Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror nok at Tina tenkte at hun ville få færre stemmer ved å stå med KR, som både har vært med på paradise tidligere og har en god del fiender av de som har røket ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok at Tina tenkte at hun ville få færre stemmer ved å stå med KR, som både har vært med på paradise tidligere og har en god del fiender av de som har røket ut.

Tror du hun er smart nok til det?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dritt lei Triana. Hadde vært kult med en ny programleder!

Enig! Men ikke Paris Hilton. Skjønte ikke helt poenget med at hun var med i starten!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Enig! Men ikke Paris Hilton. Skjønte ikke helt poenget med at hun var med i starten!

Nei skjønte ikke jeg heller. Hun var bare "programleder" i 2 episoder også det dumme skuespillet til hun og Triana da! :daane:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei skjønte ikke jeg heller. Hun var bare "programleder" i 2 episoder også det dumme skuespillet til hun og Triana da! :daane:

Ja! Det verste er at de sikkert brukte sinnsykt mye penger på det. Bortkastet penger, for det ble bare teit.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryker Isabelle i dag så griner jeg :snurt:

Vet du hva... jeg har ikke likt Isabell særlig mye siden starten. Men nå vil jeg heller se Sander og Isabell vinne, enn de andre deltakerne som er igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest LonelyAngel

Tina kommer garantert til å velge Sander. Hvis hun velger Glenn er det produksjonen som har bestemt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke de to gutta sikret i finalen nå egentlig??

Ikke nødvendigvis, kan jo skje en tvist.

Anonymous poster hash: fd602...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...