Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sweetsugar

Jeg tror Tina vinner :(

Å jeg som faktisk likte henne for en del uker tilbake! :nei:

nå bare irriterer hun :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som Sander så fint da: Han røk ut i fjor, han røk ut i år. Nå kan han bare drite i å melde seg på neste år ;)

Anonymous poster hash: 473d0...af3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Er så morsomt å se når Louis blir stresset! :fnise:

"Æ ska sette himmel og jord i bevegælse, Mexico kjem te å revne i to! "

Endret av LonelyAngel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg tviler på KR blir med neste år å. Han sa jo da han røyk ut at nå gir jeg opp,

Får da være måte på hvor mange sjanser TV3 skal gi han!

MEN kanskje han gjør som Patrick å melder seg på Paradise hotel Sverige neste år :ler:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristian René er sikkert en av de Paradise-deltakerne som skal være med på Robinson...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg leste et sted at Kristian jobber på Rema1000 i Tromsø...

Anonymous poster hash: 463fe...d97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg leste et sted at Kristian jobber på Rema1000 i Tromsø...

Anonymous poster hash: 463fe...d97

Hva så? Alle har en jobb.

Anonymous poster hash: 0a401...8c8

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg tviler på KR blir med neste år å. Han sa jo da han røyk ut at nå gir jeg opp,

Får da være måte på hvor mange sjanser TV3 skal gi han!

MEN kanskje han gjør som Patrick å melder seg på Paradise hotel Sverige neste år :ler:

Det skulle da virkelig ikke forundre meg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evt så blir han programleder til neste år

Tror faktisk han ville gjort en mye bedre jobb enn Triana for å si det sånn..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Isabell vinner! Hun er i mine øyne den som er mest verdig nå! I tillegg er hun den eneste som har vært med hele veien, og hun har alltid vært blid og hyggelig mot alle..Dessverre syns jeg ingen av gutta som er igjen er verdige! Birger skulle SÅ vært der nå, vunnet hele shiten med Isabell :D

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Evt så blir han programleder til neste år

Men det håpte man jo om Petter P tidligere også uten at han ble det. Så jeg tror nok ikke at KR blir det heller. Desverre. Han hadde nok gitt mer liv til serien enn Triana.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du spurte om havner i nettopp samme kategori som eksempelet mitt.

Jeg stilte et spørsmål, og jeg stilte det pent. At du ikke vil etterkomme forespørselen er helt ok, men ikke påstå jeg antyder at dette er "min tråd".

Herregud a! Er det noen som sporer av tråden så er det deg!!! Hvor mange innlegg trenger du å forsvare deg?? PS: Du trenger ikke å svare på dette innlegget.

Til deg anonymbruker: I fare for å provosere Chloe yttligere, så vil jeg gjerne henvise deg til google. Har stått endel om det på vg nett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men det håpte man jo om Petter P tidligere også uten at han ble det. Så jeg tror nok ikke at KR blir det heller. Desverre. Han hadde nok gitt mer liv til serien enn Triana.

Tja, spørs om han ikke bare hele tiden så sitt smutthull til å bytte plass med en av deltakerne :fnise:

Anonymous poster hash: eb3f2...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud a! Er det noen som sporer av tråden så er det deg!!! Hvor mange innlegg trenger du å forsvare deg?? PS: Du trenger ikke å svare på dette innlegget.

Til deg anonymbruker: I fare for å provosere Chloe yttligere, så vil jeg gjerne henvise deg til google. Har stått endel om det på vg nett ;)

Jeg velger å svare når jeg nevnes.

Det handler ikke om avsporinger, men spenningsdrepere.

Ja, Google var en god idé. Pass opp for kommentarfeltene, så ikke du leser mer enn du hadde planlagt. ;)

Du er bruker nummer to som har hisset seg opp etter jeg kom med en høflig formulert forespørsel. Det er virkelig ikke meg som trenger å forsvare meg her! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...