AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #5161 Del Skrevet 13. juni 2013 Finnes grenser. Og det å forgude Justin Bieber og kosebamser i en alder av 24 er "jæææævlig sick masse" Du er så sinnsykt irriterende. Kommer bare med kvalmt oppgulp, dag inn og dag ut. Blokkert, ignorert og slettet fra minnet for alltid. Anonymous poster hash: 189b7...7b1 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #5162 Del Skrevet 13. juni 2013 Hun fikk vel pengene i kveld, så hun har ikke brukt de pengene på silikon da. Jo, puppene blir nok betalt på avbetaling. Dvs. når pengene fra Paradise kommer på konto. Btw noen andre som hørte hva Louis ville brukt pengene på? To år gammel restskatt han fremdeles betalte for Anonymous poster hash: 189b7...7b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 13. juni 2013 #5163 Del Skrevet 13. juni 2013 Du er så sinnsykt irriterende. Kommer bare med kvalmt oppgulp, dag inn og dag ut. Blokkert, ignorert og slettet fra minnet for alltid. Anonymous poster hash: 189b7...7b1 Fikk vondt i hjerterota nå... Prøv hardere neste gang da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #5164 Del Skrevet 13. juni 2013 Også så sur! Sier bare det jeg mener. Tror de fleste deler min mening om at Isabell er barnslig. En obvious grense, er OBVIOUS. Ja godt mulig det, men jeg tror nok det er enda flere som deler min mening om at isabell er ei skikkelig herlig jente, og absolutt en verdig vinner. Ja jeg vet du ikke synes det, umulig å ikke få det med seg Anonymous poster hash: 95fb4...13a 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvetannbarnet Skrevet 13. juni 2013 #5165 Del Skrevet 13. juni 2013 Du har oppført deg som en 12åring selv i denne tråden. Anonymous poster hash: 0a401...8c8 Enig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cytosin Skrevet 13. juni 2013 #5166 Del Skrevet 13. juni 2013 Fordi Birger og Isabell ikke vant? Anonymous poster hash: 57759...f1b Nettopp. Ødela finalen litt at en som Tina vant. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 13. juni 2013 #5167 Del Skrevet 13. juni 2013 Hallo! Sa ikke Tina at hun skulle bruke pengene på leilighet, men endte opp med to pupper istedenfor? hahahaha! Hun opererte seg på tirsdag. Det betyr at hun ikke brukte de pengene som hun vant. De får ikke penger før siste episode er vist på TV. Å det koster ikke 150 000 for å ta silikon heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 13. juni 2013 #5168 Del Skrevet 13. juni 2013 Ja godt mulig det, men jeg tror nok det er enda flere som deler min mening om at isabell er ei skikkelig herlig jente, og absolutt en verdig vinner. Ja jeg vet du ikke synes det, umulig å ikke få det med seg Anonymous poster hash: 95fb4...13a Og du erger deg over dette såpass mye fordi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #5169 Del Skrevet 13. juni 2013 Må innrømme at jeg ble sittende og se på i dag kjedelig at ingen slapp kula. Også tenker jeg - 150 000 i førstepremie for å ha vært 14 (?) uker på tv (og stort sett dummet seg ut, i mer eller mindre sympatisk lys) - det er ingen stor premie, egentlig? De har jo potensielt tapt inntekt i mellomtiden, de av dem som har jobb. Jeg tror jeg hadde sluppet kula på 300 000 i hvert fall! Anonymous poster hash: 7eb0a...bcf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #5170 Del Skrevet 13. juni 2013 Og du erger deg over dette såpass mye fordi? Haha, bare fordi jeg liker å diskutere betyr ikke det at jeg ergrer meg eller er sur Anonymous poster hash: 95fb4...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #5171 Del Skrevet 13. juni 2013 Er ikke fan av 24 år gamle folk som oppfører seg som om de skulle vært 12, dessuten fortjente hun aldri å vinne Er bare fornøyd jeg Jeg vet ikke, jeg... Jeg personlig syns folk som tør å være barnslige og lekne er mer modne, mens de som har denne holdningen om at "nei, kan ikke gjøre det, det er så barnslig" er mer infantile. Slikt tenkte jeg da jeg var fjorten, "herregud så barnlig" tyder på at en har barnslige holdninger selv. Anonymous poster hash: 36e26...078 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 13. juni 2013 #5172 Del Skrevet 13. juni 2013 Lønner seg altså ikke å være verken snill pike eller snill gutt! På paradise og livet ellers, hvem skulle trodd det. Men av en eller annen grunn hater mennesker mer en som liker hello kitty i en alder av 24 , enn en som mobber alle rundt seg Hvordan går det ann å slenge dritt om en person såpass mye, fordi hun liker justin og synger barnesanger, når den personen virker god tvers gjennom å bare sprer glede? Spesielt en viss person her inne, da min kjære venn, er det noe alvorlig galt med deg, ikke Isabell. Hvorfor i all verden stilte Louis seg ved Tina? Hun som gråt når Isabell gikk ut og faktisk var den som ville ha henne inn igjen? Hun har jo bare bitcha om Tina! Herregud er det mulig, glad det er slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #5173 Del Skrevet 13. juni 2013 Hun opererte seg på tirsdag. Det betyr at hun ikke brukte de pengene som hun vant. De får ikke penger før siste episode er vist på TV. Å det koster ikke 150 000 for å ta silikon heller da At hun tok silikon før hun vant (et par dager før faktisk) betyr at hun ikke brukte pengene på silikon? Sure. Prøv å tenke litt mer Anonymous poster hash: 36e26...078 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #5174 Del Skrevet 13. juni 2013 FAEN I HELVETTE! PÆNGAN SKU TE TROMSØ, KA I FETTHÅLLET E DET SOM SKJER!?? Anonymous poster hash: 112b2...7e9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. juni 2013 #5175 Del Skrevet 13. juni 2013 Hallo! Sa ikke Tina at hun skulle bruke pengene på leilighet, men endte opp med to pupper istedenfor? hahahaha! Jo hun sa det Dersom en PH vinner hadde spart pengene til leilighet framfor å bruke de til silikonpupper så tror jeg hun blir diskvalifisert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandria Skrevet 13. juni 2013 #5176 Del Skrevet 13. juni 2013 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10104292 Herregud, hele videoen handler om forskjellige deltakere og sillikon. Ikke noe om tiden på hotellet. Skjønner ikke poenget. Er jo en eneste sillikonreklame det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. juni 2013 #5177 Del Skrevet 13. juni 2013 FAEN I HELVETTE! PÆNGAN SKU TE TROMSØ, KA I FETTHÅLLET E DET SOM SKJER!?? Anonymous poster hash: 112b2...7e9 Kristian? Hvorfor har ikke du fortalt Tina at puppene hennes var fine nok? KA I HÆLVETE? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 13. juni 2013 #5178 Del Skrevet 13. juni 2013 Også så sur! Sier bare det jeg mener. Tror de fleste deler min mening om at Isabell er barnslig. En obvious grense, er OBVIOUS. Jepp, hun er barnslig, men det er bare et stort pluss i boka. Jeg kommer heller ikke til å slutte å være barnslig når jeg fyller 24, og godt er det:D Behagelig med mennesker som ikke tar seg selv så høytidelig og kan ha det gøy på sin måte. Husker jeg hadde ei venninne som hadde den modne ideen om at vi måtte slutte å være barnslige idet vi fylte 13, fordi da var vi tenåringer og måtte oppføre oss voksne og kule... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spørsmålstegnet Skrevet 13. juni 2013 #5179 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg fikk med meg at tina og sander vant. Hvem kom på tredje og fjerde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #5180 Del Skrevet 13. juni 2013 Hvorfor påsto Isabell at hun hadde røketen kom inn igjen samme dag? Anonymous poster hash: bcf36...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg