Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig vet alle det! Men når det blir for åpentlyst blir det jo altfor dumt! Dette er en konkurranse, og det er tydelig at deltakere blir guidet og at det blir for forutsigbart. Hva er det som er så god tv med det? Uansett skremmende at sånne som deg sitter her å forsvarer hjernevaska personer!

Hva mener du med "sånne som deg"? Og hva mener du med at jeg forsvarer hjernevaska personer?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Magne irriterer meg. Mest av alt irriterer det meg at jeg egentlig synes han er kjekk, men manglende intelligens og evne til å uttale kj- ødelegger alt. På meg virker han nesten lettere tilbakestående.

Anonym poster: 06afca84a5f7a9535470440632ca6061

Skulle plusse innlegget, men jeg var ikke enig i en ting, at Magne er kjekk. Kjekk er det siste han er;)

Anonym poster: 36e268b2cb234b85a6ec2d2837ccd078

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åh, ble så irritert når Oda snakket med Mari. Skjønner at Mari tenker at hun måtte det, men at Oda fortsetter å lyve.. Hun lyver jo hele tiden og prøver å ha et bein i hver leir. Håper hun ryker lang til helvete neste uke!

Anonym poster: 473d077ada691eb51660f24eeb518af3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åh, ble så irritert når Oda snakket med Mari. Skjønner at Mari tenker at hun måtte det, men at Oda fortsetter å lyve.. Hun lyver jo hele tiden og prøver å ha et bein i hver leir. Håper hun ryker lang til helvete neste uke!

Anonym poster: 473d077ada691eb51660f24eeb518af3

Oda har ikke en eneste sjangse til å vinne Paradise,det vet nok de andre også, så jeg regner med hun ryker raskt, ingen kommer til å ville stå sammen med henne.

Anonym poster: 48d8a12b4c6614ac7601ca0550d46c22

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med "sånne som deg"? Og hva mener du med at jeg forsvarer hjernevaska personer?

Må jeg forklare enda mer detaljert? Du kommer og forteller meg at Paradise Hotel er GOD TV. Min mening er at det ikke er det, fordi det er for opplagt hva som kommer til å skje. Produksjonen vrir og trikser, sånn at det blir syke tvister. Ja, det kan være spennende, men det er ikke god tv når dette er en konkurranse og det går på trynefaktor, løgn og sosialt selvmord! Du skriver hvorfor bry seg, så hvorfor i all verden gidder du å bry deg om hva jeg mener egentlig, Når du kommenterer på en sånn snerpete måte, må du tåle at jeg henvender meg til deg og sier "sånne som deg". Du forsvarer de tre nevnte ordene ovenfor, og kaller det god tv! Hjernevaska personer mener jeg de som gjør som produksjonen vil (altså deltakerne) og lar dere Paradise Hotel-fans hate dem for de valgene, (altså sosialt selvmord når de kommer tilbake til virkeligheten). Nå er ikke jeg i kulissene, men jeg håper virkelig at mye er kryssklipt og skuespill. Oftest er det åpenlyst. Man bruker samme kommentarinnklippsbilde fra noen dager tidligere. Man legger på stønnelyder osv osv. Det er god tv for noen, men sosialt selvmord, løgn, hat og alt det der, kan ikke forsvares!

Selv så bor jeg i en liten leilighet med noen andre, og som oftest så kan jeg ikke unngå å se og høre hva som skjer, fordi tven står på. Jeg har ikke sett halvparten av årets sesong, men har sett tidligere. En ting jeg irriterer meg mest over er at de tror de har meldt seg på charterfeber!! Uansett, ikke kom å si at jeg bare skal skru av og henvend meg til fjernkontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis Paradise hotel er så dårlig tv, sosialt selvmord og blablabla... så ikke gidd å se på da.

Hva er vitsen med å komme inn i en paradise hotel tråd å si hvor forferdelig dårlig tv det?

Paradise hotel er i bunn og grunn et spill. Noen ganger MÅ man lyve og dolke folk i ryggen for å komme langt. get over it. Selv om de er slik på paradise hotel, så betyr ikke det at de er slik IRL.

Jaja blir bare overgitt når noen bare må fortelle oss at paradise hotel ikke er god tv og det er bare søppel.

Anonym poster: 53268c7d50f4154f777f19b88f8965fc

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Må jeg forklare enda mer detaljert? Du kommer og forteller meg at Paradise Hotel er GOD TV. Min mening er at det ikke er det, fordi det er for opplagt hva som kommer til å skje. Produksjonen vrir og trikser, sånn at det blir syke tvister. Ja, det kan være spennende, men det er ikke god tv når dette er en konkurranse og det går på trynefaktor, løgn og sosialt selvmord! Du skriver hvorfor bry seg, så hvorfor i all verden gidder du å bry deg om hva jeg mener egentlig, Når du kommenterer på en sånn snerpete måte, må du tåle at jeg henvender meg til deg og sier "sånne som deg". Du forsvarer de tre nevnte ordene ovenfor, og kaller det god tv! Hjernevaska personer mener jeg de som gjør som produksjonen vil (altså deltakerne) og lar dere Paradise Hotel-fans hate dem for de valgene, (altså sosialt selvmord når de kommer tilbake til virkeligheten). Nå er ikke jeg i kulissene, men jeg håper virkelig at mye er kryssklipt og skuespill. Oftest er det åpenlyst. Man bruker samme kommentarinnklippsbilde fra noen dager tidligere. Man legger på stønnelyder osv osv. Det er god tv for noen, men sosialt selvmord, løgn, hat og alt det der, kan ikke forsvares!

