Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kverulerer ikke. Jeg mente bare Tina har ikke sagt til Mari FACE2FACE hun kan putte hodet sitt i en bøtte og drukne. Skjønner ikke hvorfor du lager så big deal ut av det.

Mari, Oda og de baksnakker jo like mye.

Anonym poster: 53268c7d50f4154f777f19b88f8965fc

Lager big deal ut av det? Du vet at du er på et diskusjonsforum nå, eller? Her er det meningen at man skal diskutere, naturlig vis. Hvis du ikke er klar for en diskusjon, hvorfor er du her inne og svarer i denne tråden?

Dette blir jo like dumt som at jeg skulle sagt til deg at jeg ikke skjønner hvorfor DU lager så big deal ut av det, idiotisk ikke sant? ;)

Og det at du mener at det er ok å si slike ting bak ryggen til folk sier jo litt om deg da. Men det gjør det likevel ikke ok.

Anonym poster: fbad2d07cb2e2c599d29f90a13ed0282

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Lager big deal ut av det? Du vet at du er på et diskusjonsforum nå, eller? Her er det meningen at man skal diskutere, naturlig vis. Hvis du ikke er klar for en diskusjon, hvorfor er du her inne og svarer i denne tråden?

Dette blir jo like dumt som at jeg skulle sagt til deg at jeg ikke skjønner hvorfor DU lager så big deal ut av det, idiotisk ikke sant? ;)

Og det at du mener at det er ok å si slike ting bak ryggen til folk sier jo litt om deg da. Men det gjør det likevel ikke ok.

Du kjenner ikke meg i hele tatt. Det sier litt om deg når du angriper andre på nettet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jaja nå er det en gutt som ryker neste uke. Hvem håper dere ryker?

Jeg håper Sander eller Karim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kjenner ikke meg i hele tatt. Det sier litt om deg når du angriper andre på nettet ;)

Med mindre du lyver, så kjenner jeg holdningen din til mobbing ut i fra det du skriver ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åssen vet du at det er sant at Ariel er kronisk sur? Isabell sa Ariel var kronisk sur.

Ariel sur på Isabelle fordi hun flørter med Sander. Er ikke rart Isabelle oppfatter henne som kronisk sur.

Anonym poster: c2e20562b66ff3281a70c5e6962987e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jaja nå er det en gutt som ryker neste uke. Hvem håper dere ryker?

Jeg håper Sander eller Karim.

Jeg håper det er Magne. Kun fordi han minner om eksen min. Er ubehagelig å se på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Med mindre du lyver, så kjenner jeg holdningen din til mobbing ut i fra det du skriver ;)

Herregud du er så bærtur.

Jeg heier på TIna. Get over it.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud du er så bærtur.

Jeg heier på TIna. Get over it.

Så fint å se at jeg er på bærtur, det kan jo ikke bety annet enn at du er enig i at mobbing er feigt, også når det foregår bak ryggen din i et tv program.

Hei på Tina så mye du vil du, er vel ingen som nekter deg det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo ikke noe mer hore enn Ariel, men skjønner at hun hadde følelser for han og hun var nok såret.

Hvem du liker eller ikke vet jeg ikke noe om, da jeg kun svarte på innlegget ditt. Og som jeg skrev så var det ikke direkte rettet til deg, etter det første avsnittet.

Derfor jeg skrev mobbet/bitchet.

Ariel er ikke noe bedre enn Tina, hun gikk å smisket med Mari etter at charlotta ble sendt ut, mens når de er i flertall er hun tøff nok til å konfrontere.

Baksnakking til en viss grad er jo nødvendig i dette programmet. Det som er unødvendig er å kalle folk stygge, kjøtthuer, be de drukne seg selv, og å gå så til de grader på person o.s.v. Det er dette som blir sett på som mobbing. Og nei, de er ikke noe mer reale fordi om de prøver å drite ut Mari foran resten av gjengjen. For det er det de gjør, men kamuflerer det som at de er så rett ut og ærlige.

Mari gjør et klokt valg når hun holder seg unna drama. For å vinne så tror jeg det er viktig å ikke bli for personlig, men holde hode kaldt, samtidig som man ikke må ha for mange fiender. Slik som KR og Mari er gode eksempler på foreløpig.

Jeg mener jeg skjønner hvorfor Ariel sa det, hun var bare ærlig. Jeg personlig synes jo ikke at Ariel er noe mindre hore enn Sander.

Skal vi snakke om mobbing så synes jeg Sander, Birger og Magne er verre enn firkløveren som ble snakket om (Mats, Amir, Tina og Ariel) i alle fall guttene i firkløveren, de baksnakket jo og lo av UTSEENDET til Karim. Snakket om at de har bedre sjangs fordi Karim er så stygg og feit. Den ene "gruppa" er ikke bedre enn den andre. At Tina reagerer som hun gjør tror jeg bare at hun snakker sånn, det er væremåten hennes. Som flere har nevnt, så sa hun jo at hun sa ting under parsermonien som hun angret på, sa ting ut av sinne. Noe jeg tror alle her i verden gjør, og da kan ting komme litt slemt ut.

Mari spiller jo ikke fair, sier at jentene vil få guttene ut for at de skal redde ræva hennes. Håper hun ryker. Jeg liker spillet til KR, han er liksom ikke med i dramaet, men er med allikevel, haha.

