Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan røk pia?

Tror ikke jeg så den episoden... Aner ikke hvordan det kan ha skjedd, plutselig var hun ikke der mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kristian Renè til VG :

"Det var en baktanke med at jeg fridde. Jeg har alltid en plan, og planen var at hun skulle få såpass stor tiltro til meg slik at hun ikke skulle svikte meg. Nå falt jo det tilbake på meg, og jeg tenker i ettertid at det var flaks for henne at hun dolket meg i ryggen først, sier han."

Haha, yeah right.

Han var kjempeskuffet da han gikk ut, fordi han ble dolket i ryggen av Tina.

Dette sier han bare fordi han føler at han dummet ut, men det var ikke bare han som dummet seg ut. Det gjorde de begge to.

Anonymous poster hash: 9932f...c80

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan røk pia?

Tror ikke jeg så den episoden... Aner ikke hvordan det kan ha skjedd, plutselig var hun ikke der mer?

Forrige torsdag på parsermonien. Den eneste sittende gutten var Glenn, og han valgte Louis over Pia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk ikke det med silikonpuppene burde vært skrevet i denne tråden.

Nå vet vi at Tina kommer til finalen og at hun nok ikke kommer til å delta på finalefesten. Da er det ikke så vanskelig å legge sammen to og to.

Nå er vi i finaleuka, og det er FORTSATT folk her som legger ut info som ikke skjer i episodene. Erre mulig! :frustrert:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk ikke det med silikonpuppene burde vært skrevet i denne tråden.

Nå vet vi at Tina kommer til finalen og at hun nok ikke kommer til å delta på finalefesten. Da er det ikke så vanskelig å legge sammen to og to.

Nå er vi i finaleuka, og det er FORTSATT folk her som legger ut info som ikke skjer i episodene. Erre mulig! :frustrert:

Ikke ta det for gitt! Jeg tror hun VILLE ha kommet til finalefesten dersom hun vinner! Også tror jeg kanskje ikke hun ville gitt intervjuet om silikon om hun vant, da det kan virke avslørende. Så vi trenger ikke ta dette som en spoiler, bevar spenningen folkens!

Enig: da jeg leste intervjuet med KR, tror jeg også dette er noe han sier for å sette seg selv i et bedre lys. Det virket genuint at han var forelsket i Tina, dessuten ga de jo Se & Hør et forlovelsesintervju også etter serien var innspilt.

Ellers, til de som skriver at hendelsen var nok kjøpt og betalt av TV3 - jeg håper virkelig ikke det er slik! For meg går noe av spenningen bort når man ser så tydelig at programmet er styrt av produksjoen. Jeg vil at deltakerne skal selv finne en verdig vinner, jeg! Det heter ikke reality for ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm du sier noe der. Tipper de kun gjorde det for å lage drama.

Anonymous poster hash: 57759...f1b

Jeg får det bare ikke til å stemme. Desto mer jeg tenker over det, desto mer skuespill blir det. De forlover seg, og som Isabell sier. Da har man tilitt og stoler på hverandre. Og Tina kan jo ikke stå sånn med klinkekuleøyne og si at han var lengre ute med foten, eller at det er vanlig at folk som er forlova svikter hverandre. Alle vet at Tina er ei maktsyk dame, etter det som skjedde i ettertid. Uten å spoile, så har vel de fleste fått med seg hvordan forlovelsen tok slutt. Det står jo overalt i aviser.

Deretter skjønner jeg ingenting av hvordan KR kan stå der i det ene øyeblikket være knust, skuffet og dritforbanna, og rett etterpå kysse, støtte og ønske lykke til den personen som svikta hu rett før finalen. Spesielt når han har sagt hele veien at han er hotellet, skal vinne, og alt det der. Til og med alle seere skjønte jo at han aldri vil (innerst inne.. man vet jo aldri hva produksjonen vil) svikte Tina.

Men for å få sagt dette. Hvis det var avtalt, så er det meget taktisk. De to sammen har ikke sjangs til å vinne (tror jeg). Men hvis de spiltter seg opp, får en mer populær gutt enn KR sammen med Tina, og Tina slipper kula, så vinner dem. Men som sagt, så tror jeg KR er mer interessert i tittelen enn pengene..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får det bare ikke til å stemme. Desto mer jeg tenker over det, desto mer skuespill blir det. De forlover seg, og som Isabell sier. Da har man tilitt og stoler på hverandre. Og Tina kan jo ikke stå sånn med klinkekuleøyne og si at han var lengre ute med foten, eller at det er vanlig at folk som er forlova svikter hverandre. Alle vet at Tina er ei maktsyk dame, etter det som skjedde i ettertid. Uten å spoile, så har vel de fleste fått med seg hvordan forlovelsen tok slutt. Det står jo overalt i aviser.

Deretter skjønner jeg ingenting av hvordan KR kan stå der i det ene øyeblikket være knust, skuffet og dritforbanna, og rett etterpå kysse, støtte og ønske lykke til den personen som svikta hu rett før finalen. Spesielt når han har sagt hele veien at han er hotellet, skal vinne, og alt det der. Til og med alle seere skjønte jo at han aldri vil (innerst inne.. man vet jo aldri hva produksjonen vil) svikte Tina.

Men for å få sagt dette. Hvis det var avtalt, så er det meget taktisk. De to sammen har ikke sjangs til å vinne (tror jeg). Men hvis de spiltter seg opp, får en mer populær gutt enn KR sammen med Tina, og Tina slipper kula, så vinner dem. Men som sagt, så tror jeg KR er mer interessert i tittelen enn pengene..

Jeg tror rett og slett Kristian tok det så bra fordi han er så opptatt av å gjøre en god opptreden på TV. Ikke det at han har suksess hos publikum sånn generelt sett, men han unngikk hvertfall et sippeøyeblikk à la Miguel 2012.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke dette. Hvordan tok forlovelsen slutt?

Anonymous poster hash: f70e8...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke lage en egen tråd om det utenomsnakket da, please?

:blomst:

Endret av Chloe-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan dere ikke lage en egen tråd om det utenomsnakket da, please?

:blomst

Det handlet jo om paradise hotell!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handlet jo om paradise hotell!

Det er mange av oss som prøver å holde oss til det som skjer i episodene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mange av oss som prøver å holde oss til det som skjer i episodene.

Hehe, ja, jeg ser det....,.hallo, da kan du ikke ha lest mye av tråden! Kan du ikke bare la tråden gå sin gang?!! Det er nok kjipere å lese det vi skriver nå, enn det jeg spurte om i utgangspunktet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, jeg ser det....,.hallo, da kan du ikke ha lest mye av tråden! Kan du ikke bare la tråden gå sin gang?!! Det er nok kjipere å lese det vi skriver nå, enn det jeg spurte om i utgangspunktet.

Har lest tråden og sett at det er flere som har reagert på det tidligere.

Handler ikke om at det er kjedelig å lese, det handler om at spenningen med selve programmet synker om man vet hvem som blir bestisser på utsiden, og slikt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Da har du glemt hva jeg har spurt om! Det er ikke din tråd, og jeg spoiler ikke....så slutt nå!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Unnskyld meg men jeg synes at KR virker så homsete, og jeg er nesten sikker på at han er det, han tør bare ikke komme ut av skapet.

Anonymous poster hash: f6f83...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du glemt hva jeg har spurt om! Det er ikke din tråd, og jeg spoiler ikke....så slutt nå!

Det du spurte om havner i nettopp samme kategori som eksempelet mitt.

Jeg stilte et spørsmål, og jeg stilte det pent. At du ikke vil etterkomme forespørselen er helt ok, men ikke påstå jeg antyder at dette er "min tråd".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har nevnt hvor lol den paradise lovehotel greia var? :fnise: Glenn og Magne tok livet av meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror rett og slett Kristian tok det så bra fordi han er så opptatt av å gjøre en god opptreden på TV. Ikke det at han har suksess hos publikum sånn generelt sett, men han unngikk hvertfall et sippeøyeblikk à la Miguel 2012.

Det er jo feil. Alle ungdommene elsker han jo :fnise:

Anonymous poster hash: 57759...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det samme lurer jeg på!

Anonymous poster hash: fa2f3...39e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...