Gjest Sunshine23 Skrevet 12. mars 2013 #201 Del Skrevet 12. mars 2013 Huff fikk vondt av Mette?. Kunne de ikke heller trekt lodd eller noe annet? Utrolig kjipt å skulle stemme hvem de vil ha og ikke ha der. Er Isabella seriøst 24? Skulle tro hun var 16. Hello kitty, Justin Bieber, babystemme, flyr rundt med en bamse osv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonus Skrevet 12. mars 2013 #202 Del Skrevet 12. mars 2013 Mulig hun var litt kynisk under avstemningen, men den strategien fungerte jo tross alt bra der og da, det skal hun jo ha:P 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherish Skrevet 12. mars 2013 #203 Del Skrevet 12. mars 2013 Må si jeg er overrasket over hvor lite pene mennesker de har fått med i år! Eneste pene i mine øyne var jo de svenske jentene! Guttene var heller ikke noe å skryte av! Også Birger, da. Blir flau hver gang han snakker omtrent! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. mars 2013 #204 Del Skrevet 12. mars 2013 Man kanke drive å inngå veddemål om IKKE å ha sex på paradise..... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. mars 2013 #205 Del Skrevet 12. mars 2013 Mulig hun var litt kynisk under avstemningen, men den strategien fungerte jo tross alt bra der og da, det skal hun jo ha:P Hun er sånn uansett. Også er hun så veldig oppmerksomhetkåt. Hvis en annen får oppmerksomhet fremfor henne blir hun ordentlig forbanna og lager som regel en scene. Sånn var a hvertfall før, og det ser ikke ut som hun har forandret seg så mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. mars 2013 #206 Del Skrevet 12. mars 2013 Tinas sjefete væremåte gav meg en dårlig smak i munnen. Dårlig og utspekulert måte å velge hvem som skulle ut. Skulle det liksom vært rettferdig, hadde anonym stemming (på lapp) eller loddtrekking vært det beste. Anonym poster: 78d82d627f1ee200fb34fef08071b096 Hun var fæl under avstemningen. Tok kontrollen og passet på at avstemmingen gikk så fort unna at de litt tregere jentene ikke rakk å reagere. Et stykke fælt menneske. Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52 Tina i et nøtteskall det. Onde kjærring. jammen? det er jo et spill.. man må jo berge sitt eget skinn... jeg kan virkelig ikke forstå at de som spiller og prøver å gjøre alt for å vinne blir rakka ned på av seerne... og om de IKKE spiller og bare er på badeferie så blir de rakka ned på da også.... hvordan vil dere at de skal være da? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonus Skrevet 12. mars 2013 #207 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Hun er sånn uansett. Også er hun så veldig oppmerksomhetkåt. Hvis en annen får oppmerksomhet fremfor henne blir hun ordentlig forbanna og lager som regel en scene. Sånn var a hvertfall før, og det ser ikke ut som hun har forandret seg så mye. Da blir hu nok gjennomskuet etter hvert vil jeg tro. Blondinene har jo begynt å vende seg mot henne, men så er det desverre guttene som skal bestemme i morgen så. Jeg for min del synes det er helt ok at de er kyniske og spiller spillet Endret 12. mars 2013 av Tonus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #208 Del Skrevet 12. mars 2013 Mulig hun var litt kynisk under avstemningen, men den strategien fungerte jo tross alt bra der og da, det skal hun jo ha:P Så raskt som hun agerte og tok styringen fikk jeg inntrykk av at det ikke var nytt for henne å være sjefete. Hvis de lar henne være det inne lenge er jeg redd hun kan finne på å mobbe de andre jentene. Anonym poster: bcf36ca5fc3c90aaca016eb936732d52 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. mars 2013 #209 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg snakker for hvordan jeg kjenner henne i det virkelige liv, Noz. Hun er en fæl fæl fæl person. Hun har en tvillingsøster som er mye søtere, så de to setter virkelig preg på hva det vil si å ha en ond tvilling 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. mars 2013 #210 Del Skrevet 12. mars 2013 Hun er sånn uansett. Også er hun så veldig oppmerksomhetkåt. Hvis en annen får oppmerksomhet fremfor henne blir hun ordentlig forbanna og lager som regel en scene. Sånn var a hvertfall før, og det ser ikke ut som hun har forandret seg så mye. Herlig!! Sånt blir det bra TV for oss av Håper hun blir der lenge! