Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå er jeg ganske sikker på at jeg sitter å ser på Erik på t-banen.

Spør om autografen :fnise:

Anonym poster: 9932ff39f79ed1adc068d95cfde72c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, for sent.

Det stod 3-4 jenter på ca 17-18 like bortenfor han og var superfnisete. De snakket om han og hvor kjekk han var og sånn. Han smilte fornøyd over det han hørte :ler: så smigret og litt flau ut.

Men han var faktisk litt kjekk IRL altså. Synes ikke ham er det på TV. Kanskje klærne hjalp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til i kveld.

Blir spennende å se om de har klart å lure Karim og de..

Erik har så rar dialekt. Kviger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han prøver å ikke ha valdresdialekt? Janni snakker jo også sånn...rart, fordi hun har blandet dialekt. Folk som forsøker å snakke østlandsk om de har skikkelig dialekt sånn egentlig høres ofte også litt sånn rare ut når de prater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje han prøver å ikke ha valdresdialekt? Janni snakker jo også sånn...rart, fordi hun har blandet dialekt. Folk som forsøker å snakke østlandsk om de har skikkelig dialekt sånn egentlig høres ofte også litt sånn rare ut når de prater.

Jeg antar at det er det som er tilfellet. Jeg har venner fra Valdres som snakker bredt, men som absolutt ikke høres like stotrete og rare ut som det Erik gjør. I mitt distrikt kaller vi det å knote, jeg vet ikke om dette er et norsk ord? Dette er også grunnen til at Sander noen ganger høres veldig stotrete ut når han prater. Han snakker egentlig bred dialekt, men (spesielt når han drikker) bytter han ut enkelte ord med ord som ikke har samme "rytme" som resten av setningen. Det er mulig det bare er jeg som tenker over det, siden jeg snakker samme dialekt som ham. Eller?

Anonym poster: a3390eb0f671d89e93301af4d5b7f875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

håper Karim går til Janni og Janni velger han i stedet for Magne :D

Anonym poster: 2a3fd642a9794f5266c6596bc8f11a79

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

K.R. uttalte at NÅ skal han begynne å spille... Wow så imponert vi blir... Klart han må gjøre noe, for å berge seg, siden han ikke har en partner. Om noen har lyst å lære litt psykologi, så legg merke til folk som må fortelle hva de er/ikke er/hva de skal gjøre/ikke gjøre hele tiden. Eksempelvis Magne som måtte fortelle hvor "klok" han er... Det er ofte det man er svak/dårlig i, man prøver å overtale seg selv (høylytt) at man ikke er. Hadde en bekjent en gang, som fortalte gjentatte ganger hvor lite sjalu han var. Det viste seg at han var mer sjalu enn gjennomsnittet. K.R. måtte i forrige sesong fortelle hvor smart spiller han er... Trenger man å si mer... Artig å følge med på Paradis Hotell, for folk er så lett å lese der...

Anonym poster: 99dbef26b4067356014d526c87406515

Du driver med en kvalmende forenkling både her og lengre ut i tråden. Jeg håper for din del at du ikke vurderer og dømmer de rundt deg på samme møte, for da vil du gå glipp av mye bra folk og øyeblikk :)

Anonym poster: f70e82c9172c5ea6950c405acf03de4c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

KR skal jo gå sist og da har jo ikke Karim noe valg. Hvis KR hadde gått før Karim kunne Karim gått til sitt andrevalg.

Nå spørs det jo bare hvem oda velger

Anonym poster: ed5af99f5c08f15f2ce706f7f323c6d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg håper Kristian Rene ryker. Men han har jo DEN masterplanen da......

Hehe. Sitter og ler av uttalelsene hans. Dessverre tror jeg han blir.

Anonym poster: 99dbef26b4067356014d526c87406515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Magne irriterer meg. Mest av alt irriterer det meg at jeg egentlig synes han er kjekk, men manglende intelligens og evne til å uttale kj- ødelegger alt. På meg virker han nesten lettere tilbakestående.

Anonym poster: 06afca84a5f7a9535470440632ca6061

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjeeeedelig episode... Alle visst jo hvordan det gikk, så hvorfor skal de bruke så lang tid på den seremonien...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Artig at oda sa at Karim er som en valp og følger etter team Mari, når hun selv er som en valp og følger etter team Tina.

Anonym poster: ed5af99f5c08f15f2ce706f7f323c6d7

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...