Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så dere ønsker ikke at noen sier i fra når hun spoiler i denne tråden? Nei ok, den er grei. For min del må hun bare spoile så mye hun vil :)

Det er sant som de sier; utakk er verdens lønn. Jeg ville bare hjelpe dere til å holde tråden spoilerfri men det er tydeligvis mer teit å si ifra enn å spoile.

Anonym poster: dd15429bc26c2073623a4ad665c1e0c3

Vi er nok flere som er takknemlige for advarselen :)

Anonym poster: 48d8a12b4c6614ac7601ca0550d46c22

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

TUSEN TAKK.

Kan virkelig helt ærlig si at jeg selv mener at jeg har spoilet kun EN gang i denne tråden (og det var fordi jeg var vimsete og ikke tenkte)

De andre gangene har jeg virkelig bare skrevet det jeg har ment og har hatt lyst til at skulle skje. Et eks? Kommentaren min om at jeg ville at den og den personen skulle gå ut. Skrev jo bare at jeg ville det, og tror det er ganske obvious at jeg heier på slemmelaget, så, hvorfor skulle jeg ikke ha skrevet det.

Men skal slutte å skrive kommentarer som i følge dere er "spoilere" fra nå av da ;)

Når du er fast inventar i spoilertråden og vet at Birger ryker som neste mann (nå kan jeg si det for nå vet jo alle det), hvorfor velger du da å gå inn hit for å skrive at "jeg håper Birger ryker"? Hvorfor skrive at du håper noe du vet kommer til å skje? Hvor er logikken? Men som sagt; det var ikke for min skyld at jeg klagde på spoiling så jeg kommer ikke til å bry meg døyten om hva du skriver fremover. Du må gjerne fortsette å snikspoile :)

Takk for meg.

Anonym poster: dd15429bc26c2073623a4ad665c1e0c3

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kommer til å savne Birger!! Pia er ei heldig jente

Anonym poster: eb3f28b50326e1a909d69d937421aff1

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birger er den personen i paradise jeg har fått dårligst førsteinntrykk av men har endt opp med å like best! Herlige menneske.

Helt enig! :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Birger :( Verdens verste førsteinntrykk! Et godt eksempel på at man ikke bør dømme folk etter førsteinntrykket, for makan til en herlig fyr. Han virker jo bare god! "Gleder meg til å komme ut herfra så jeg kan fortelle Pia hva jeg føler" aw.

Jeg hadde flere på facebook som spoila det lenge før idag, skjønner meg ikke på sånne folk idioter. Snakk om fritidsproblemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor hadde alle så dårlig førsteinntrykk av Birger? Jeg digget han fra starten!

Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor hadde alle så dårlig førsteinntrykk av Birger? Jeg digget han fra starten!

Fordi han var ekstremt høy på seg selv og trodde han var guds gave til kvinner, men så viste det seg at han ikke var helt sånn likevel. Han er bare herlig, snill og god. Synes også han har et kjempefint smil! Vil bare gi han en stor klem, egentlig.

Merkelig hvor mye et program som PH kan engasjere. Jeg blir oppriktig irritert av å se på det. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var fordi Charlotta satte han i et dårlig lys fra starten. Tok et par episoder før jeg innså at det var hun problemet lå hos.

Surt å se at hun står der fortsatt, men at han har røket. :(

Det, pluss at han virket som en håpløs casanova. Nå ser man jo at han faktisk har draget!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja ja ja, vi har fått med oss at dere synes Tina er sjefete og aggressiv nå. :)

Anonym poster: 0591ae7afdfbccfd262326f4f73d7f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Louis er tydeligvis dame".. Haha.

Sander er så respektløs

Anonym poster: 0591ae7afdfbccfd262326f4f73d7f95

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så bare fordi man har vært der fra dag 1 så er man en verdig spiller?

O k.

Var kun det brukeren skrev? Nei.

"Og ang Isabell synes jeg hun har gjort en fin rolle inne på hotellet :) Jeg anser henne og Birger som de med mest oversikt, når de snakker til kamera. Hun har gjentatte ganger hatt riktige teorier og sett for seg hva som kommer til å skje. Hun har igjennomskuet personer, uten å lage en big deal ut av det. Jeg vil si hu har hatt bedre oversikt enn "slemmelaget".

Hun verken hyler eller skriker til folk og kaller dem "fitter". De gangene hun har virket sint på noen synes jeg det går mer på hvordan de spiller enn på person. Hun sitter ikke og snakker om personer i en negativ forstand i plenum. Hun har alltid funnet seg en partner og har vel vært på solo et par ganger. At hun har fått seg partnere bare fordi hun er "søt" blir feil å si. Det bør ikke være et problem å skaffe seg en partner om man er hyggelig og grei. Hun må ha gjort noe riktig sånn sett, da spillet faktisk innebærer at man trenger en partner. Hennes eneste svake side vil jeg si er at hun ikke får til ting hun vil. Hun har jo failet en del ganger der hun burde vært lur."

Isabell er en verdig vinner. Punktum.

Anonym poster: 36e268b2cb234b85a6ec2d2837ccd078

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morteno

Var kun det brukeren skrev? Nei.

"Og ang Isabell synes jeg hun har gjort en fin rolle inne på hotellet :) Jeg anser henne og Birger som de med mest oversikt, når de snakker til kamera. Hun har gjentatte ganger hatt riktige teorier og sett for seg hva som kommer til å skje. Hun har igjennomskuet personer, uten å lage en big deal ut av det. Jeg vil si hu har hatt bedre oversikt enn "slemmelaget".

Hun verken hyler eller skriker til folk og kaller dem "fitter". De gangene hun har virket sint på noen synes jeg det går mer på hvordan de spiller enn på person. Hun sitter ikke og snakker om personer i en negativ forstand i plenum. Hun har alltid funnet seg en partner og har vel vært på solo et par ganger. At hun har fått seg partnere bare fordi hun er "søt" blir feil å si. Det bør ikke være et problem å skaffe seg en partner om man er hyggelig og grei. Hun må ha gjort noe riktig sånn sett, da spillet faktisk innebærer at man trenger en partner. Hennes eneste svake side vil jeg si er at hun ikke får til ting hun vil. Hun har jo failet en del ganger der hun burde vært lur."

Man skal ikke vinne Paradise hotell ved å være en søt liten bimbo. Hun har ikke snøring. Aner ikke hva hun prater om i de fleste tilfeller. Hun kommer kanskje med teorier som er riktige, men hun sitter jo alltid der og ser dum ut mens hun sier "men jeg er jo litt usikker daaaaah!"

Forresten, viking hjelmer har ikke horn. Blir flau av å se det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Phoenix

Jeg så den på torsdag på viaplay, og har furtet over at det er Birger som måtte reise. Jeg digger Birger, han er den jeg liker best der inne, han som jeg håpet skulle vinne. Så faen... Jeg skjønner godt at Patrick og Glenn klippet Birger sin, det er det som er lurest å gjøre, takisk sett. Han er en sterk konkurrent som har vært der siden dag en, men faen. Isabell er jo en sterk konkurrent for jentenes, så hun vil det lønne seg for Patrick og Glenn å beholde.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å savne Birger!! Pia er ei heldig jente

Anonym poster: eb3f28b50326e1a909d69d937421aff1

Helt enig! Jeg hadde dårlig førsteinntrykk fordi han sa han var "en ekte casanova" og hadde skikkelig draget på alle - utrolig dumt å si, og særlig når han bare er "average" utseendemessig.

Men fy søren, han har vokst på meg også. Snakk om sjarm, glimt i øyet og herlig personlighet! Da tror jeg nok at han har draget likevel, særlig for de som kjenner til ham på forhånd :)

Herlig dialekt har han også - jeg liker ikke så godt Tromsø-dialekten egentlig, men på Birger høres den flott ut (i motsetning til hos f.eks. Kristian Rene).

Godt gjort å klare seg så bra gjennom Paradise uten at vi seere har hatt noe særlig å plukke på!

For her blir de filmet hele døgnet og man finner selvsagt feil ved de fleste. Birger har unngått å gjøre / si noe dumt, synes jeg, Det samme gjelder Isabell, også en verdig vinner. Birger er også sympatisk, så helt klart enn sterkere konkurrent for gutta enn Sander. Skjønner derfor godt at de ville ha B ut.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Angående Casanova-utsagnet så synes jeg det bare vitnet om mye selvironi og godt humør. Første og andre dagen kom han jo med flere typiske Birger-kommentarer, så jeg synes det var ganske åpenbart at han var en skøyer.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

At ikke dere våkner opp og innser at dere oppfordrer "samfunnet" til å sende dette søppelet. Ungdommer helt nede i 13-14 års alderen ser på dette og bruker det som en håndbok for hvordan man skal te seg her i verden. Utrolig smakløst! Paradise Hotel er et bordell med prostituerte, kamuflert som underholdning!

At dere enda har hjerneceller igjen er et under!

Anonym poster: 03ae34ace556b8d77a5ffe1d7c481d0e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

På reklamen for i dag skal Pia frede 2 av jentene. Da freder hun såklart Isabell og kanskje Louis? Da må enten Tina eller Charlotta dra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ikke dere våkner opp og innser at dere oppfordrer "samfunnet" til å sende dette søppelet. Ungdommer helt nede i 13-14 års alderen ser på dette og bruker det som en håndbok for hvordan man skal te seg her i verden. Utrolig smakløst! Paradise Hotel er et bordell med prostituerte, kamuflert som underholdning!

At dere enda har hjerneceller igjen er et under!

Anonym poster: 03ae34ace556b8d77a5ffe1d7c481d0e

Klarer ikke å ta den kommentaren så veldig seriøst. "At vi enda har igjen hjerneceller er et under"? Hva mener du med det? Og btw, du har tydeligvis sett litt på det selv + at du kommenterer her, så da er vel du i samme bås som oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Isabell er en verdig vinner puntum?

[quote name='AnonymBruker' timestamp='1370302010' post='12789334'

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.