Selv så bor jeg i en liten leilighet med noen andre, og som oftest så kan jeg ikke unngå å se og høre hva som skjer, fordi tven står på. Jeg har ikke sett halvparten av årets sesong, men har sett tidligere. En ting jeg irriterer meg mest over er at de tror de har meldt seg på charterfeber!! Uansett, ikke kom å si at jeg bare skal skru av og henvend meg til fjernkontrollen.

Jeg er enig i at Paradise Hotel er søppel-tv og at en skammer seg litt over menneskeheten av å se på det, men det er enkel underholdning, en liten avbrekk fra hverdagen. Poenget er ikke at det skal være så jævla seriøst og korrekt, det er jo nettopp det som er morsomt og underholdende. Å riste på hodet og le av deltakerne er det som er gøy med programmet.

Anonym poster: 36e268b2cb234b85a6ec2d2837ccd078

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar livet alt for seriøst.... Slapp litt av da :P Det er faktisk bare TV! Ingenting å stresse så over.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Du tar livet alt for seriøst.... Slapp litt av da :P Det er faktisk bare TV! Ingenting å stresse så over.

Enig :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt mulig ;)

Men en ting? Den amerikanske versjonen, var det ikke sånn at seerne kunne stemme mellom to deltakere som skulle inn på hotellet? Men er å huske det. Paradise Hotel Norge kunne tjent noen ekstra kroner på det vel.. Husker også den villeste syke tvisten som skjedde i finalen, men det skal jeg la gå for denne gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Satser på en bedre uke nu. Denne uka her har vært dønn kjedelig.

Har sett mandagens episode (dette er IKKE en spoiler!) og jeg kan i hvert fall si at uken starter veldig mye bedre enn forrige uke! Så håper jeg virkelig at det holder seg! Det ser slik ut på "reklamen" på TV3 i hvert fall... Jeg lo meg gjennom mandagens episode!

Anonym poster: a3390eb0f671d89e93301af4d5b7f875

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett mandagens episode (dette er IKKE en spoiler!) og jeg kan i hvert fall si at uken starter veldig mye bedre enn forrige uke! Så håper jeg virkelig at det holder seg! Det ser slik ut på "reklamen" på TV3 i hvert fall... Jeg lo meg gjennom mandagens episode!

Anonym poster: a3390eb0f671d89e93301af4d5b7f875

Jaaa, endelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sander er MEGAKJEKK.

Trekker litt ned at han virker litt innbilsk - men sånn blir det vel når, regner med han er vant til å være den "kjekkeste gutten i klassen", og at "eocker" hjemstedet sitt. Han er overhodet ikke bonde-harry heller, til tross for bondsk dialekt, minner mer om en kjekkas fra Stockholm ;)

Hadde jeg møtt han og han vært interessert, ja så hadde jeg vært sjanseløs... Tenker meg at han er bra i senga, og blir nesten kåt når han snakker om sånt.

Hva synes dere om han?

Anonym poster: d824ea109b0f3991696235221e59e56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

"Rocker" hjemstedet, mente jeg selvfølgelig, skrivefeil... Hilsen anonym-bruker over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Sander er MEGAKJEKK.

Trekker litt ned at han virker litt innbilsk - men sånn blir det vel når, regner med han er vant til å være den "kjekkeste gutten i klassen", og at "eocker" hjemstedet sitt. Han er overhodet ikke bonde-harry heller, til tross for bondsk dialekt, minner mer om en kjekkas fra Stockholm ;)

Hadde jeg møtt han og han vært interessert, ja så hadde jeg vært sjanseløs... Tenker meg at han er bra i senga, og blir nesten kåt når han snakker om sånt.

Hva synes dere om han?

Jeg synes han virker som et helt gjennomsnittlig, overfladisk fyr i begynnelsen av tjueårene. Og nei, han er ikke utpreget kjekk. Tror ikke han har helt min type utseende.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megakjekk er vel å dra det litt vel langt :ler:

Jeg synes han er helt gjennomsnittlig. Verken mer eller mindre.

Sist uke var boring siden vi visste jo hva som skulle skje. Joda, det kunne jo hende Karim kom til å stille seg hos Janni da. Det skjedde jo ikke.

Mye gøyere når det er spenning og man blir litt satt ut. Slik jeg ble da Mari gikk til Birger og Charlotta røyk. Så ikke den komme.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Megakjekk er vel å dra det litt vel langt :ler:

Jeg synes han er helt gjennomsnittlig. Verken mer eller mindre.

Sist uke var boring siden vi visste jo hva som skulle skje. Joda, det kunne jo hende Karim kom til å stille seg hos Janni da. Det skjedde jo ikke.

Mye gøyere når det er spenning og man blir litt satt ut. Slik jeg ble da Mari gikk til Birger og Charlotta røyk. Så ikke den komme.

Vel - han hadde vel ikke hatt så sykt høy selvtillit hadde han ikke vært veldig kjekk. han er 9 av 10 synes jeg. Hvem synes dere er kjekkeste i årets PH?

Og de fleste som blir castet til PH er da over gjennomsnittet, det er da noe av poenget med Paradise... Med et par unntak som f.eks. Kariml, Erik og Oda. Synes Sander er kjekk, men de fake hvite tennene trekker faktisk litt ned. Hilsen AB nr 1536.

Ellers synes jeg årets casting er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...