Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Ikke for å klage på været.. men dere ser også på den siden at gjennomsnitts temperaturen i Trondheim var 13,3 grader i juli i fjor.. Så været er helt klar ikke like bra her! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emmanuelle

Ikke for å klage på været.. men dere ser også på den siden at gjennomsnitts temperaturen i Trondheim var 13,3 grader i juli i fjor.. Så været er helt klar ikke like bra her! :laugh:

Dit jeg skal flytte er gjennomsnittstemperaturet noe av det samme i vintermånedene. Steike, jeg skal kline det utover hele facebook i vinter...Instaweather ALL the time!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med å reise på all inclusive turer. Jeg skjønner ikke poenget me då reise til ett annet land uten å faktisk oppleve noe spesielt kulturelt med landet man besøker.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg skjønner ikke greia med å reise på all inclusive turer. Jeg skjønner ikke poenget me då reise til ett annet land uten å faktisk oppleve noe spesielt kulturelt med landet man besøker.

Noen av oss drar ikke for å oppleve landet, men for helsen sin skyld.

Og når man i tillegg må dra alene, så er det godt med all-inclusive og en god bok :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss drar ikke for å oppleve landet, men for helsen sin skyld.

Og når man i tillegg må dra alene, så er det godt med all-inclusive og en god bok :)

Mm jeg er motsatt. Selv om jeg reiser alene vil jeg gjerne se noe mer enn hotellet. Jeg mener såklart ikke at man trenger å dra rundt på alle mulige utflukter som er, men med å kun være på hotellet går man glipp av så utrolig mye opplevelser, som gjerne er de man husker på i ettertid.

Jeg snakker da ikke om tilfeller hvor man av ulike grunner ikke kan dra rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hva du mener, og vanligvis bor vi egentlig ikke på hotell engang når vi drar til utlandet, men leier gjerne leilighet/hus og bil for å kjøre rundt og se masse i tillegg til de vanlige sydenaktivitetene. Men denne gang har vi bestilt all inclusive fordi det er en måte å sikre oss litt på at vi ikke trenger å bruke så mye penger. Det var ikke dyrt, og da fikk vi råd til en hopp på-tur i siste liten. Kommer nok til å spise utenfor hotellet om noe frister da :-) Men folk som har all inclusive beveger seg vel litt vekk fra hotellet? Eller bare blir de der hele uken? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi er inne på reiser; jeg skjønner ikke greia med å reise til utlandet, og KUN shoppe og spise. Ikke få med seg noe som tilsier at man faktisk har vært i et annet land/by.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på østlandet, og har hørt både "pizza på g", "Er det noe på G på byen ikveld?" og "Nå har vi det på g altså!"

Anonymous poster hash: 1ffa5...774

Jeg bor i nordnorge, og her brukes uttrykket "på g" om noen som holder på eller noe lignende.... "Per og Anne er på g", det vil si at de snart blir kjærester :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker (særlig samboere\familie) som sitter i samme rom og "prater" med hverandre via facebook.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggere.

Beklager, men den dagen de har noe fornuftig og komme med, annet enn bilder av lys i fuglebur i beste chabbychick stil, restylane, hårextension, sminke, dagens antrekk (UNNSKYLD!! Outfit, heter det!)...

Da er jeg interessert, gi meg noe med litt tyngde bak, noe fornuftig og ikke så veldig overfladisk!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

shoppingdagbøker.

Er folk SÅ besatt av og forbruke at de t.om må ha en egen dagbok om det?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Totalt enig. Folk forsvarer det med at de har barn, men når jeg var liten fantes ikke sånt og vi reiste til syden. Merkelig; og jeg innbiller meg at maten ikke er noe god heller. Buffé er ofte ingen høydare.

Ikke forstår jeg de som kun holder seg på hotellet og ved bassenget. Er vel litt i samme gate.

Jeg vil oppleve noe annet enn hotellet når jeg er på ferie. Spise god mat på en lokal restaurant, gå på stranden og se noe av det landet jeg besøker.

Jeg må også ha lyst til å reise til det landet vi skal til og ikke som enkelte gjør:reiser til Bulgaria eller Tyrkia fordi det er billig.

Endret av Crazycatlady
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Jeg forstår ikke folk som klager uten å klage direkte. For eksempel så klager folk til hverandre, men ikke til den som kan gjøre sånn at det blir en endring.

I enkelte tilfeller er det forbanna irriterende, men folk elsker å klage har jeg funnet ut og nå gjør jeg det selv også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Blubberella

Jeg skjønner ikke greia med at samtlige bukser og topper for store damer er korte i ermer og bukseben. Tror de at med en gang man går opp i vekt skrumper armer og ben proposjonalt inn?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt enig. Folk forsvarer det med at de har barn, men når jeg var liten fantes ikke sånt og vi reiste til syden. Merkelig; og jeg innbiller meg at maten ikke er noe god heller. Buffé er ofte ingen høydare.

Ikke forstår jeg de som kun holder seg på hotellet og ved bassenget. Er vel litt i samme gate.

Jeg vil oppleve noe annet enn hotellet når jeg er på ferie. Spise god mat på en lokal restaurant, gå på stranden og se noe av det landet jeg besøker.

Jeg må også ha lyst til å reise til det landet vi skal til og ikke som enkelte gjør:reiser til Bulgaria eller Tyrkia fordi det er billig.

Enig i det meste her... Tror all inclusive-maten både er kjedelig og dårlig (men jeg vet ikke, og det kan sikkert variere), men jeg vil ha med litt forskjellig!

Bulgaria som sydendestinasjon skjønner jeg ikke vitsen med, synes det høres frastøtende ut, egentlig. Men Tyrkia kan jeg bare si godt om, jeg har vært det er to ganger, og reiser gjerne dit igjen!

Endret av Pringle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg skjønner ikke greia med at samtlige bukser og topper for store damer er korte i ermer og bukseben. Tror de at med en gang man går opp i vekt skrumper armer og ben proposjonalt inn?

Og det ser såååå mye finere ut når overvektige damer går med bukser til midt på leggen og ermer som går til rett under albuen :ler:

Ser jo ut som at de plutselig ble overvektige og vokste ut av alle klärne.

Er overvektig selv og det kunne ikke falt meg inn å gå sånn kledd

Endret av Funky Punk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med meg selv.

Jeg skriver at jeg er drittlei hjernetomme blogger, og hva gjør jeg?

Jo, leser masser av det som skriver ellers her under Skråblikk om andre bloggere, trykker på linkene dit osv mens jeg gremmer meg over... Megselv.

Puh... godt og lette hjertet litt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...