Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den krangelen mellom Amir og Magne var bare tåpelig. "Du var ikke nok med oss" "Dere var ikke nok med meg", hva blir det neste, å måle på minutter hvor mye tid man tilbringer sammen?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det som sendes på nett sensurert? Det var ikke noen sexscene i dusjen som var reklamert.

Anonym poster: 80bff2cafe0dde26a06be711c6b6d0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den krangelen mellom Magne og gutta, haha. For noe tåpelig. Skulle tro de var et kjærestepar; "du er jo aldri sammen med oss lengre - bare Isabella!"

Og han Oslo-klysa... :kvalm:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det som sendes på nett sensurert? Det var ikke noen sexscene i dusjen som var reklamert.

Anonym poster: 80bff2cafe0dde26a06be711c6b6d0d1

Jeg tror det var en preview av det som kommer til å skje hele uken, så den kommer sikker senere i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er det bare meg eller sier Magne konsekvent "ignonere" istedenfor "ignorere"? Har hørt det minst to ganger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han har ingen utdanning, jobber på Lefdal og tjener ganske lite.

Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var veldig lite intelligent.

Ja. Han ryker vel fort ut.

Ariel(l): "Han har mye rosa klær, så han er sikkert homo! Håper det fordi en homo er en jentes bestevenn! :)"

Æsj, blir kvalm av henne.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner jeg blir litt irritert av Amirs dialekt. Det er vel ikke ren stavanger dialekt det der. Han er vel ikke norsk han? Høres veldig tysk ut. står på tv3.no at han har bodd i tyskland en rekke år.

nå jobber han i stavanger, men han er vel tysk da?!

Synes jeg hører det med en gang når noen er tysk, hehe-

Han snakker Sandnes-dialekt, men ikke skikkelig norsk i det hele tatt. Stemmer at han har bodd i Tyskland, og han høres veeeldig tysk ut. Veldig merkelig blanding av dialekter egentlig.

Anonym poster: 399254ff5b43d3ff42de283f14b66c2d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Støtter Magne, Mads og Amir ble grinete. Amir kommer til å spille seg selv ut av hotellet.

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Herregud hvorfor sender de inn han sosse fyren der da? :murvegg:

Hvem er det som har sex under dyna imorgen da?

Det er jo gøy med forskjellige typer der inne. Paradise hotel er ikke det samme uten en skikkelig soose gutt =) Det er jo gøy og se på siden det er så provoserende.

Anonym poster: 5d695a6a754cb15d1074d27c1908f337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lapdancen til Magne (?) var så klein at jeg bare måtte se bort.

Hahahah! Noe av det verste jeg har sett hittil i denne sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

"Senest i går sto det to personer som ropte; Jævla hore, vi skal drepe deg og spyttet etter meg, sier frisøren og bartenderen, til Side2. "

Hva i all verden er galt med folk? Det er snakk om hun svenske med tatoveringene. Husker ikke helt navnet.

Anonym poster: 18bb8d691ff8d2ce09569edc0300df3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobba jævla mye i det siste og ikke fått med meg noe PH. Tenkte å få hekta meg på i kveld. Kan noen gi meg en oppsumering på max tre setninger om hva som har skjedd så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...