlighet gjør blind, lurer på hva han skulle frem til da :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Remi sa jo selv at hammeren hadde han med seg hele tiden. Rett etter Glenn fikk det oppdraget, så går han plutselig ifra hammeren? Han lot Pia passe på den, men alikevel. Pia klarte jo ikke en gang å passe på den.

Hvor vanskelig kan det være?

Høres bare merkelig ut,

Endret av Linda sofie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...