Lutetium 71 Skrevet 4. mars 2013 #381 Del Skrevet 4. mars 2013 Jeg skjønner ikke greia med at folk skal skrive engelsk. Me neither. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 5. mars 2013 #382 Del Skrevet 5. mars 2013 Ja, og topper! De er så utrolig stygge.. Sant, toppene er kanskje hakket verre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 5. mars 2013 #383 Del Skrevet 5. mars 2013 U r såh forvirrende, daaaaaaaah. D e noe md kortere or som e sååh kult. Anonym poster: d14164f754ac5e89fa97446c71489cd0 Nå skriver jeg ikke slik til vanlig, men det hender jeg bruker "elns" til folk jeg vet forstår hva jeg mener. Har ingenting med at jeg syns det er kult å gjøre, eller at det er enklere å skrive det. Jeg bare gjør det noen ganger. Ubevisst. Jeg skriver ikke sms-språk på forum, semesteroppgaver og liknende. Kun til noen få mennesker. Beklager om du syns det er skikkelig teit assaaaaa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 5. mars 2013 #384 Del Skrevet 5. mars 2013 PUA 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #385 Del Skrevet 5. mars 2013 MENN Anonym poster: d14164f754ac5e89fa97446c71489cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 5. mars 2013 #386 Del Skrevet 5. mars 2013 MENN Anonym poster: d14164f754ac5e89fa97446c71489cd0 forstår du ikke greia med menn!? vel...det er jo en fordel å ha mulighet til å formere seg i det minste. Det må nemlig til for å føre menneskebestanden videre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 5. mars 2013 #387 Del Skrevet 5. mars 2013 PUA Jeg har ikke fått med meg hva det står for en gang jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 5. mars 2013 #388 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg har ikke fått med meg hva det står for en gang jeg... Pick up Artist.. jeg synes det er litt snodig å ikke forstå greia med det heller mange av disse grusomme PUA`ene drar jo damer som bare pokker! Mange er store jævler som en bør holde seg milevis unna, men de oppnår jo målet sitt.. Det florerer av dem på DR. Jekylls i Oslo, så de av dere som har blitt med noen hjem derfra har muligens blitt kraftig lurt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. mars 2013 #389 Del Skrevet 5. mars 2013 Det ser ut som om man har to sett med hofter til og med. Jeg trodde jeg kledde denne typen kjoler og topper men NEI, hoftene ser større ut ja. Trodde at midjen skulle fremheves men det ble helt feil . Syns nesten bare superslanke kvinner kler det.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mars 2013 #390 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg trodde jeg kledde denne typen kjoler og topper men NEI, hoftene ser større ut ja. Trodde at midjen skulle fremheves men det ble helt feil . Syns nesten bare superslanke kvinner kler det.... Nei, ikke de heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 6. mars 2013 #391 Del Skrevet 6. mars 2013 mange av disse grusomme PUA`ene drar jo damer som bare pokker! Mange er store jævler som en bør holde seg milevis unna, men de oppnår jo målet sitt.. Det florerer av dem på DR. Jekylls i Oslo, så de av dere som har blitt med noen hjem derfra har muligens blitt kraftig lurt Det jeg ikke skjønner er hva som er tiltrekkende med det(dem) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. mars 2013 #392 Del Skrevet 6. mars 2013 Det jeg ikke skjønner er hva som er tiltrekkende med det(dem) men man vet jo ikke at de er en PUA. Det er jo ikke noe de sier at de er. De har bare sykt bra teknikker på å dra damer inn i land for å få seg noe..Og jeg tipper at selvtillitten dems stiger relativt mye etter hver helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 6. mars 2013 #393 Del Skrevet 6. mars 2013 yolo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 7. mars 2013 #394 Del Skrevet 7. mars 2013 men man vet jo ikke at de er en PUA. Det er jo ikke noe de sier at de er. De har bare sykt bra teknikker på å dra damer inn i land for å få seg noe..Og jeg tipper at selvtillitten dems stiger relativt mye etter hver helg Det er ikke så vanskelig å oppdage. Selv har jeg fått denne: "Du ha*mumlemumle* SYYYKT PEN........... Hvis du hadde hatt brune øyne." 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison_00 Skrevet 7. mars 2013 #395 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Jeg skjønner ikke greia med "syden". Driter folk i hvilket land de skal til så lenge det er strand og starbucks der??? Jeg ler høyt når noen bruker dette uttrykket. "Norden" er iallefall et ordentlig utrykk, som beskriver en gruppe bestemte land. "Syden" er bare BS! Endret 7. mars 2013 av Madison_00 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 7. mars 2013 #396 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg skjønner ikke greia med "syden". Driter folk i hvilket land de skal til så lenge det er strand og starbucks der??? Jeg ler høyt når noen bruker dette uttrykket. "Norden" er iallefall et ordentlig utrykk, som beskriver en gruppe bestemte land. "Syden" er bare BS! SÅ ENIG! Har alltid ment det. Det er kanskje feil, men jeg ser på folk som bruker uttrykket "syden" som om det var et land, som kunnskapsløse og litt uintelligente. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 7. mars 2013 #397 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) , Endret 15. juni 2014 av Samaysa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. mars 2013 #398 Del Skrevet 7. mars 2013 Når det i nyhetsgreia på Facebook hele tida kommer opp at en venn bytter profilbilde når det er samme profilbilde hele tida. Har en venn som har byttet profilbilde kanskje fem ganger siden i går og det er samme bilde hver eneste gang. Er det noe de bevisst gjør for å skaffe seg flere likes eller er det noe Facebook gjør automatisk? jeg skjønner ikke greia med å bytte profilbilde hver dag, spesielt ikke fem ganger daglig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 7. mars 2013 #399 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. mars 2013 #400 Del Skrevet 7. mars 2013 denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå