Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes grenser. Og det å forgude Justin Bieber og kosebamser i en alder av 24 er "jæææævlig sick masse"

Du er så sinnsykt irriterende. Kommer bare med kvalmt oppgulp, dag inn og dag ut. Blokkert, ignorert og slettet fra minnet for alltid.

Anonymous poster hash: 189b7...7b1

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun fikk vel pengene i kveld, så hun har ikke brukt de pengene på silikon da.

Jo, puppene blir nok betalt på avbetaling. Dvs. når pengene fra Paradise kommer på konto.

Btw noen andre som hørte hva Louis ville brukt pengene på? To år gammel restskatt han fremdeles betalte for :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så sinnsykt irriterende. Kommer bare med kvalmt oppgulp, dag inn og dag ut. Blokkert, ignorert og slettet fra minnet for alltid.

Fikk vondt i hjerterota nå...

Prøv hardere neste gang da :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også så sur! :fnise:

Sier bare det jeg mener. Tror de fleste deler min mening om at Isabell er barnslig.

En obvious grense, er OBVIOUS.

Ja godt mulig det, men jeg tror nok det er enda flere som deler min mening om at isabell er ei skikkelig herlig jente, og absolutt en verdig vinner. Ja jeg vet du ikke synes det, umulig å ikke få det med seg :)

Anonymous poster hash: 95fb4...13a

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har oppført deg som en 12åring selv i denne tråden.

Anonymous poster hash: 0a401...8c8

Enig.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cytosin

Fordi Birger og Isabell ikke vant?

Anonymous poster hash: 57759...f1b

Nettopp. Ødela finalen litt at en som Tina vant.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda sofie

Hallo!

Sa ikke Tina at hun skulle bruke pengene på leilighet, men endte opp med to pupper istedenfor? hahahaha!

Hun opererte seg på tirsdag. Det betyr at hun ikke brukte de pengene som hun vant. De får ikke penger før siste episode er vist på TV.

Å det koster ikke 150 000 for å ta silikon heller da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja godt mulig det, men jeg tror nok det er enda flere som deler min mening om at isabell er ei skikkelig herlig jente, og absolutt en verdig vinner. Ja jeg vet du ikke synes det, umulig å ikke få det med seg :)

Og du erger deg over dette såpass mye fordi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg ble sittende og se på i dag :) kjedelig at ingen slapp kula. Også tenker jeg - 150 000 i førstepremie for å ha vært 14 (?) uker på tv (og stort sett dummet seg ut, i mer eller mindre sympatisk lys) - det er ingen stor premie, egentlig? De har jo potensielt tapt inntekt i mellomtiden, de av dem som har jobb. Jeg tror jeg hadde sluppet kula på 300 000 i hvert fall!

Anonymous poster hash: 7eb0a...bcf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du erger deg over dette såpass mye fordi?

Haha, bare fordi jeg liker å diskutere betyr ikke det at jeg ergrer meg eller er sur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke fan av 24 år gamle folk som oppfører seg som om de skulle vært 12, dessuten fortjente hun aldri å vinne :) Er bare fornøyd jeg :nigo:

Jeg vet ikke, jeg... Jeg personlig syns folk som tør å være barnslige og lekne er mer modne, mens de som har denne holdningen om at "nei, kan ikke gjøre det, det er så barnslig" er mer infantile. Slikt tenkte jeg da jeg var fjorten, "herregud så barnlig" tyder på at en har barnslige holdninger selv.

Anonymous poster hash: 36e26...078

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Lønner seg altså ikke å være verken snill pike eller snill gutt! På paradise og livet ellers, hvem skulle trodd det. Men av en eller annen grunn hater mennesker mer en som liker hello kitty i en alder av 24 , enn en som mobber alle rundt seg :klo:
Hvordan går det ann å slenge dritt om en person såpass mye, fordi hun liker justin og synger barnesanger, når den personen virker god tvers gjennom å bare sprer glede? Spesielt en viss person her inne, da min kjære venn, er det noe alvorlig galt med deg, ikke Isabell.

Hvorfor i all verden stilte Louis seg ved Tina? Hun som gråt når Isabell gikk ut og faktisk var den som ville ha henne inn igjen? Hun har jo bare bitcha om Tina! Herregud er det mulig, glad det er slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun opererte seg på tirsdag. Det betyr at hun ikke brukte de pengene som hun vant. De får ikke penger før siste episode er vist på TV.

Å det koster ikke 150 000 for å ta silikon heller da

At hun tok silikon før hun vant (et par dager før faktisk) betyr at hun ikke brukte pengene på silikon? Sure. Prøv å tenke litt mer ;)

Anonymous poster hash: 36e26...078

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FAEN I HELVETTE! PÆNGAN SKU TE TROMSØ, KA I FETTHÅLLET E DET SOM SKJER!??

Anonymous poster hash: 112b2...7e9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Sa ikke Tina at hun skulle bruke pengene på leilighet, men endte opp med to pupper istedenfor? hahahaha!

Jo hun sa det

Dersom en PH vinner hadde spart pengene til leilighet framfor å bruke de til silikonpupper så tror jeg hun blir diskvalifisert. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FAEN I HELVETTE! PÆNGAN SKU TE TROMSØ, KA I FETTHÅLLET E DET SOM SKJER!??

Anonymous poster hash: 112b2...7e9

Kristian? Hvorfor har ikke du fortalt Tina at puppene hennes var fine nok? KA I HÆLVETE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også så sur! :fnise:

Sier bare det jeg mener. Tror de fleste deler min mening om at Isabell er barnslig.

En obvious grense, er OBVIOUS.

Jepp, hun er barnslig, men det er bare et stort pluss i boka. Jeg kommer heller ikke til å slutte å være barnslig når jeg fyller 24, og godt er det:D Behagelig med mennesker som ikke tar seg selv så høytidelig og kan ha det gøy på sin måte.

Husker jeg hadde ei venninne som hadde den modne ideen om at vi måtte slutte å være barnslige idet vi fylte 13, fordi da var vi tenåringer og måtte oppføre oss voksne og kule...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor påsto Isabell at hun hadde røketen kom inn igjen samme dag?

Anonymous poster hash: bcf36...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...