Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klare instrukser? Som om de bestemmer hva som skal skje der inne!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birger er den personen i paradise jeg har fått dårligst førsteinntrykk av men har endt opp med å like best! Herlige menneske.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist med Birger. Men han har da selvinnsikt hvertfall. Han sier jo selv at det er hans feil.

Og jeg likte at Patrik og Glenn bruker hue, og ikke følger instruksene! Det er jo ikke trygt å stå med de som er flertallet.. De må jo gå mot hverandre etterhvert, og da er det veldig uforutsigbart...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birger er den personen i paradise jeg har fått dårligst førsteinntrykk av men har endt opp med å like best! Herlige menneske.

Samme her! Synes han var en fjott de første ukene. Men nå synes jeg han virker som en kul fyr...

Jeg skvatt jammen av det derre brølet jeg!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BIRGER DU BIRGER

DU ER BEDRE ENN EN BURGER

DUMME BÆSJ SOM SENDTE DEG UT

FORDI DU ER SÅ SMOOTH

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh hvorfor kunne ikke heller Sander eller Isabell ryke?!

Eneste positive er at vi slipper å se Birger og Pia ha sex hver kveld :roll:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Hadde virkelig ikke trodd at den krukkegnikkende casanovaen fra Tromsø skulle bli min favoritt da jeg så første episode...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg synes Tina fremstår så aggressiv og sjefete.

Jeg vet.

Så klart er det besre for Glenn og Patrick å velge enn gutt framfor en jente. Tina kan ikke bestemme at de MÅ sende ut Isabell. De må tenke på seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Tina som "klikker i vinkler" sa vel til Glenn at om de fikk muligheten til å velge mellom de som ble utsatt for fare, så skulle han velge Isabell ELLER Birger. Så hun må bare bli forbanna :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderpig

Tina er så utrolig kontrollerende og sjefete!

Tenk å være i et forhold med den dama der da? Tror jeg hadde drept hu! Ihvertfall slått hu litt! :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt at Birger gikk ut, enig med dere over - dårlig førsteinntrykk, men nå liker jeg ham best. Synes det er romantisk jeg, det mellom Pia og Birger <3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tina burde tatt seg et opphold på et sinnamestringskurs...

Anonym poster: 3d686a2cc7ff258e76ee33836eaa0a02

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes egentlig det er verst med dere som henger ut sparks. For meg - som aldri harvært innom spoilertråden - er hun en helt vanlig deltager av denne tråden som alltid har heiet på slemmelaget og derfor naturligvis håper noen fra snillelaget går ut. Det er dere som kommer og sier at det kommer til å skje. kan vi ikke holde trådene adskilt værsåsnill

Enig. Synes det er tåpelig å henge ut sparks.

Så dere ønsker ikke at noen sier i fra når hun spoiler i denne tråden? Nei ok, den er grei. For min del må hun bare spoile så mye hun vil :)

Det er sant som de sier; utakk er verdens lønn. Jeg ville bare hjelpe dere til å holde tråden spoilerfri men det er tydeligvis mer teit å si ifra enn å spoile.

Anonym poster: dd15429bc26c2073623a4ad665c1e0c3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...