Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sander er en dum tøffel! Tenkte som en selvfølge at han ikke kom til å gå med på å la KR av alle komme inn igjen. Tenkte i verste fall Charlotta som et kompromiss. haha, han fortjener faktisk å ryke ut! Slemmelaget tar rotta på de snille, naive tøflene!

Anonym poster: 78d82d627f1ee200fb34fef08071b096

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en tøffel Sander er :ler:

Tror ikke jeg gidder å henge i denne tråden mer. Folk bare spoiler jo :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt på å lese i tråden her for meg også. Jeg gidder ikke å få spenninga ødelagt avspoiling og snikspoiling. Jeg skjønner jo hvem som har rett etter at visse personer har "gjettet riktig" mange ganger på rad...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Sander vil stå i finalen med Kristian, gjett hvem som er mest populær!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tina irriterer vettet av meg, for ei drittkjærring! Lyser lang vei hvor ufordragelig hun er! Håper ikke hun eller K.R. vinner.

Anonym poster: 6ad515a1f182e348887a0b23e61e85d1

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har blokkert de som spoiler. Både Sparks og hun knallen som skrev hvor forbannet hun ble etter dagens episode.

Så plis ikke siter de...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har fått så mange sjanser som han Kristian Rene tidligere? Har bare sett første sesongen og i fjor.. Synes det er drøyt at han kommer inn for fjerde gang, er lei av å se han på TV nå :fnise:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg har blokkert de som spoiler. Både Sparks og hun knallen som skrev hvor forbannet hun ble etter dagens episode.

Så plis ikke siter de...

Går det ann å blokke anonyme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er dårlig gjort å spoile. Pell dere heller inn i spoilertråden!

Nå som det er sagt, så trodde ikke jeg at Sander skulle gi seg. Kunne heller ønske at Charlotta fikk komme inn igjen, så ble vi kvitt Isabell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Patrick fortjener ikke å vinne. Han vant jo den svenske PH.

Anonym poster: 18bb8d691ff8d2ce09569edc0300df3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Jeg håper KR og Tina sitter igjen helt til slutt i finalen men taper mot det andre paret. Det hadde nok gjort vondt i egoet til KR! :danse: Synes jeg hører han: "... og ... e ikke verdige vinnera a pærradais! Det e Æ å ho Tina som e di egentlige vinneran! Vi e selve Pæradais hotel!!!" Det hadde vært mye gøyere å se på enn at han ryker ut før selve finalen. Men for all del, jeg gråter ikke om han ryker før den tid.

Han har fått alt for mange sjanser nå og fortjener ikke å vinne. Jeg ser nesten hvem som helst som vinnere framfor KR og Tina. Men heier på Isabell og Sander (eller Birger dersom han mirakuløst skulle få komme inn igjen).

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Smart at KR, Sander, Isabell og Tina vil spille sammen. De er de sterkeste på hotellet og kan bare hive ut alle de andre.

Anonym poster: 18bb8d691ff8d2ce09569edc0300df3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har fått så mange sjanser som han Kristian Rene tidligere? Har bare sett første sesongen og i fjor.. Synes det er drøyt at han kommer inn for fjerde gang, er lei av å se han på TV nå :fnise:

Nei, KR er den første i norsk PH som får en fjerde sjanse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan hjernen til Tina funker!! Hun påstår at Isabell er dum som vil stå opp mot Pia i en finale. Hvorfor? Det er vel klart at Isabell er bedre likt enn Pia. Til og med KR og Tina uten dagens avtale ville stemt på Isabell i finalen over Pia.

Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer bare ikke over hvor teit Tina er. Hun sier hun ikke skylder Sander noe etter i dag?? Han gikk med på å sende K.R. inn igjen, en konkurrent for ham selv OG ga sin stemme om medaljongen til Tina! Og Tina mener hun ikke skylder ham noe???!! Æsj, for ei kjærring!

Anonym poster: 6ad515a1f182e348887a0b23e61e85d1

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samme hvem som vinner nå for meg, bare det IKKE er Tina og Kristian Renè!

Anonym poster: 91955c93ef41617d2c6e77d7f0f67cf3

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...