Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Charlotta har faktisk sagt til Seher eller hvor det var at hun ikke ville ha Borger UT, men bytte han med en annen en siden de hadde dårlig kjemi sammen. Mari fikk vridd på sannheten slik at Birger trodde Charlotta ville få han ut så fort hun fikk sjansen. Noe som ikke stemte.,

Også i går kommer Mari med samme forsvar. "Ariel vil ha deg ut Birger" for å redde ræva si.

Det at Charlotta fortelle det til Seher betyr ikke at det er sant. De konspirert kanskje ikke å få ut Birger, men hun sa hun ville valgt KR, foran Birger, og ville ikke hjulpet ham for å bli der inne.

Anonym poster: c2e20562b66ff3281a70c5e6962987e8

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes Karim burde ha fått noe konsekvenser siden han valgte feil.

Anonym poster: 53268c7d50f4154f777f19b88f8965fc

Han fikk jo det. Jeg syns det er rart at det virker som ingen her har fått det med seg. Han ville få en fredning hvis han gjettet riktig. Han gikk glipp av denne fredningen hvis han gjettet feil. En fredning kunne sikkert vært veldig fristende for han siden han var ny da.

Anonym poster: 5d695a6a754cb15d1074d27c1908f337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Mari ryker så fort som mulig. Samme med Sander.

Enig.

At Sander fjernet det Ariel skrev på speilet var så unødvenig og teit gjort. Kunne spart seg.

Jeg blir så engasjert i Paradise Hotel at det er flaut, jeg blir skikkelig sur om ting ikke går som jeg vil, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Enig.

At Sander fjernet det Ariel skrev på speilet var så unødvenig og teit gjort. Kunne spart seg.

Jeg blir så engasjert i Paradise Hotel at det er flaut, jeg blir skikkelig sur om ting ikke går som jeg vil, haha!

Sander ble irritert fordi Ariel ikke la igjen en hilsen til han, men hvorfor i alle dager skulle hun det da?!

Det er jo litt han sin feil hun røyk siden han heller ville ha Isabell.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig.

Hvorfor mener du at han kunne spart seg etter det Ariel sa? Hvorfor skal han i det hele tatt vise seg som "the bigger person"?

Skjønner han godt jeg, og det er fint å se folk som ikke lar seg tråkke på av de bitchy jentene for en gangs skyld.

Her hadde vi en gjeng på fem (?) som trodde de skulle klare og mobbe/bitche seg gjennom sesongen, slik christina og kristin gjengen gjorde i fjor. Heldigvis er resten av deltagerene sterkere, og de som trodde de skulle rule hotellet har gått ut en etter en.

Kjempe bra at tv3 skjønte at det lager like god tv å ha spillere som KR og Mari med, som det å ha mobbere. Tror det har vært en gjeng mobbere med i hver sesong (eller tar jeg helt feil), og tror de eneste slik type oppførsel appelerer til er en viss type fjortisser.

Drama og intriger er viktig å ha med, men ikke mobbing.

(nå bablet jeg litt videre her, så ikke alt er rettet mot deg Swag)

Anonym poster: fbad2d07cb2e2c599d29f90a13ed0282

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Jeg kan ikke huske at det var med noen mobbere i sesong 2 og 3?

I sesong 3 var jo alle bff og det var null drama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener du at han kunne spart seg etter det Ariel sa? Hvorfor skal han i det hele tatt vise seg som "the bigger person"?

Skjønner han godt jeg, og det er fint å se folk som ikke lar seg tråkke på av de bitchy jentene for en gangs skyld.

Her hadde vi en gjeng på fem (?) som trodde de skulle klare og mobbe/bitche seg gjennom sesongen, slik christina og kristin gjengen gjorde i fjor. Heldigvis er resten av deltagerene sterkere, og de som trodde de skulle rule hotellet har gått ut en etter en.

