AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #4381 Del Skrevet 4. juni 2013 Klarer ikke å ta den kommentaren så veldig seriøst. "At vi enda har igjen hjerneceller er et under"? Hva mener du med det? Og btw, du har tydeligvis sett litt på det selv + at du kommenterer her, så da er vel du i samme bås som oss. Du følte deg truffet? Fint! Jeg skal forklare deg hva jeg mente...er ikke så lett med de få hjernecellene dere har igjen. Jeg skjønner det. Jeg mente at det var rart at dere i det hele tatt hadde noen hjerneceller igjen etter å ha smeltet vekk majoriteten på dette søppelet. Jeg mener...dere ser jo hva slags lavmål dette greiene avler opp med han som (av en eller annen bisarr grunn) har fått jobb i radioen der han gikk ut og loddet ut kroppen sin i en konkuranse, der vinneren skulle få ha sex med lavmålet. Dere synes ikke at det er galt og smakløst? Vel, saueflokken har talt. Saueflokken vil heller dummes ned end fremfor å fokusere på de større tingene som foregår i våre egne liv i denne verden. Anonym poster: 03ae34ace556b8d77a5ffe1d7c481d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. juni 2013 #4382 Del Skrevet 4. juni 2013 Du følte deg truffet? Fint! Jeg skal forklare deg hva jeg mente...er ikke så lett med de få hjernecellene dere har igjen. Jeg skjønner det. Jeg mente at det var rart at dere i det hele tatt hadde noen hjerneceller igjen etter å ha smeltet vekk majoriteten på dette søppelet. Jeg mener...dere ser jo hva slags lavmål dette greiene avler opp med han som (av en eller annen bisarr grunn) har fått jobb i radioen der han gikk ut og loddet ut kroppen sin i en konkuranse, der vinneren skulle få ha sex med lavmålet. Dere synes ikke at det er galt og smakløst? Vel, saueflokken har talt. Saueflokken vil heller dummes ned end fremfor å fokusere på de større tingene som foregår i våre egne liv i denne verden. Anonym poster: 03ae34ace556b8d77a5ffe1d7c481d0e Det er mulig du ikke klarer å ha mer enn en tanke i hodet om gangen, men for oss andre går det helt fint. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #4383 Del Skrevet 4. juni 2013 Helt enig! Jeg hadde dårlig førsteinntrykk fordi han sa han var "en ekte casanova" og hadde skikkelig draget på alle - utrolig dumt å si, og særlig når han bare er "average" utseendemessig. ut. Birger er humoristisk og ironisk nesten hele tiden, han var nok ikke seriøs da han uttalte det Han tuller mye og sa det med glimt i øyet. Det var en av grunnene til at jeg likte han inne på hotellet, da jeg oppdaget at han ikke var oppriktig da han sa de tingene. Anonym poster: 36e268b2cb234b85a6ec2d2837ccd078 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carla H. Skrevet 4. juni 2013 #4384 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Det er mulig du ikke klarer å ha mer enn en tanke i hodet om gangen, men for oss andre går det helt fint. Nåja...vedkommende har et poeng! Endret 4. juni 2013 av Carla H. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. juni 2013 #4385 Del Skrevet 4. juni 2013 Nåja...vedkommende har et poeng! Som blir formidlet på en veldig nedlatende måte... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carla H. Skrevet 4. juni 2013 #4386 Del Skrevet 4. juni 2013 Som blir formidlet på en veldig nedlatende måte... Verden er urettferdig...sånn er det bare. Når man ser på søppel-tv så må man regne med at folk kommer til å være nedlatende om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #4387 Del Skrevet 4. juni 2013 Man skal ikke vinne Paradise hotell ved å være en søt liten bimbo. Hun har ikke snøring. Aner ikke hva hun prater om i de fleste tilfeller. Hun kommer kanskje med teorier som er riktige, men hun sitter jo alltid der og ser dum ut mens hun sier "men jeg er jo litt usikker daaaaah!" Forresten, viking hjelmer har ikke horn. Blir flau av å se det. "Man skal vinne Paradise" og er en verdig vinner ved å være en bitch, baksnakke, drive med mobbing, være en kjeftsmelle, true andre, klikke i vinkler når ting ikke går din vei og kalle andre for "fitter"? Jeg tror vi alle vet hvem som er mindre smart inne på hotellet, og det er ikke Isabell. I mine øyne har Isabell spilt godt. Noe riktig må hun ha gjort ettersom hun har vært der fra starten av. Hun har byttet partnere flere ganger, mistet sin trofaste partner og alle de vennene hun hadde, vært i mindretallsgruppa lenge, har vært snill med samtlige og oppført seg på en måte som gjør henne en verdig vinner. Det er bare Tina og Charlotta som kaller Isabell for "søt, liten bimbo", noe som er rimelig flaut da de selv ikke er de skarpeste knivene i skuffet, men de liker å tro det. Anonym poster: 36e268b2cb234b85a6ec2d2837ccd078 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 4. juni 2013 #4388 Del Skrevet 4. juni 2013 Har dere ikke bedre ting å gjøre enn å komme inn i denne tråden å fortelle hvor lite hjernceller vi har og at PH er søppeltv? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #4389 Del Skrevet 4. juni 2013 Merkelig de ikke skulle ha 1 min stillhet etter Birger dro. Pia sutrer så. Hallo dere ser hverandre igjen om et par dager! Anonym poster: 53268c7d50f4154f777f19b88f8965fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #4390 Del Skrevet 4. juni 2013 Du følte deg truffet? Fint! Jeg skal forklare deg hva jeg mente...er ikke så lett med de få hjernecellene dere har igjen. Jeg skjønner det. Jeg mente at det var rart at dere i det hele tatt hadde noen hjerneceller igjen etter å ha smeltet vekk majoriteten på dette søppelet. Jeg mener...dere ser jo hva slags lavmål dette greiene avler opp med han som (av en eller annen bisarr grunn) har fått jobb i radioen der han gikk ut og loddet ut kroppen sin i en konkuranse, der vinneren skulle få ha sex med lavmålet. Dere synes ikke at det er galt og smakløst? Vel, saueflokken har talt. Saueflokken vil heller dummes ned end fremfor å fokusere på de større tingene som foregår i våre egne liv i denne verden. Anonym poster: 03ae34ace556b8d77a5ffe1d7c481d0e Jeg følte meg ikke truffet, men jeg syns du fremstår som rimelig arrogant og ignorant, uten at du har noe som helst grunn til å være det. Jeg klarer ikke å ta en person seriøst som angriper andre på den måten og bruker "null hjerneceller" som et argument. For meg er Paradise Hotel enkel underholdning i hverdagen, litt drama og underholdning etter lange arbeidsdager. Og si meg, hva er egentlig forskjellen på "Grey's Anatomy" og samtlige tv-serier som inneholder masse drama, sex og intriger og "Paradise Hotel"? Ser du ned på folk som følger med på slike tv-serier også? For det er ikke den store forskjellen, forskjellen ligger i at Paradise er reality. Anonym poster: 36e268b2cb234b85a6ec2d2837ccd078 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerx Skrevet 4. juni 2013 #4391 Del Skrevet 4. juni 2013 Man skal ikke vinne Paradise hotell ved å være en søt liten bimbo. Hun har ikke snøring. Aner ikke hva hun prater om i de fleste tilfeller. Hun kommer kanskje med teorier som er riktige, men hun sitter jo alltid der og ser dum ut mens hun sier "men jeg er jo litt usikker daaaaah!" Forresten, viking hjelmer har ikke horn. Blir flau av å se det. Man skal ikke vinne Paradise hotell ved å være en søt liten bimbo. Hun har ikke snøring. Aner ikke hva hun prater om i de fleste tilfeller. Hun kommer kanskje med teorier som er riktige, men hun sitter jo alltid der og ser dum ut mens hun sier "men jeg er jo litt usikker daaaaah!" Forresten, viking hjelmer har ikke horn. Blir flau av å se det. Vikinghjelmer skrives ikke "viking hjelmer". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 4. juni 2013 #4392 Del Skrevet 4. juni 2013 Vikinghjelmer skrives ikke "viking hjelmer". Big deal. Dette er ikke en språktråd heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerx Skrevet 4. juni 2013 #4393 Del Skrevet 4. juni 2013 Big deal. Dette er ikke en språktråd heller. Det var ikke på grunn av skrivefeilen i seg selv at jeg påpekte det heller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 4. juni 2013 #4394 Del Skrevet 4. juni 2013 Det var ikke på grunn av skrivefeilen i seg selv at jeg påpekte det heller. Okey.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #4395 Del Skrevet 4. juni 2013 Vikinghjelmer skrives ikke "viking hjelmer". Nåja...vedkommende har et poeng! Verden er urettferdig...sånn er det bare. Når man ser på søppel-tv så må man regne med at folk kommer til å være nedlatende om det. "Nå, ja, vedkommende har et poeng!" "Verden er urettferdig, sånn er det bare. Når en ser på søppel-TV, så må en regne med at folk kommer til å være nedlatende om det." Tok meg friheten til å korrigere postene dine. Skriveferdighetene dine er ikke så imponerende, de heller. Anonym poster: 36e268b2cb234b85a6ec2d2837ccd078 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. juni 2013 #4396 Del Skrevet 4. juni 2013 Vikinghjelmer skrives ikke "viking hjelmer". Det er helt korrekt, men her diskuterer vi Paradise Hotel og ikke rettskrivning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 4. juni 2013 #4397 Del Skrevet 4. juni 2013 Det er helt korrekt, men her diskuterer vi Paradise Hotel og ikke rettskrivning. Nettopp! Moving on. Håper inderlig Louis ryker denne uken. Hun er falsk og det trippelspillet hun kjørte var ikke så himmla smart likevel. Hun måtte jo bli busta en gang. Bra Isabell og Pia tok det opp foran alle sammen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerx Skrevet 4. juni 2013 #4398 Del Skrevet 4. juni 2013 "Nå, ja, vedkommende har et poeng!" "Verden er urettferdig, sånn er det bare. Når en ser på søppel-TV, så må en regne med at folk kommer til å være nedlatende om det." Tok meg friheten til å korrigere postene dine. Skriveferdighetene dine er ikke så imponerende, de heller. Anonym poster: 36e268b2cb234b85a6ec2d2837ccd078 Hva har en annen persons innlegg med mine skriveferdigheter å gjøre? Beklager forresten off-topicen med skrivefeil. Synes bare det er teit å påpeke at en blir flau over en feil når man skriver feil selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. juni 2013 #4399 Del Skrevet 4. juni 2013 Nettopp! Moving on. Håper inderlig Louis ryker denne uken. Hun er falsk og det trippelspillet hun kjørte var ikke så himmla smart likevel. Hun måtte jo bli busta en gang. Bra Isabell og Pia tok det opp foran alle sammen. Helt enig. Hun er så falsk! Jeg tror faktisk Glenn og Isabell vinner. Greit at de ikke er et par nå, men mye jan skje frem til finalen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 4. juni 2013 #4400 Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg håper Louis og Sander ryker denne uken. Louis fordi hun er fake as hell og Sander fordi han bare er irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg