AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #981 Del Skrevet 1. april 2013 Hva drev Oda og Mari på med på do egentlig? Skjønte ikke hva de sa. Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 1. april 2013 #982 Del Skrevet 1. april 2013 De forsøkte å kaste opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #983 Del Skrevet 1. april 2013 Akevittbygda lenger sør-øst? Unnskyld, er ekstremt dårlig i geografi og veldig nysgjerrig, hehe... Er også dårlig i geografi, men kan det være Løten? Jeg liker både KR og Tina, jeg. Eller, jeg liker ikke Tina, men jeg tenker at hun er en viktig deltager å ha fordi hun skaper underholdning. Hun lager drama og provoserer seerne, og det er jo det som gjør reality-TV morsomt. KR mislikte jeg i fjor, men synes han er bedre i år, da jeg ikke ser på han som like "farlig" med tanke på hvem jeg vil ha der og ikke. I fjor var jeg redd han skulle sende ut mine favoritter, men har ikke rukket å få et slik forhold til noen i år, så nå nyter jeg bare at han skaper drama og spenning. Dessuten nyter jeg synet av at han dummer seg ut ved å tro at han er kongen av Paradise Hotel. Så "likingen" min av ham bunner vel egentlig mye i at jeg synes han er teit, tror jeg Ser den med at man ønsker å beholde deltakere man elsker å hate, og at de lager bedre TV. Det er vel også noe produksjonen ønsker, så da blir det nok ofte sånn at upopulære deltager blir lenger på hotellet enn mange seere hadde forventet. Det er neppe noen tvil om at Tv3 styrer mye av det som skjer der. Anonym poster: 14992e8c13e287d1d97d632b6a8ee613 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HappyFace Skrevet 1. april 2013 #984 Del Skrevet 1. april 2013 Sykt underholdende episode idag :D haha.. hater å innrømme det, men paradise er VIRKELIG underholdende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. april 2013 #985 Del Skrevet 1. april 2013 14992e8c13e287d1d97d632b6a8ee613' timestamp=1364857725' post='12475974] Ser den med at man ønsker å beholde deltakere man elsker å hate, og at de lager bedre TV. Det er vel også noe produksjonen ønsker, så da blir det nok ofte sånn at upopulære deltager blir lenger på hotellet enn mange seere hadde forventet. Det er neppe noen tvil om at Tv3 styrer mye av det som skjer der. Ikke sikkert det. Bortsett fra hvilke utstemte som får gjenoppstå. Husk at upopulære dramatryner er lettere å vinne over enn ei tjueårig blond mor teresa med megadaier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 1. april 2013 #986 Del Skrevet 1. april 2013 Tina har en utrolig irriterende stemme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. april 2013 #987 Del Skrevet 2. april 2013 Hvilken Tina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 2. april 2013 #988 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg digger Birger... fet fyr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest20 Skrevet 2. april 2013 #989 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg også, Birger er kul. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #990 Del Skrevet 2. april 2013 Er de fleste gutta i PH litt skaphomser?? Anonym poster: 4f3d0cf4ba934b5c436ff0ae3d130b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 2. april 2013 #991 Del Skrevet 2. april 2013 Syntes jeg også. At det nesten så ut som om hun brakk seg, og gulpet ut noen ord. Men, så hørte jeg at hun opprinnelig er spanjol. Og kan forestille meg at hun i det spansktalende landet Mexico kanskje ennå er mye i spanskmodus når hun innimellom må si en og annen setning på norsk. Synes lengre prateseanser blir helnorskere. Okai, så har dama ticks som gir henne særpreg. Synes ikke det trekker ned. Også den øgglie tattissen er jeg villig til å tilgi henne, fordi den er tegnet over brannsåret fra en brennmanet. Jeg så på noen gamle Top Model episoder (litt lite å gjøre i påska, ja...) og da var Triana gjest for å lære jentene å posere. Hun virka såå mye mer naturlig der. Hun var seg selv og banna litt og ikke stiv som en stokk i både kropp og stemme slik som hun er på PH. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hugteken Skrevet 2. april 2013 #992 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg så på noen gamle Top Model episoder (litt lite å gjøre i påska, ja...) og da var Triana gjest for å lære jentene å posere. Hun virka såå mye mer naturlig der. Hun var seg selv og banna litt og ikke stiv som en stokk i både kropp og stemme slik som hun er på PH. Å, kan du være så snill og linke til den episoda her? Fikk så lyst å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 2. april 2013 #993 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg synes Birger har vokst på meg. Akkurat nå er han den mest sympatiske fyren der inne. Han er skikkelig høy på seg selv og det kommer noen selvgode kommentarer fra ham i ny og ne, men det er jo bare morsomt. Sånn bortsett fra det har han jo ikke gjort noe dritt mot noen der inne eller klina rundt. Han kom jo også og trøsta Ariel når hun var sjalu fordi Sander klina med Isabel... Synes også at Birger show var ganske underholdende Av jentene er det egentlig ingen jeg er kjempefan av, men jeg synes Mari har kommet seg. Spillet fra forrige uke var bra, det skal hun ha! Og måten hun møtte Tina på når hun bitchet rundt var beundringsverdig. Hun satt der bare og tok imot og tenkte "denne kampen er det ikke verdt å ta". Cred. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 2. april 2013 #994 Del Skrevet 2. april 2013 Å, kan du være så snill og linke til den episoda her? Fikk så lyst å se! http://www.tv3play.no/play/241027/ Husker ikke akkurat når Triana dukker opp, men tror det er i første halvdel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 2. april 2013 #995 Del Skrevet 2. april 2013 Skjønner ikke hvorfor det skal bli så mye drama pga de klina litt. Synes det er så teit når noen mener på de eier partneren sin og partneren ikke kan flørte/kline med andre. Dere er jo ikke akkurat kjærester da. Virker som Magne begynner å bli lei Isabell noe jeg godt kan forstå. Hun virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen. Det at hun er sååå sukkersøt og fjastete kan gå noen på nervene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MMCS Skrevet 2. april 2013 #996 Del Skrevet 2. april 2013 Nå får du gi deg! Anonym poster: f70e82c9172c5ea6950c405acf03de4c Nå får du slutte å skrive som anonym! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MMCS Skrevet 2. april 2013 #997 Del Skrevet 2. april 2013 Hun hadde jo lyst på sex... Hvorfor skal det handle om selvrespekt for jenter, hadde det vært omvendt hadde ingen reagert. Anonym poster: c2e20562b66ff3281a70c5e6962987e8 Fordi hun obvious har følelser for han og var sjalu da han kysset isabell. Hun var jo åpenbar ganske lei seg... så å ligge med han da etterpå fordi han prøver seg er et tegn på lite selvresepekt akkurat der og da i den situsjonen. At du ikke ser det?! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #998 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg tror Ariel ryker til torsdag. På reklamen sier Isabell at alle jentene vil ha ut Ariel. På parsermonien sier jo Tina "Sander kommer ikke til å skjønne hva som skjer" Synes TV3 spoiler mye i reklamesnuttene altså. Anonym poster: 18bb8d691ff8d2ce09569edc0300df3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karolinn Skrevet 2. april 2013 #999 Del Skrevet 2. april 2013 Tv3 spoiler alt for mye! Ikke sikkert ariel ryker, men jeg vil ikke vite at alle jentene vil ha ut henne før det faktisk skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. april 2013 #1000 Del Skrevet 2. april 2013 Dere må slutte å nevne hva som skjer i reklamene til TV3. jeg ser ikke på tv ellers så jeg får ikke med meg noen reklame men dere spoiler jo like mye som reklamene :( 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg