Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun og Stian er programledere for det som vises på viaplay/tv3play. Innsjekk, utsjekk og sånt. Bonusmateriell, på en måte.

Anonym poster: 37cad02f5bf81179104d70ca53ce2748 haha ååå ok har aldri sett det jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må bare si at jeg ikke forstår de som mener at Charlotta er så pen. Jeg syns ikke hun er spesielt pen, ja, hun har hvite tenner, men det er også alt som er fint med henne.

Anonym poster: 9932ff39f79ed1adc068d95cfde72c80

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ihvertfall som om folk har veldig forskjellige favoritter i år.

Tidligere år har det typisk vært noen man "hater" og noen alle liker.

Anonym poster: 37cad02f5bf81179104d70ca53ce2748

Tina faller vel ganske godt i den kategorien der da vil jeg si. Har ikke hørt noen som har mye positivt å si om henne akkurat:p

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina faller vel ganske godt i den kategorien der da vil jeg si. Har ikke hørt noen som har mye positivt å si om henne akkurat:p

Ja, du sier kanskje noe der. Jeg synes hun var helt ok de første par episodene, men det gikk ikke lange tiden før jeg så det selv.

Det er nesten så jeg får lyst til å si noe helt usaklig om utseendet hennes, men det skal jeg holde meg for god for :fnise:

Anonym poster: 37cad02f5bf81179104d70ca53ce2748

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu, da har jeg hatt Paradisemaraton for denne uka, så jeg får dagens episode på direkten.

Hvis det ikke var noen negative konsekvenser for Karim på å velge feil morder - da kunne han jo bare valgt en han ville ha ut. Rent taktisk. Skjønte ikke hvorfor det ikke var noen konsekvenser egentlig.

Hvordan røk Oda ut egentlig? Husker hun bare av utseende fra tidligere, husker ikke noe om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu, da har jeg hatt Paradisemaraton for denne uka, så jeg får dagens episode på direkten.

Hvis det ikke var noen negative konsekvenser for Karim på å velge feil morder - da kunne han jo bare valgt en han ville ha ut. Rent taktisk. Skjønte ikke hvorfor det ikke var noen konsekvenser egentlig.

Hvordan røk Oda ut egentlig? Husker hun bare av utseende fra tidligere, husker ikke noe om henne.

Det hadde jo vært innmari urettferdig for han hvis det skulle fått noen konsekvenser da. Han måtte jo nesten utelukkende stole på hva de andre sa til han, for han kjente jo ingen av deltagerene eller dynamikken der inne på forhånd.

Anonym poster: fbad2d07cb2e2c599d29f90a13ed0282

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo mye mer urettferdig for Magne og Thomas da. Som ikke har gjort noe som helst. Så hvorfor ikke Karim skulle få en konsekvens av å sende ut en uskyldig skjønner ikke jeg at skulle være urettferdig. Sier ikke at han skulle bli sendt ut, men noe negativ burde jo skjedd for han og.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for noen lufthuer!! Hvis de ikke vet hva de skal gjøre, er det ikke lurt å spørre han som leste opp brevet og ikke bare suse rundt der da?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!!! :D Fantastisk at han kom inn igjen!

Endret av Løvetannbarnet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gash Isabell er så dum.

"hei jeg fant bildet. Ehm hva skal jeg gjøre nå? Jeg skjønner ingen ting!"

Anonym poster: 7d63239746f79aae1c17565caa5407f5

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt lei meg når Isabell var så dum når hun fant bilde til Magne. Liker hun egentlig veldig godt, og jeg trodde (håpet) ikke hun var dum. Bare holde bildet opp og si at de andre ligger der inne... :bond: Godt Kristian Rene ordna opp (for hennes del).

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig dette morde opplegget var litt tullete.

Både Magne og Thomas røyk ut på kjipe måter. Hvis Karim valgte feil burde det ha blitt noen form for negativt for han og hvis han valgte riktig noe positivt.

Eller synes kanskje en av de andre burde fått det oppdraget. Siden de kjenner alle mye bedre liksom.

I PH dk ifjor var det en morder som skulle skyte 2 stykker. Altså skyte på bildene dems. Morderen kunne velge en som skulle være sin høyre hånd på en måte.

De 2 som ble skytt skulle finne ut hvem morderen var. Gjettet de feil måtte en av de 2 reise hjem,men gjettet de rett skule de 2 velge hvem av morderen og han andre som skulle reise.

Anonym poster: 7d63239746f79aae1c17565caa5407f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når snudde hele greie plutselig til at mari nå jobber med å få Oda ut igjen??? Igår pratet de jo om at de skulle kapre Birger og Karim...?! Nå har de Magne i tillegg, så da er jo alt greit for de 3 jentene der... ?! Skjønner ikke greia, jeg. Kan ikke hun bare prate litt med Birger? han er vel klar for å kvitte seg med Charlotta?!

Mari er så rar, plutselig er hun med Oda og Isabell og prater om at Tina og de bestemmer og så lar hun nettopp dem fikse hele greia for seg ??? :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt lei meg når Isabell var så dum når hun fant bilde til Magne. Liker hun egentlig veldig godt, og jeg trodde (håpet) ikke hun var dum. Bare holde bildet opp og si at de andre ligger der inne... :bond: Godt Kristian Rene ordna opp (for hennes del).

Hun visste jo ikke hva hun skulle gjøre. Driter egentlig i at hun ikke klarte det så lenge Ariel ikke klarte det heller. HUN er dum, hun!

Endret av Løvetannbarnet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oda har blitt rosa stakkar. Tror de må passe på at hun smører seg med høy nok faktor der inne :fnise: Det samme med Birger forsåvidt!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært så fantastisk bra om Mari stiller seg bak Birger og han velger henne istedenfor Charlotta!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oda har blitt rosa stakkar. Tror de må passe på at hun smører seg med høy nok faktor der inne :fnise: Det samme med Birger forsåvidt!

rååååååååååååååååååsa! :fnise:

Anonym poster: 014c45427a0fd804af7217cc876a8a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært så fantastisk bra om Mari stiller seg bak Birger og han velger henne istedenfor Charlotta!

YES! håper håper håper han velger Mari!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...