Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I sesong 2 synes jeg Heidi var en mobber. Ikke på den måten som Tina og Christina, men mer skjult.

Anonym poster: 4cf843a95d072ba7184a3864e1704769

I sesong en var Nanna og Lene mobbere, i sesong to Victora og Stine Marie. I sesong tre var det ikke en mobber på den måten som sier det rett frem, var mer baksnakking og bitching bak ryggen. I sesong fire var det Christina som mobbet, denne sesongen Tina. Wow, er vi virkelig kommet til sesong fem?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunshine23

I sesong 2 synes jeg Heidi var en mobber. Ikke på den måten som Tina og Christina, men mer skjult.

Heidi fra sesong 2? Hvem var det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke engang at det har vært en sesong 3 jeg.. og Heidi? PH er underholdende men jeg glemmer hvem alle er sånn omtrent med en gang:P Husker at de mobbet Miguel i forrige sesong da.. spyttet på ham og sånn, det kaller jeg mobbing. At Tina har sinneutbrudd og sier hun ikke liker Mari kaller jeg ikke mobbing.. Men ja det er mye barnslig baksnakking der, man merker at de ikke er så gamle kanskje.

Synes forøvrig det er mindre superlojale par denne sesongen.. mener at det tidligere alltid har vært noen som har holdt sammen leenge og som har vært superlojale mot hverandre. Nå virker alle litt mer avslappet iforhold til å bytte på partnere osv.

Endret av SoftKitty
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg husker ikke engang at det har vært en sesong 3 jeg.. og Heidi? PH er underholdende men jeg glemmer hvem alle er sånn omtrent med en gang:P Husker at de mobbet Miguel i forrige sesong da.. spyttet på ham og sånn, det kaller jeg mobbing. At Tina har sinneutbrudd og sier hun ikke liker Mari kaller jeg ikke mobbing.. Men ja det er mye barnslig baksnakking der, man merker at de ikke er så gamle kanskje.

Synes forøvrig det er mindre superlojale par denne sesongen.. mener at det tidligere alltid har vært noen som har holdt sammen leenge og som har vært superlojale mot hverandre. Nå virker alle litt mer avslappet iforhold til å bytte på partnere osv.

Mari er svak. Jeg hater svake mennesker. Håper hun drukner. Mari diltet bare etter meg.

Til fjeset til Mari: Mari bare sitter stille i et hjørne med siggen og colaen. Mari er et kjøtthue. Du kan dra til helvete for min del.

Anonym poster: c2e20562b66ff3281a70c5e6962987e8

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Christina vil jeg kalle en mobber. Hun både spytter og tisser på folk. Ikke minst så ledde hun høyt med en ond latter da Vida Lill slapp kulen.

Jeg har bedt eksen min mer enn en gang om å dra til helvette osv. Betyr det at jeg er en mobber og støtter mobbing? Nei.

Endret av Sunshine23
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mari er svak. Jeg hater svake mennesker. Håper hun drukner. Mari diltet bare etter meg.

Til fjeset til Mari: Mari bare sitter stille i et hjørne med siggen og colaen. Mari er et kjøtthue. Du kan dra til helvete for min del.

Anonym poster: c2e20562b66ff3281a70c5e6962987e8

Å gud så slem Tina er da. Det er da ikke mobbing å si at noen sitter alene i et hjørne med siggen eller si at noen dilter etter. :fnise:

Anonym poster: 18bb8d691ff8d2ce09569edc0300df3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Å gud så slem Tina er da. Det er da ikke mobbing å si at noen sitter alene i et hjørne med siggen eller si at noen dilter etter. :fnise:

Problemer med å lese hele setninger eller?

Anonym poster: 4b48d7994d8fad6f8e53e7d7703812fe

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Problemer med å lese hele setninger eller?

Anonym poster: 4b48d7994d8fad6f8e53e7d7703812fe

Uhm nei.

Anonym poster: 53268c7d50f4154f777f19b88f8965fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når man bruker dette som en hersketeknikk, en måte å sette en annen person i et dårlig lys, med ønske om at de andre skal mene det samme, så er det så visst mobbing.

Jeg vet ikke om dette er en måte for Tina å prøve å fremstå som hjernen bak Mari sitt gode spill, eller om hun bare ønsker å tråkke på Mari fordi hun forstår at Mari såvisst ikke er den nikkedukken Tina håpet på.

Den eneste som driter seg ut er Tina.

Anonym poster: fbad2d07cb2e2c599d29f90a13ed0282

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uhm nei.

Anonym poster: 53268c7d50f4154f777f19b88f8965fc

Bruker du to forskjellige brukere å skrive med her inne? Hvorfor i all verden?! For at du skal være enig med deg selv eller?

Anonym poster: fbad2d07cb2e2c599d29f90a13ed0282

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

skjønner ikke at ingen reagerer på oppførselen til Tina. Kaller andre personer stygge ting og kjefter..

Anonym poster: 0f0c0623e27964276973175d72e9d582

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Håper på en kjekk gutt sjekker inn neste uke, men har mine tvil :fnise:

Nå er det på tide gutta får slite litt. Føler de har hatt lett til nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Den store taperen denne uka var vel egentlig Magne?, det ironiske var at han styrte det meste, men feilet i siste ende?

Altså, han satte jo i gang alt med samtalen med Isabell, og fikk henne over til Sander, som igjen gjorde at Ariel kom i fare. Men han ville ikke redde Ariel direkte, for det kunne virke mistenksomt. Så hans handlinger fikk jo egentlig Ariel ut fra hotellet, selv om det var henne han egentlig ville bytte til. Samtidig som han nå står med Janni, og uansett hva man mener om Isabell, så tror jeg faktisk hun er sterkere å ha der inne som partner enn Janni.

Anonym poster: 80bff2cafe0dde26a06be711c6b6d0d1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte mest på at hun sa at Mari bare kunne "drukne i en sølepytt" eller noe lignende. Vil si at det er ganske grovt om du får sitte på nasjonal TV og ønske andre mennesker døde fordi at de har sendt ut venninna di fra ett tullehotell i reality-verden.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha Sander der. Digger dialekten hans og vil gjerne høre mer av den. For min del kan Karim ryke ut, for han er den kjedeligste av gutta.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg over hudproblemet til hun Oda, håper hun får fikset det. Det har vart så lenge, det kan jo ikke være kviser? Hva er det for noe?

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det ser ut som hun har en sykdom. Hun har en del blåmerker og arr.

Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over hudproblemet til hun Oda, håper hun får fikset det. Det har vart så lenge, det kan jo ikke være kviser? Hva er det for noe?

Hun skrev en kommentar på dette innlegget og sa det var en kvise (angående det såret hun hadde på haka). Men jeg vet ikke :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes Kristian René er skikkelig kjekk!

Og i fjor synes jeg han var ufordragelig. Ikke liker jeg Tromsø-dialekta heller. Og han står med verdens mest irriterendes kvinnfolk(Tina). Tenk at han attpåtil har forlova seg med henne!! hjelpes

Allikevel er det noe med han som jeg plutselig finner så utrolig tiltrekkendes, og jeg fatter ikke hva :klo:

Anonym poster: a50a2c964b4e240c6d8a82e13d0cd046

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...