Noe som får meg til å mislike Mari så sykt er blikket hun får noen ganger, ahhh! Som for eksempel under pandoras da Ariel sa at Mari hadde løyet de rett opp i trynet, så hun fortjente og bli hotellets løgner, da hadde hun det blikket som irriterer meg så mye. Samme når Triana spurte henne om den hotellets løgner greia. Håpte nesten på at hun kunne bli stuck i en heis og aldri komme seg ut derfra :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der Swag

Sander de satt jo bak ryggen til Karim å sa rett ut han er stygg og feit. Er de noe bedre enn Tina? NEI!

Mari irriterer vettet ut av meg og kan ryke så fort som fy.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari spiller jo ikke fair, sier at jentene vil få guttene ut for at de skal redde ræva hennes. Håper hun ryker. Jeg liker spillet til KR, han er liksom ikke med i dramaet, men er med allikevel, haha.

Jepp dette mener jeg å. Derfor synes jeg Mari er patetisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg digger KR. Digga han i forrige sesong. Ble så sur da han ikke kom til finalen! :bond:

I år bør han vinne hvis ikke klikker jeg mongo :fnise:

Helt utrolig hvor mye man lever seg inn i ph :ler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg mener jeg skjønner hvorfor Ariel sa det, hun var bare ærlig. Jeg personlig synes jo ikke at Ariel er noe mindre hore enn Sander.

Skal vi snakke om mobbing så synes jeg Sander, Birger og Magne er verre enn firkløveren som ble snakket om (Mats, Amir, Tina og Ariel) i alle fall guttene i firkløveren, de baksnakket jo og lo av UTSEENDET til Karim. Snakket om at de har bedre sjangs fordi Karim er så stygg og feit. Den ene "gruppa" er ikke bedre enn den andre. At Tina reagerer som hun gjør tror jeg bare at hun snakker sånn, det er væremåten hennes. Som flere har nevnt, så sa hun jo at hun sa ting under parsermonien som hun angret på, sa ting ut av sinne. Noe jeg tror alle her i verden gjør, og da kan ting komme litt slemt ut.

Noe som får meg til å mislike Mari så sykt er blikket hun får noen ganger, ahhh! Som for eksempel under pandoras da Ariel sa at Mari hadde løyet de rett opp i trynet, så hun fortjente og bli hotellets løgner, da hadde hun det blikket som irriterer meg så mye. Samme når Triana spurte henne om den hotellets løgner greia. Håpte nesten på at hun kunne bli stuck i en heis og aldri komme seg ut derfra :sinna:

1. Ja det var stygt gjort!

2. Nå husker jeg ikke hva Ariel har sagt ang Birger. Men Charlotta la jo ikke skjul på at hun ville ha en ny partner. Hun kan si hva hun vil nå i ettertid, men det endrer ikke det at hun dreit i hva som skjedde med Birger, når hun trodde KR ville velge henne.

3. :skratte: Nå lo jeg godt :)

Alle der inne kan bli nødt til å lyve opp til flere ganger for å beholde plassen sin, det er jo det som er spillet. Blir helt feil at de skal henge ut Mari som syndebukk, for hadde de vært i samme situasjon ville de gjort akkurat det samme. Men dette går jo igjen i hver sesong, de må liksom bare ha en å hate.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så komisk hvordan Tina blir pottesur for at Mari ikke er så svak som hun trodde hun var.

Er bare pinlig å se henne forbanna på Mari fordi "jeg hater svake mennesker".

Det er ikke fordi hun spiller jævlig bra, neeeeeeida.

Elsker at Mari tar innersvingen på Tina :D

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg kan ikke huske Ariel har sagt noen gang hun vil ha ut Birger eller noe stygt om han.

Mari ble desp under parsermonien og sier at Ariel liksom vil ha han ut for å redde seg selv.

Jeg irriterer meg også over det blikket til Mari :fnise:

Endret av Sunshine23
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg kan ikke huske Ariel har sagt noen gang hun vil ha ut Birger eller noe stygt om han.

Mari ble desp under parsermonien og sier at Ariel liksom vil ha han ut for å redde seg selv.

Jeg irriterer meg også over det blikket til Mari :fnise:

Enten det du skriver, eller så har kanskje ikke vi sett alt.

Hvorfor skulle hun lyve om det, når hun visste at hun hadde en makt. Samtidig er det jo en utrolig dårlig taktikk hvis man ønsker å vinne da, du kommer ikke langt når folk rundt deg innser at du lyver. Det blir ris til egen bak. Men tiden vil sikkert vise. Hun kan hvertfall ikke bruke den flere ganger nå :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Mari ryker så fort som mulig. Samme med Sander.

De to og Tina gjør jo hele PH da.. Hva skal vi se på om de ryker ut? Oda som fiser, Isabell som synger til bamsen sin og Karim som.... Ehh... Ja.. Han har vi ikke sett noe særlig til denne uka, så gudene vet hva ham driver med.

BOOOOOORING!!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

De to og Tina gjør jo hele PH da.. Hva skal vi se på om de ryker ut? Oda som fiser, Isabell som synger til bamsen sin og Karim som.... Ehh... Ja.. Han har vi ikke sett noe særlig til denne uka, så gudene vet hva ham driver med.

BOOOOOORING!!

Det kommer jo inn flere folk da. Vi kommet ca halvveis. Vi kommer ikke til å måtte se på Isabell, Oda, karim og de andre resten av sesongen.

Endret av Sunshine23
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan ikke huske at det var med noen mobbere i sesong 2 og 3?

I sesong 3 var jo alle bff og det var null drama.

I sesong 2 synes jeg Heidi var en mobber. Ikke på den måten som Tina og Christina, men mer skjult.

Anonym poster: 4cf843a95d072ba7184a3864e1704769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...