Sparks Skrevet 12. juni 2013 #4861 Del Skrevet 12. juni 2013 Noen folk vet bare ikke hva ordet "respekt" går ut på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4862 Del Skrevet 12. juni 2013 Har Louis F eller K? Hvis Louis har K, så er Louis mann og omtales som Han og ikke Hun.Anonymous poster hash: f6f83...ae2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 12. juni 2013 #4863 Del Skrevet 12. juni 2013 Har Louis F eller K? Hvis Louis har K, så er Louis mann og omtales som Han og ikke Hun.Anonymous poster hash: f6f83...ae2 Spiller det noen rolle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4864 Del Skrevet 12. juni 2013 Spiller det noen rolle? Ja, jeg syns det. Har verken pupper eller F så da omtaler jeg Louis som Han.Anonymous poster hash: f6f83...ae2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 12. juni 2013 #4865 Del Skrevet 12. juni 2013 Har Louis F eller K? Hvis Louis har K, så er Louis mann og omtales som Han og ikke Hun.Anonymous poster hash: f6f83...ae2 Men HUN er en transeksuell og har et ønske om å bli omtalt som en HUN, så derfor har vi respekt for andre og kaller henne for det hun ønsker å bli kalt for, en HUN. jesus 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4866 Del Skrevet 12. juni 2013 Louis spiller jo som en jente på hotellet da og ALLE omtaller henne som en jente. Nei, jeg kan ikke omtale en mann for dame/ jente bare fordi at han går i dameklær... Anonymous poster hash: 8b7b2...a2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4867 Del Skrevet 12. juni 2013 Men HUN er en transeksuell og har et ønske om å bli omtalt som en HUN, så derfor har vi respekt for andre og kaller henne for det hun ønsker å bli kalt for, en HUN. jesus Og jeg har lyst å bli omtalt som "deres majestet" eller "kongen av universet", så da syns jeg folk skal respektere det og kalle meg det..... Navnet mitt er egentlig Mari. Anonymous poster hash: 463fe...d97 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 12. juni 2013 #4868 Del Skrevet 12. juni 2013 Men hvis Isabell og Birger (ser at mange vil at de skal havne i finalen) kommer til finalen, så har ikke de så store vinne sjanser. Hvem kommer til å stemme på de? Pia, Glenn og kanskje Louis. Resten er fra slemmelaget og vil garantert stemme på Tina og Sander. Lauretta kan man aldri vite hva gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 12. juni 2013 #4869 Del Skrevet 12. juni 2013 Og jeg har lyst å bli omtalt som "deres majestet" eller "kongen av universet", så da syns jeg folk skal respektere det og kalle meg det..... Navnet mitt er egentlig Mari. Anonymous poster hash: 463fe...d97 Du er latterlig. Lykke til i livet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 12. juni 2013 #4870 Del Skrevet 12. juni 2013 Men hvis Isabell og Birger (ser at mange vil at de skal havne i finalen) kommer til finalen, så har ikke de så store vinne sjanser. Hvem kommer til å stemme på de? Pia, Glenn og kanskje Louis. Resten er fra slemmelaget og vil garantert stemme på Tina og Sander. Lauretta kan man aldri vite hva gjør. Ser for meg at de lar Lauretta eller Patrick gå sist med vilje, for man vet aldri hvem de to stemmer på, så blir ekstra spennende 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilac Skrevet 12. juni 2013 #4871 Del Skrevet 12. juni 2013 Nei, jeg kan ikke omtale en mann for dame/ jente bare fordi at han går i dameklær... Anonymous poster hash: 8b7b2...a2e Vel, i mine øyne er det en dame. Fordi hu psykisk er en dame. Fysisk er hun jo en mann, fordi hun har mannlig kjønnsorgan. Men hun føler seg som en kvinne og ønsker at andre skal se på henne som en kvinne. Så da respekterer jeg det. Alle dere som er så sta får jo bare kalle transvestittere det dere mener er korrekt, men de fleste transer syns vel det er ubehagelig når folk kaller dem det kjønnet de ikke føler selv at de er innvendig. Og jeg har lyst å bli omtalt som "deres majestet" eller "kongen av universet", så da syns jeg folk skal respektere det og kalle meg det..... Navnet mitt er egentlig Mari. Anonymous poster hash: 463fe...d97 Vel, man kaller ingen transe for "dame" eller "mann". Man kaller dem for det de heter, men utnevner som "han/henne". Så det er jo helt annerledes. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 12. juni 2013 #4872 Del Skrevet 12. juni 2013 Slemmelaget er i overtall i juryen og derfor tror jeg Sander og Tina vinner. MEN det som blir spennedne da er hvem som kommer til å slippe kulen! .fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 12. juni 2013 #4873 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Herregud er det så vanskelig å kalle Louis for HUN og ikke HAN? Jeeeses. Jeg ser på Louis som en dame selv om hun har penis. Endret 12. juni 2013 av Sunshine23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4874 Del Skrevet 12. juni 2013 Ikke søren om Patrick stemmer på Sander og Tina. De er jo de to han misliker mest. Men han er jo ikke fan av Isabell heller,... Anonymous poster hash: bcf36...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4875 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeeses meg her og der. Vi alle er forskjellige og har våres meninger og vil ikke kalle Louis for dame så lenge Han ser ut som mann. Ferdig med denne saken. Jisses!Anonymous poster hash: f6f83...ae2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 12. juni 2013 #4876 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeeses meg her og der. Vi alle er forskjellige og har våres meninger og vil ikke kalle Louis for dame så lenge Han ser ut som mann. Ferdig med denne saken. Jisses!Anonymous poster hash: f6f83...ae2 Ja selvfølgelig. Vi er alle forskjellige, noen har respekt for andre medmennesker, andre har ikke. Ferdig med denne saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. juni 2013 #4877 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg har helt glemt at Louis fysisk sett er mann jeg.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4878 Del Skrevet 12. juni 2013 Ja selvfølgelig. Vi er alle forskjellige, noen har respekt for andre medmennesker, andre har ikke. Ferdig med denne saken. Hadde du hatt så jævlig mye respekt for adre så hadde du sluttet å "tro" og "håpe" så mye i denne tråden, etter at flere har spurt deg pent flere ganger om du kan slutte med snikspoilingen din. Så tror ikke du er rett person til å belære om respekt.Anonymous poster hash: f70e8...e4c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4879 Del Skrevet 12. juni 2013 Sparks snikspoilet senest i går og på mandag! Anonymous poster hash: 0a401...8c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 12. juni 2013 #4880 Del Skrevet 12. juni 2013 Sparks snikspoilet senest i går og på mandag!Anonymous poster hash: 0a401...8c8 Hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg