Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glenn sitter og snakker om at han setter pris på folk som ikke lyver.... "hvit løgn", ja

Har han sett hvem det er han står med?!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KR kan ikke komme inn for femte gang!

Nei nå for det faen meg være nok! :opplyser:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir også dumt at Tina vil ha han inn igjen når det var hun som sendte han ut sist.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater pauser!

Håper Birger får komme inn igjen. Blir det KR går jeg på veggen. Får være grenser for hva Tina skal få sutre seg til...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

FAEN , HVORFOR I HELVETE VALGTE DE ISABELL!?!?!?!?!

Anonymous poster hash: 72010...750
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hahahah omggg nå kommer garantert Kristian-Rene inn igjen. De andre fikk viljen sin med Isabell, så Tina får viljen sin med K-R :rulle:

Anonymous poster hash: 189b7...7b1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater pauser!

Håper Birger får komme inn igjen. Blir det KR går jeg på veggen. Får være grenser for hva Tina skal få sutre seg til...

KR vinner i så fall VMgull i å være idiot. På tide å skjønne at han IKKE er en verdig vinner og at han IKKE er så jævla høyt elsket, etter å ha blitt kastet på huet og ræva ut flere ganger enn alle i hele paradise hotel til sammen :-)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis KR kommer inn igjen er det så utroolig lavmål, og viser bare at Sander er den største push-overen..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har Triana ikke hørt om bh? Hun har det aldri på seg, får være måte på. Og hva er det med denne kroppsholdningen hennes? Bort med henne og inn med ny programleder til neste Paradise Hotel. Og Isabell " jeg krabba meg inn igjen ". Herregud!

Anonymous poster hash: f6f83...ae2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...