Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hahaha :hoho:

ikke? så rart? :klo: jeg har ab-krysset og det har tydeligvis de fleste andre også :P

ta en titt til du mynona.. kanskje du bare ikke er så vant til å bruke det så du ikke ser det med en gang..

Jeg vet nøyaktig hvor det er og hvordan det ser ut. Bruker AB ganske mye faktisk.

Men har det ikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er egentlig alt dette snakket om at Amir og Mats har "redda" Sander? De har jo ikke gjort annet enn og sette han i fare hele veien? Fader ta altså, Amir lyver så mye der inne at han snart tror det selv. Var jo han som ba Thomas om å stille seg bak Mari...

Mats er en liten, slu djevel. Han lyver og er IKKE til å stole på. Hittil har han vel dolket alle sine partnere i ryggen (både Mari og hun svenske (var det Caroline?) hadde han jo sakt at kunne stole på ham), blir spennende å se om han holder på Tina i denne ukens parsermoni eller om det faller han inn noe annet. Amir tror jeg man kan stole på som partner, men de andre gutta der inne behøver nok ikke å satse og tro på en allianse med den underbitte lystløgneren. Han kan godt legge av seg sinnegemyttene sine også, hadde jeg vert Ariel der inne på badet når han hissa seg slik opp, så hadde jeg vert dritredd.

Don't even get me started on Tina... AAArrrghh!!

(Merker at tv3play kanskje egentlig burde være en betalings-side...) :fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi tv3 sa det.

Det tror faktisk jeg og. Hun blonde var jo bare 19 år og ikke gammel nok til å få servert sprit, det kan nok by på noen utfordringer på PH. Kan tenke meg at hun fikk de andre til å hente sprit i baren for henne, som straff ble hun sendt hjem.

Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror faktisk jeg og. Hun blonde var jo bare 19 år og ikke gammel nok til å få servert sprit, det kan nok by på noen utfordringer på PH. Kan tenke meg at hun fikk de andre til å hente sprit i baren for henne, som straff ble hun sendt hjem.

Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52

Kan man ikke drikke sprit når man er 19 år i Mexico?

Uansett, jeg syns også det var tåpelig å si at Sander gikk i mot gruppa når han egentlig bare gikk imot en gruppering på fire. Den andre gruppa er jo faktisk større. Samme når de sier at "ingen kommer til å stole på han etter det her" - det gjelder jo bare deres gruppe, den andre alliansen vil jo stole på ham. Det virker som de tror at de er de eneste inne på hotellet.

Også lurer jeg på hva det blir av Birger og Charlotta, siden de er med i hver sin allianse. Kanskje Birger velger å sende Charlotta hjem i morgen for makt? Det virker jo ikke som at de er et veldig sterkt par nå, og på den måten kunne han sendt hjem en fra den andre alliansen. Men jeg tviler på at han har baller til det.

Forresten, skulle det ikke komme inn en "kjenning" denne uka? Når skal det skje da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er så gale med hun Tina?

Anonym poster: 9a0cf84734cbfda9bd479ef8ea82d4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderpig

Er så møkk lei Amir!!

Han maser og fjaser og kjefter i et sett. Og juger så mye at han tror på det selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TV3 har vel heller ikke sendt casting-brev til Mensa når det kommer til årets deltakere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er så gale med hun Tina?

Anonym poster: 9a0cf84734cbfda9bd479ef8ea82d4bd

Ja, syntes hun er dødskul. Men selvfølgelig, hadde nok ikke syntes det samme om jeg hadde møtt henne her hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blandingen stavanger-dialekt og tysk aksent er vel ikke noe man vil karakterisere som heldig

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å høre den tyske aksenten til Amir, har høres mer ut som en utlending fra sandnes som er godt oppvokst i norge men som har foreldre som snakker annet språk :P

Ellers synes jeg Tina er skikkelig ekkel.. kåt, ekkel og dum. Hun tror hun er dødskul!

Mats er en smurf som jeg holder på å spy av, det samme med Amir..

Anonym poster: e31d0001323416c26693ea98e54dd381

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thomas festet vist for 60 000kr sist månde.

Takler ikke folk som leker wannabe rik og kul. Tar opp lån for å kjøpe den dyreste sjampanjen, drar til byen med limo osv. Bare teit og flaut.

Anonym poster: 5775943ac20742dfe78b3add0e569f1b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å høre den tyske aksenten til Amir, har høres mer ut som en utlending fra sandnes som er godt oppvokst i norge men som har foreldre som snakker annet språk :P

Ellers synes jeg Tina er skikkelig ekkel.. kåt, ekkel og dum. Hun tror hun er dødskul!

Mats er en smurf som jeg holder på å spy av, det samme med Amir..

Anonym poster: e31d0001323416c26693ea98e54dd381

Kåt? Haha vil du utdype?

Thomas festet vist for 60 000kr sist månde.

Takler ikke folk som leker wannabe rik og kul. Tar opp lån for å kjøpe den dyreste sjampanjen, drar til byen med limo osv. Bare teit og flaut.

Anonym poster: 5775943ac20742dfe78b3add0e569f1b

Harry

Anonym poster: fbad2d07cb2e2c599d29f90a13ed0282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Triana sa at det kommer en gammel kjenning.. lurer på hvem det blir :)

Jeg og! Jeg håper det er Stian eller Vida fra forrige sesong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! Jeg håper det er Stian eller Vida fra forrige sesong!

Jeg hørte rykter om at det er Stian som kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...