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. mars 2013 #211 Del Skrevet 12. mars 2013 Da blir hu nok gjennomskuet etter hvert vil jeg tro. Blondinene har jo begynt å vende seg mot henne, men så er det desverre guttene som skal bestemme i morgen så. Jeg for min del synes det er helt ok at de er kyniske og spiller spillet Men det var vel mest fordi hun har brunt hår var det ikke 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. mars 2013 #212 Del Skrevet 12. mars 2013 Ja, det er undeholdene! Men det er ikke noe gøy for jentene å bli tråkket på av ho da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. mars 2013 #213 Del Skrevet 12. mars 2013 Håper folk ho egger noen så jævelig på seg at hun får svi selv, DET hadde vært underholdning det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonus Skrevet 12. mars 2013 #214 Del Skrevet 12. mars 2013 Men det var vel mest fordi hun har brunt hår var det ikke Haha, sant nok Herlig!! Sånt blir det bra TV for oss av Håper hun blir der lenge! Oh yes! Virker som hun har litt taket på et par av guttene også, så da får de andre jentene noe å bryne seg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 12. mars 2013 #215 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg liker Tina jeg. Hun kan lage mye drama tenker jeg og det liker jeg. Kjedelig med de som er venner med alle og bare er på badeferie. Håper Tina blir der lenge! Usj hvem er det Birger tror han er? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 12. mars 2013 #216 Del Skrevet 12. mars 2013 jammen? det er jo et spill.. man må jo berge sitt eget skinn... jeg kan virkelig ikke forstå at de som spiller og prøver å gjøre alt for å vinne blir rakka ned på av seerne... og om de IKKE spiller og bare er på badeferie så blir de rakka ned på da også.... hvordan vil dere at de skal være da? Enig. Jeg liker faktisk best de som tør å spille og som er der for å vinne. Det er jo et spill. Er så himmlalei av de fjottene som bare er for å få en gratis ferie og for å feste. Blæh 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest One-x Skrevet 12. mars 2013 #217 Del Skrevet 12. mars 2013 Hittil, så var dette bare bedritent 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 12. mars 2013 #218 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Håper folk ho egger noen så jævelig på seg at hun får svi selv, DET hadde vært underholdning det. Hvis hun er så fæl som du sier så vil det nok komme frem i serien, hun seiler jo opp som den med best bitch-potensiale allerede. Og det kommer alltid tilbake og biter dem i rompa, både i serien og når de kommer ut og finner ut at de er Norges nye riksbitch og må ta ørten Se&Hør-intervjuer om at de er blitt klippet feil. Når det er sagt så synes jeg det er topp at hun er der inne. Tenk så forbanna kjedelig det hadde vært om hotellet var fullt av sånne som hun med bamsen. Hun kommer lett til å ryke først hvis hun ikke utvikler en interessant personlighet innen i morgen. Imens Tina er sånn dame produsentene hiver inn igjen dersom deltagerne klarer å kaste henne ut. Endret 12. mars 2013 av Cuntzilla 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #219 Del Skrevet 12. mars 2013 Virker som du virkelig har noe imot Tina Kadust? Anonym poster: 7d63239746f79aae1c17565caa5407f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. mars 2013 #220 Del Skrevet 12. mars 2013 Enig. Jeg liker faktisk best de som tør å spille og som er der for å vinne. Det er jo et spill. Er så himmlalei av de fjottene som bare er for å få en gratis ferie og for å feste. Blæh hehehe, jeg husker så godt i tråden her i fjor... det var sååå mye klaging fra utallige brukere på at de bare var på badeferie og ingenting action skjedde.. bare soling og pulings... og da det nærmet seg finalen så ble det diskutert side opp og side ned hvem som burde vinne, og da var det mange som synes at enkelte ikke burde vinne fordi de bare hadde flytet (fløtt? fløtet? ...hva heter det? ) igjennom hele programmet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg