Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Hva er greia med å bruke en tynn dame og en muskuløs mann i reklame for hold-in produkter? Det er vel ingen som tror de får sixpack og brystmuskler av å ta på en hold-in t-skjorte? Og dama har jo ikke noe å holde inn.

HoldIn_hanHenne_DB_230x375(3).jpg

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Hva er greia med å bruke en tynn dame og en muskuløs mann i reklame for hold-in produkter? Det er vel ingen som tror de får sixpack og brystmuskler av å ta på en hold-in t-skjorte? Og dama har jo ikke noe å holde inn.

Daa-aaa-aah - det er jo netopp derfor hun er slank! Fordi hun har på denne hold-in greia..

Uten den så kommer alle bilringene frem igjen :roll:

Endret av NozMonster
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

topper som er korte foran og kjempelange bak..

TAKK! og kjoler som er sånn også. Jeg syns det bare ser skikkelig teit ut. Hva er poenget, liksom? Vise frem forsiden av bena, men ikke baksiden? Hvorfor er ikke kjolen eller toppen like lang foran og bak?

humhum.

Jeg skjønner heller ikke greia med at om man legger seg rett etter man har spist våkner man opp så sulten at du tror du holder på å dø, men om du legger deg litt småsulten så våkner du opp med null matlyst hele dagen utover. Ser liksom ikke helt poenget med akkurat det.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Folk som spør om ting det går helt fint å google.

"Hvordan gjør jeg det?", "Hvor ligger det?", "Hvor kan jeg finne det?".

Har ei venninne som satt på pc'n og spurte meg ting som "Hvor finner jeg ut når Remaen stenger?".

Helt greit med 2 spørsmål, men når jeg blir ringt 4 ganger i løpet av en dag ang spørsmål hun fint kunne ha funnet ut med noen tastetrykk så blir jeg litt sånn "Stakkars, hvordan skal det gå med deg i den store stygge verden" :fnise: .

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Folk som spør om ting det går helt fint å google.

"Hvordan gjør jeg det?", "Hvor ligger det?", "Hvor kan jeg finne det?".

Har ei venninne som satt på pc'n og spurte meg ting som "Hvor finner jeg ut når Remaen stenger?".

Helt greit med 2 spørsmål, men når jeg blir ringt 4 ganger i løpet av en dag ang spørsmål hun fint kunne ha funnet ut med noen tastetrykk så blir jeg litt sånn "Stakkars, hvordan skal det gå med deg i den store stygge verden" :fnise: .

ja, her inne så er det jo helt ekstremt mange tilfeller av nettopp det... Jeg skjønner virkelig ikke greia med å opprette en tråd her på KG for å spørre om ting som det har halvparten så kort tid å finne ut av ved å google det...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne oppdateringen på nyhetsfeeden min på facebook:

****** ***** la til en livshendelse fra 18. juni 2013 på tidslinjen sin: Gikk ned 10 kilo.

Anonymous poster hash: 03d46...dd9

Endret av Niennas
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ånei, det skulle jo ikke bli en link, var ikke meningen å vise hvem det va :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

ånei, det skulle jo ikke bli en link, var ikke meningen å vise hvem det va :(

hehee, neeei.. det håper jeg ikke var meningen.. send PM til en modd å be dem fjerne det fort som bare det!

Det er nok lurt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkeskjerf/strikkehalser midt på sommeren. Greit nok at man vil bruke skjerf eller hals dersom man føler det kompletterer antrekket, men hvorfor ikke bomull/silke/chiffon? Blir svett bare av å se på dem...

(hilsen en som ikke klarer å ha på lette skjerf midt på sommeren)

Anonymous poster hash: 8c3b6...3b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett en del på facebook i det siste at det har blitt en greie å ta bilder toppløs med armene i været på fjelltopper/i naturen, men tatt bakfra. Etter et kjapt googlesøk ser jeg at denne trenden ikke kun er hos mine facebookvenner. Det kalles "naking", og det er flere varianter av det: http://statigr.am/tag/naking

Så da spør jeg: hva i helvete er greia? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom det samme som planking. Bare at alle fjellfolk har gjort dette i mange år :P Velkommen etter, sier jeg bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er liksom det samme som planking. Bare at alle fjellfolk har gjort dette i mange år :P Velkommen etter, sier jeg bare!

Jeg kjenner ikke så mange fjellfolk, og de jeg kjenner er stort sett ganske ordentlige (altså ville ikke lagt ut sånne bilder) så derfor har jeg ikke fått det med meg før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke så mange fjellfolk, og de jeg kjenner er stort sett ganske ordentlige (altså ville ikke lagt ut sånne bilder) så derfor har jeg ikke fått det med meg før nå.

Nei, de fleste ordentlig fjellfolk legger det ikke ut. Derfor de andre kommer så langt etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn horoskop og interiørblader... De er to ting jeg skyr som pesten!

:klappe:

Om flere damer tenkte som deg, hadde vi blitt kvitt uvesenet på veldig kort tid.

Ting vi ikke skjønner greia med: Mygg! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...