Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes forresten også det var dårlig av Charlotta (og noen andre) å snakke så stygt om Oda, og det i edru tilstand.

Hun hadde stygt extention, ekle, tynne fingre, var for tynn, nesten som et skjelett, hadde verken rumpe eller pupper etc. Synes egentlig det var mye verre enn det som ble sagt om Karim her om dagen.

Anonym poster: 37cad02f5bf81179104d70ca53ce2748

Ja, flaut å se og høre. Hadde jeg vært tilstede hadde jeg rullet med øynene og sagt "hva så om hun har tynne fingre og ikke har rumpe\pupper? hva i faen har det med saken å gjøre?"

Viser bare hvor tåpelige enkelte folk er.

Anonym poster: 9932ff39f79ed1adc068d95cfde72c80

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir sur hvis Charlotta ryker ut pga bimboene :bond:

Kødder du? Det er jo Charlotta og Tina som bitcher der inne! Skikkelig ufyselige mennesker.

Anonym poster: b7967c47d51aa8e66761a4cfd32f9b7f

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Thomas. Håper han kommer inn igjen! Han og Isabell hadde vært et fint par tror jeg. Kunne ønske paradise varte i et år eller noe. haha. Det er så gøy.

Anonym poster: b7967c47d51aa8e66761a4cfd32f9b7f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut i går at KR va morderen, nå føler jeg meg stolt over å ha løst Paradise mordet :fnise: På det ene klippet i går viste de hånden som satt på plass bildet av Thomas og den hadde flere ringer, noe jeg har lagt merke til fra før av at KR har. Men skjønner ikke helt greia med at folk trodde det var Sander fordi han hadde sorte klær, det hadde jo flere den kvelden? Og skulle ikke morderen få en fordel dersom han klarte oppdraget?

Uansett håper jeg Tina ryker i morgen, men ser på det som ganske usannsynlig. Eventuelt Oda, vet ikke hva det er med henne, men synes hun er så irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skuffet over Charlotta, hun er veldig pen og i starten virket hun skikkelig kul. Nå er hun den jeg liker dårligst, sammen med Tina. Den baksnakkingen var jo bare utrolig pinlig..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

charlotta irriterer meg! Håper hun ryker.. Magne må komme inn igjen, han er så morsom og kult :)

Anonym poster: e08a60cf9b61e1e3deb912821ca83b97

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner Thomas litt fra det "virkelige liv" (vi har jobbet sammen). Han er oppegående/smart og veldig hyggelig in real life. Han var med på "Luksusfellen" kun for å støtte sin bestevenn som nylig hadde mistet moren sin rett før programmet og som hadde pådratt seg stor gjeld (Thomas hadde selv kun noen tusen minus på Mastercardet). Uansett, jeg vil bare si at han ikke er "slesk" i det hele tatt, men har masse selvironi og han bare tuller med det "snobbe" imaget fordi han kommer fra Holmenkollen-området. ;)

Anonym poster: 357e6cd5805392f37a0c69d79f967ea0

Ikke misforstå meg, jeg digga Thomas :) Jeg bare kommenterte at jeg har sett han på Luksusfellen. Det er mulig han bare var med for å støtte kameraten, men når man er med i programmet virker det som man selv har vært litt dum med penger. Uansett, jeg vil ha Thomas inn igjen, og synes ikke han virker slesk eller soss :) Man er vel bare så vant til at gutter fra det området er det, så man "leter" etter den oppførselen.

Endret av Lista
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På reklamen virker det som de redde en av gutta som røyk ut? Håper de klarer å redde Magne.

Birger kommer vel til å bytte ut Charlotta hvis han kan få Isabell. Alle gutta digger jo Isabell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Men Isabell er jo så søtnos da. Verdens største og mest ekte smil der inne. Det er jo ikke rart hun blir lagt merke til. Hun har foreløpig ikke vært dum nok til å få meg til å himle med øynene, noe Iselin gjorde ofte i fjor. Jeg liker Isabell, nesten som en liten søster jeg får lyst til å passe på :)

Magne kan godt komme inn igjen, han får meg til å le med alle de rare ansiktsuttrykkene sine. Dessuten passer han perfekt sammen med Isabell. De er liksom det fjollete og rare Barbie/Ken-paret i pæredais :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor kunne jeg ikke fordra Kristian René, men i år har jeg faktisk begynt å få sansen for ham. Han er nesten litt morsom, og er dessuten den eneste av deltagerne som gjør Paradise Hotel litt spennende. Liker spillinga hans. Samtidig ler jeg av ham innimellom, for veldig mye av det han sier er ting som gjør at det virker som han tror at han sitter på manuset til PH og at hans ord er lov. Det er komisk. De beste PH-deltagerne er jo de som tror at å være deltager der høster stor status hos andre, og at de kan styre spillet helt selv

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kall andre for dum før du har lært deg å skrive ordet. ;)

Anonym poster: 22733a0e9e2e1da38fa98f1a0ba1725b

Beklager men jeg er ikke født og oppvokst i Norge, så noen skrivefeil må vel være lov som utlending.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kall andre for dum før du har lært deg å skrive ordet. ;)

Anonym poster: 22733a0e9e2e1da38fa98f1a0ba1725b

BTW, så tør jeg i alle fall skrive under "mitt navn", selv MED skrivefeil og ikke som anonym... Du tør tydeligvis ikke det :fnise:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte Kristian i fjor og må si jeg liker han enda bedre i år. Han virker ikke så frempå i år og kanskje litt mer laidback?

Mari irriterer meg på måten hun snakker på, hver gang hun skal si KJ-lyd blir det SKJ. For eksempel tror jeg hun har måttet si "kjære" 3 ganger i løpet av oppholdet, men alt jeg hører er SKJÆRE SKJÆRE SKJJJJÆRE! Eller "shære".

Anonym poster: 894e93395842cd7d514c702ab8929153

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare meg eller har vida-lill lagt på seg?

Anonym poster: e08a60cf9b61e1e3deb912821ca83b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

....? Spoiler? Hva har vida lill med noe å gjøre?

Vida-Lill og Stian jobber "bak scenen". Det er de osm intervjuer de som sjekker ut osv.

Anonym poster: 894e93395842cd7d514c702ab8929153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun og Stian er programledere for det som vises på viaplay/tv3play. Innsjekk, utsjekk og sånt. Bonusmateriell, på en måte.

Anonym poster: 37cad02f5bf81179104d70ca53ce2748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er ikke spoiler...

Anonym poster: bff40084ee6e56ac4270829905dc8c63

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! 3 på 1 gang

Anonym poster: bff40084ee6e56ac4270829905dc8c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...