Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nei, men jeg har bodd i samme by som ho i mange år og hun og tvillingsøstra hennes pleide å henge med noen venner av meg på campinga/hytta før. :)

Må bare få kommentere at Tina slettes ikke har noen tvillingsøster! Mulig du mener lillesøsteren, Maiken. Men noen tvilling har hun ikke. Ellers er jeg enig med deg at hun kommer bedre ut av det på skjermen enn irl utseendemessig. Kan ellers bekrefte at hun er like harry som hun virker som.

Anonym poster: 5c5d73f07980e6695095e214e132f374

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg syns det var litt genialt at guttene forventet at en helt slående vakker kvinne skulle sjekke inn på hotellet i dag. Og det var jo en slående vakker person som sjekket inn, bare ikke akkurat hva de forventet. Morsomt :fnise: Syns mennesker som Louis(?) er utrolig kule mennesker! At de liksom tør å stille opp på noe sånt, selv om at de vet at de sannsynligvis vil møte en del fordommer og negative bemerkninger (sånn som man kunne skimte litt hos Erik i dag på programmet...).

Ellers så syns jeg at Kristian er dødshot. Og det er jo veldig søtt hele den Kristian-Tina romansen som foregår! Merker også at jeg ikke setter like stor pris på Magne lenger. Han er mye mer irriterende nå enn hva han tidligere var.

Anonym poster: 463feeac171f90744d062cd75b4b0d97

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syntes fokuset til Tina da hun nye kom inn var dødskomisk. Hun sa noe sånt som at de hadde mye kjemi, blablabla, og at hun trodde at hun nye var interessert i å bli kjent med henne. Ikke at hun var interessert i å bli kjent med hun nye :ler:

Forøvrig er det da ingen der inne som er direkte stygge. I verste fall er de litt under gjennomsnittet. Men noen har tydeligvis en lavere terskel for å slenge rundt seg med den slags ukvemsord.

Anonym poster: 48d8a12b4c6614ac7601ca0550d46c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik er helt fjern og han kan jo virkelig ikke snakke for seg. -"når jeg sier spill mener jeg skuespill". Wtf?

Heia Birgeer!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderpig

Erik er helt fjern og han kan jo virkelig ikke snakke for seg. -"når jeg sier spill mener jeg skuespill". Wtf?

Heia Birgeer!!

Hvorfor Birger? :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare få kommentere at Tina slettes ikke har noen tvillingsøster! Mulig du mener lillesøsteren, Maiken. Men noen tvilling har hun ikke. Ellers er jeg enig med deg at hun kommer bedre ut av det på skjermen enn irl utseendemessig. Kan ellers bekrefte at hun er like harry som hun virker som.

Anonym poster: 5c5d73f07980e6695095e214e132f374

Åja, de sa de var tvillinger til vennene mine på camping, og de kaller dem bare for tvillingene så regnet med at det var sant ;)

Siden jeg aldri likte ho så gadd jeg ikke spørre videre så

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahhahhahaha, satt nærmest å dævva av Tina og KR igår! Også Magne som hopper inn med "True story bro!"

:fnise: :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper ikke Tina går ut! Hun er underholdende, kult med folk som tør å si rett ut det de tenker, og man må ha noen "bitchy" med i PH. Digger Kristian Rene også, gøy om de blir sammen :)

Men disse ryktene om at de er forlovet - tror dere at det stemmer? Snoka litt på Facebook-profilene deres, og der var det ingen tegn til felles bilder etc.

Skulle gjerne hatt Amir og Ariel inn igjen!

Anonym poster: d824ea109b0f3991696235221e59e56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper ikke Tina går ut! Hun er underholdende, kult med folk som tør å si rett ut det de tenker, og man må ha noen "bitchy" med i PH. Digger Kristian Rene også, gøy om de blir sammen :)

Men disse ryktene om at de er forlovet - tror dere at det stemmer? Snoka litt på Facebook-profilene deres, og der var det ingen tegn til felles bilder etc.

Skulle gjerne hatt Amir og Ariel inn igjen!

Anonym poster: d824ea109b0f3991696235221e59e56e

De er forlovet.

Men går ut i fra at de har en avtale med TV3 om å ikke uttale seg om forholdet, før de er ferdige i Paradise Hotel.

Anonym poster: 55b8898b1203bfa4881eb541ec68e85b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal Louis spille som en jente?

Anonym poster: 5775943ac20742dfe78b3add0e569f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, han er helt på ordentlig transseksuell. Altså han er en gutt som ønsker å være som en jente.

Anonym poster: 473d077ada691eb51660f24eeb518af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ser sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han er helt på ordentlig transseksuell. Altså han er en gutt som ønsker å være som en jente.

Sa han ikke egentlig at han ikke følte seg som en jente men likte å kle seg som en? Når de satt ved bassenget. :klo:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mente som deltager liksom. Skal han være jente eller gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mente som deltager liksom. Skal han være jente eller gutt?

Jente :)

Reaksjonen til Erik når de skal dele seng er jo priceless!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han sa jo noe om at hvis han fikk muligheten til å bli jente så ville han si nei. Han ville være gutt, men han likte å kle seg ut som en jente. Tror ikke han var intressert i å operere seg eller noe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...