Kjempe bra at tv3 skjønte at det lager like god tv å ha spillere som KR og Mari med, som det å ha mobbere. Tror det har vært en gjeng mobbere med i hver sesong (eller tar jeg helt feil), og tror de eneste slik type oppførsel appelerer til er en viss type fjortisser.

Drama og intriger er viktig å ha med, men ikke mobbing.

(nå bablet jeg litt videre her, så ikke alt er rettet mot deg Swag)

Mener ikke at han skal være "the bigger person", men når man ser reaksjonen til Tina etterpå, noe han også sikkert gjorde men ikke ble vist på TV, så synes jeg i alle fall at han skal innrømme det, og si at han gjorde det av sinne pga det hun sa. Jeg synes han fortjente å høre at han er en hore, Triana spurte hvorfor Ariel ikke ville stå med han, hun var ærlig. Ikke noe galt i det.

Tina er vel den eneste som er bitchy, og har jo selv sagt at jeg ikke liker henne. Men kan ikke huske at Amir, Ariel og Mats har mobbet? Synes i grunn at Oda, Isabell og Mari er like ille som Tina der de sitter inne på rommet og snakker bull om Tina og Ariel, så de er i alle fall ikke noe bedre, annet enn at Tina og Ariel sier det til de, ikke bare de to imellom på rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke at han skal være "the bigger person", men når man ser reaksjonen til Tina etterpå, noe han også sikkert gjorde men ikke ble vist på TV, så synes jeg i alle fall at han skal innrømme det, og si at han gjorde det av sinne pga det hun sa. Jeg synes han fortjente å høre at han er en hore, Triana spurte hvorfor Ariel ikke ville stå med han, hun var ærlig. Ikke noe galt i det.

Sander så jo ikke reaksjonen til Tina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan ikke huske at det var med noen mobbere i sesong 2 og 3?

I sesong 3 var jo alle bff og det var null drama.

Sesong 1 var vel den med Nanna. Sesong 2 var vel med hun Victoria om jeg ikke tar helt feil, eller husker jeg feil at hun ble mobbet? Mener det var et voldsomt oppstyr rundt det. 3 så jeg ikke så det aner jeg ikke. Den i fjor var jo også en del mobbing. I år ser det ikke ut til at det blir mulig, siden Tina står alene. Men man kunne se tendensene komme før de andre røyk ut.

Tina er vel den eneste som er bitchy, og har jo selv sagt at jeg ikke liker henne. Men kan ikke huske at Amir, Ariel og Mats har mobbet? Synes i grunn at Oda, Isabell og Mari er like ille som Tina der de sitter inne på rommet og snakker bull om Tina og Ariel, så de er i alle fall ikke noe bedre, annet enn at Tina og Ariel sier det til de, ikke bare de to imellom på rommet.

Han er jo ikke noe mer hore enn Ariel, men skjønner at hun hadde følelser for han og hun var nok såret.

Hvem du liker eller ikke vet jeg ikke noe om, da jeg kun svarte på innlegget ditt. Og som jeg skrev så var det ikke direkte rettet til deg, etter det første avsnittet.

Derfor jeg skrev mobbet/bitchet.

Ariel er ikke noe bedre enn Tina, hun gikk å smisket med Mari etter at charlotta ble sendt ut, mens når de er i flertall er hun tøff nok til å konfrontere.

Baksnakking til en viss grad er jo nødvendig i dette programmet. Det som er unødvendig er å kalle folk stygge, kjøtthuer, be de drukne seg selv, og å gå så til de grader på person o.s.v. Det er dette som blir sett på som mobbing. Og nei, de er ikke noe mer reale fordi om de prøver å drite ut Mari foran resten av gjengjen. For det er det de gjør, men kamuflerer det som at de er så rett ut og ærlige.

Mari gjør et klokt valg når hun holder seg unna drama. For å vinne så tror jeg det er viktig å ikke bli for personlig, men holde hode kaldt, samtidig som man ikke må ha for mange fiender. Slik som KR og Mari er gode eksempler på foreløpig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Enig med deg Swag!

