Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh, Isabell og Magne irriterer meg. Synes det var dumt at Magne kom inn igjen, Isabell liker jeg ikke selv om hun er nydelig.

Tina synes jeg er helt jævlig, selvfølgelig vil jo Mari save seg selv istedet for å si det til Tina som igjen ville sagt det til Charlotta.

Greit at Charlotta røk ut, hun var kanskje ikke verdens snilleste selv om hun er den desidert peneste der inne synes jeg.

Heia Mari og Ariel!

Anonym poster: 4cf843a95d072ba7184a3864e1704769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, Isabell og Magne irriterer meg. Synes det var dumt at Magne kom inn igjen, Isabell liker jeg ikke selv om hun er nydelig.

Hvordan kan du ikke like Magne? Han er bare så morsom og dum! hahah, slike folk syntes jeg bare er vanskelig å bli irritert over, ehhehe

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er gøy med fjolle-Magne. Minner om hvordan Petter Pilgår var.

Spent på hva rollebyttegreiene er ja. Enten skal vel alle bytte identitet innad i gruppen. Mari blir Tina, Tina blir Isabell, Birger blir Magne osv. Eller så er det slik som da hun jævlige SFO-kjerringa i fjor kom inn (hun som tisset på KR) , hun måtte late som hun var kristen og avholds.

Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lagde avtale om å bli partner med Mads (Mari's daverende partner) så Mari ikke hadde noen å stå med. Tina gjorde ingenting for å hjelpe hu. "Det er ikke mitt problem," sa hu.

jaja dette var bare EN gang den første uken. Blir for dumt å si hele tiden.

Anonym poster: 7d63239746f79aae1c17565caa5407f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja dette var bare EN gang den første uken. Blir for dumt å si hele tiden.

Det blir også for dumt for Tina å si at hun har støtta Mari hele veien og respektert hu og bla bla bla når det faktisk ikke er sant. Så vidt jeg har sett har hun ikke prøvd å hjelpe Mari i det hele tatt frem til denne uka.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi må også huske på det at vi ser kun 40 min i løpet av en dag. Vi ser ikke alt som skjer heller. Tv3 er flinke til å klippe og lime.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må også huske på det at vi ser kun 40 min i løpet av en dag. Vi ser ikke alt som skjer heller. Tv3 er flinke til å klippe og lime.

Jaja, men så er det det vi ser som er å diskutere og dømme ut fra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Isabell er jo så søtnos da. Verdens største og mest ekte smil der inne. Det er jo ikke rart hun blir lagt merke til. Hun har foreløpig ikke vært dum nok til å få meg til å himle med øynene, noe Iselin gjorde ofte i fjor. Jeg liker Isabell, nesten som en liten søster jeg får lyst til å passe på :)

Magne kan godt komme inn igjen, han får meg til å le med alle de rare ansiktsuttrykkene sine. Dessuten passer han perfekt sammen med Isabell. De er liksom det fjollete og rare Barbie/Ken-paret i pæredais :D

What? Hva gjør hennes smil mer ekte enn andre sine smil?

Anonym poster: f70e82c9172c5ea6950c405acf03de4c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

What? Hva gjør hennes smil mer ekte enn andre sine smil?

Jeg synes hun har et veldig ekte smil som når øynene og lyser opp hele ansiktet, og hun smiler jo nesten hele tiden (mer enn mange andre der inne). Jeg har ikke dermed sagt at smilet hennes er mer ekte enn andres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Tina ryker neste uke! Og håper for all del ikke at Amir eller Mads blir sendt inn igjen.. Grøss!

Jeg frykter at Amir kommer inn igjen. Jeg leste en artikkel på nett der det stod at (legger det i spoiling, i tilfelle noen regner det som det)

Amir og Ariel hadde tatt matchende tatoveringer, og Amir uttalte at "fordi hun var min første partner blablabla". Vil det kanskje si at han får flere partnere?

Anonym poster: 37cad02f5bf81179104d70ca53ce2748

Anonym poster: 37cad02f5bf81179104d70ca53ce2748

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun har et veldig ekte smil som når øynene og lyser opp hele ansiktet, og hun smiler jo nesten hele tiden (mer enn mange andre der inne). Jeg har ikke dermed sagt at smilet hennes er mer ekte enn andres.

jo, det sa du faktisk ;)

Skjønner bare ikke hvorfor et søtt smil er mer ekte enn en mindre pent smil?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

jo, det sa du faktisk ;)

Skjønner bare ikke hvorfor et søtt smil er mer ekte enn en mindre pent smil?

Beklager for litt feil formulering. Jeg synes hun har et strålende smil som lyser opp hele ansiktet og det er sjarmerende. Hun smiler ekstra mye i forhold til de andre deltakerne og blir dermed kanskje mer lagt merke til. Om et smil ser ekte ut eller ikke kommer ikke an på hvor søtt eller vakkert det er men om det når øynene eller ikke.

Har jeg formulert meg høvelig forståelig nå?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er spent på ho nye som sjekker inn i kveld.

Utrolig irriterende at Magne kom tilbake, Ville heller ha Mads eller Thomas inn igjen. Jaja.

Hvem heier dere på nå?

Jeg har egentlig ingen stor favoritt

Tina er morsom å ha der og Isabell er irriterende å ha der.

Birger er en fjott og Sander virker helt grei,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Charlotta utrolig godt, var litt synd at hun gikk ut for min del :)

Nå, så liker jeg Isabell, Magne og Sander!

Tina og Ariel må ut ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, er litt uenig med deg. Takler absolutt ikke Tina, synes hun er ei diger megge og hun minner meg igrunn om hun vulgære Christina fra i fjor. Jeg liker veldig godt Isabell, synes hun er søt, men kanskje ikke særlig smart, det samme gjelder for øvrig Magne. Jeg er dog enig i at Thomas godt kunne sjekket inn i stedet for Magne. Thomas var favoritten min på hotellet og jeg tror han og Mari (etter jeg så hvordan hun spilte forrige uke), hadde blitt et meget sterkt par.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tina driver hvertfall ikke å tisser og spytter på folk :fnise:

Jeg synes Christina var verre enn Tina.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg heiet på Charlotta og skulle ønske hun og Tina kunne ha bytta partner! At Tina gikk til Birger og Charlotta gikk til KR.

Nå heier jeg kun på KR. Digger han.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke isabell har fint smil jeg? Har jo uhorvelig spesielle og skjeve tenner..Men utstråling, ja..

Anonym poster: b5cb179cc4cea3ab091681da9466d03a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil dere ha ut de som lager mest drama? Vil dere at alle bare skal værre bff og ha det gøy?

Tina lager drama og kjedelig hvis hun ryker. MEN de sender garantert Tina inn igjen hvis hun ryker :)

Anonym poster: 18bb8d691ff8d2ce09569edc0300df3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...