Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tv3 er jo med på å bestemme hvem som ryker. De har en finger med i spillet ja,

De prøver vel å få ut de kjedeligste og beholde de som lager mest drama.

Anonym poster: 53268c7d50f4154f777f19b88f8965fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her jeg.. Er ihugga paradisefan spesielt dette året fange er 31 uker gravid og gosjer meg i sofakroken og er ekstra lett engasjert i alle retninger :P

Fikk utrolig homovibber av Magne og syns han virker som en Helskrudd professor :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Fikk utrolig homovibber av Magne og syns han virker som en Helskrudd professor :P

Er spent på om han kommer til å bli alt for pusegutt med hun damen..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det kun man- torsdag det vises?? Var det ikke lørdager også tidligere?

Man-torsdag

Jeg kan ikke huske at de har blitt vist på lørdager før. Det må i såfall kun har vært reprise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På reklamen viser de jo et ukjent fjes, så de viser jo i grunn hvem som kommer inn. Men det kan jo hende de kommer inn mange nye gutter neste uke uansett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Er det kun man- torsdag det vises?? Var det ikke lørdager også tidligere?

Nei, for på lørdager er målgruppen på fest på bygdehuset og drikker vodka-battery.

Det går jo rykter om at en viss tidligere deltaker skal inn nå, jeg håper det stemmer for h*n spilte spillet iskaldt og rokket veldig ved alle de som påsto at de bare "ville ha det kult".

Alle unntatt Tina virker jo også som pushovers, så det er nok lett å manipulere hele bunten og lage sikkelig helvete :kosteskaft:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er alle så opptatt av å få inn Kristian rene? Det ble jo snakket om hver uke i fjor og. At det sikkert var han. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte Kristian René veldig godt der inne. Han spilte spillet og hadde en litt særegen personlighet. Hadde ikke gjort meg noen ting om han kommer inn igjen og vinner hele greien!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har riktignok gullfisk hukommelse, men husker dere virkelig hvordan stemmen hans hørtes ut? Som dere ikke har hørt på ca et år? :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har riktignok gullfisk hukommelse, men husker dere virkelig hvordan stemmen hans hørtes ut? Som dere ikke har hørt på ca et år? :ler:

Jepp. :jepp:

Om en tidligere deltaker kommer inn igjen, håper jeg også på han! Kunne nok blitt underholdende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. :jepp:

Om en tidligere deltaker kommer inn igjen, håper jeg også på han! Kunne nok blitt underholdende.

Heldig dere er som husker så lenge ;) Jeg husker ikke hva noen av de som var med i fjor heter en gang jeg. Før noen sier det til meg. Eller hvem som vant :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...