Mari og de sitter jo på rommet å snakker dritt om Ariel og de halve dagen jo. Det er ikke SÅ mye bedre det akkurat.

Sander fortjente virkelig å bli kalt for hore.

Jeg synes det var dårlig gjort av Sander å viske vekk det på speilet og Tina trodde jo Ariel ikke gadd å skrive noen hilsen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tina har kalt Mari for kjøtthode da hun ble forbanna pga Ariel røyk ut. Hun sa jo det etterpå til KR at hun burde ikke ha sagt det.

Hun har vel aldri kalt noen for stygge oppi trynet å de eller sagt de kan gå å drukne seg selv.

Go KR og TIna!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amir og Mads ble vel stment ut pga de andre så på de som sterke og en stor trussel.

Jeg synes Oda er ganske fæl jeg. Ikke er hun noe særlig å se på heller.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sander så jo ikke reaksjonen til Tina?

Ikke på TV, nei. Men når de er inne på det hotellet, så tror jeg det er umulig at han ikke har endten sett reaksjonen til Tina eller at en av de andre har fortalt han om hvorfor Tina er trist. Hvis du skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på TV, nei. Men når de er inne på det hotellet, så tror jeg det er umulig at han ikke har endten sett reaksjonen til Tina eller at en av de andre har fortalt han om hvorfor Tina er trist. Hvis du skjønner hva jeg mener?

Det er ikke umulig nei. Det kan forresten være at Tina fikk vite det senere uten at vi har sett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tina har kalt Mari for kjøtthode da hun ble forbanna pga Ariel røyk ut. Hun sa jo det etterpå til KR at hun burde ikke ha sagt det.

Hun har vel aldri kalt noen for stygge oppi trynet å de eller sagt de kan gå å drukne seg selv.

Go KR og TIna!!

Du fikk med deg hvorfor hun og KR snakket om at hun ikke burde sagt det, sant?

Husker ikke helt hvem av de som sa stygge ting om utseendet til Oda, mulig Tina ikke var der men det var hvertfall Ariel og Charlotta. Gjør jo ikke saken noe bedre det?

Ok beklager da, det var vel noe sånn som "Mari kan putte huet sitt i en bøtte og drukne der", ikke så inmari stor forskjell fra det jeg skrev, så skjønner ikke hvorfor du kverulerer på det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

For Tina sin skyld så kunne han sagt det til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du fikk med deg hvorfor hun og KR snakket om at hun ikke burde sagt det, sant?

Husker ikke helt hvem av de som sa stygge ting om utseendet til Oda, mulig Tina ikke var der men det var hvertfall Ariel og Charlotta. Gjør jo ikke saken noe bedre det?

Ok beklager da, det var vel noe sånn som "Mari kan putte huet sitt i en bøtte og drukne der", ikke så inmari stor forskjell fra det jeg skrev, så skjønner ikke hvorfor du kverulerer på det.

Jeg kverulerer ikke. Jeg mente bare Tina har ikke sagt til Mari FACE2FACE hun kan putte hodet sitt i en bøtte og drukne. Skjønner ikke hvorfor du lager så big deal ut av det.

Mari, Oda og de baksnakker jo like mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kverulerer ikke. Jeg mente bare Tina har ikke sagt til Mari FACE2FACE hun kan putte hodet sitt i en bøtte og drukne. Skjønner ikke hvorfor du lager så big deal ut av det.

Mari, Oda og de baksnakker jo like mye.

De baksnakker ikke på samme måte. De sier ting som er sant, ikke at de vil de ønsker at Tina skal drukne..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De baksnakker ikke på samme måte. De sier ting som er sant, ikke at de vil de ønsker at Tina skal drukne..

Åssen vet du at det er sant at Ariel er kronisk sur? Isabell sa Ariel var kronisk sur.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...