Gå til innhold

Ny på dette med EL tester..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes dere denne ser positiv ut?

Første syklus med EL tester, så er litt usikker.

Anonym poster: 473ea5359735eec9b85059ba350d64c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bilde kom ikke med.. Her er det!

Anonym poster: 3678df04bd6d6b24a1852429ca66db45

post-41077-0-21956800-1358438093_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke positiv, men EL nærmer seg nok :) En dag eller to til så tror jeg den er positiv. Teststreken må være like sterk eller sterkere for å være positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Da tror jeg nok bare jeg hadde "nesten-EL" denne mnd.. For i dag var de svakere igjen. :sukk:

Anonym poster: 3678df04bd6d6b24a1852429ca66db45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Da tror jeg nok bare jeg hadde "nesten-EL" denne mnd.. For i dag var de svakere igjen. :sukk:

Anonym poster: 3678df04bd6d6b24a1852429ca66db45

Den er negativ.

Men kanskje du er blandt de med kort LH topp, og bommet på testtidspunktet? Og enkelte får ikke positiv test selv om de treffer, da LH nivået ikke blir så høyt.

Eggløsningstester er ingen eksakt vitenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er negativ.

Men kanskje du er blandt de med kort LH topp, og bommet på testtidspunktet? Og enkelte får ikke positiv test selv om de treffer, da LH nivået ikke blir så høyt.

Eggløsningstester er ingen eksakt vitenskap.

Alt du vet! Tusen takk for svar :blomst:

Anonym poster: 3678df04bd6d6b24a1852429ca66db45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk også svar på det jeg lurte på - jeg tar også mine første EL tester nå ;-)

Et spm: test i dag var sterkere enn i går (men ikke sterkere enn teststrek). Er EL på vei da? Hvis DPO fasen er 14 dager på meg, har jeg i teorien først EL på tirsdag. Har faste sykluser på 31 dager, men aner bare ikke når EL er. Så tenkte det kunne være fint å vite :)

Anonym poster: 9c9e74801e146820954bc4f23cc4e12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte, men ikke alltid. Styrken på streken hopper litt opp og ned hos meg, avhengig av når på døgnet jeg tester og hvor konsentrert urinen er. Tester jeg på morgenurin får jeg falsk positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte, men ikke alltid. Styrken på streken hopper litt opp og ned hos meg, avhengig av når på døgnet jeg tester og hvor konsentrert urinen er. Tester jeg på morgenurin får jeg falsk positiv test.

Tydeligvis lagd for å bli forvirret disse testene??? Bruksanvisning sier test på formiddag, men best tidspunkt varierer altså fra person til person?? Skal teste morgen og ettermiddag de neste dagen for å 'naile' dette :)

Lykke til TS med å bli klok på testene! :)

Anonym poster: 9c9e74801e146820954bc4f23cc4e12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, disse testene er forvirrende! Jeg håper noe av det Athene skrev stemmer, for mine tester ble bare svakere og svakere til de ble nesten helt vekke, etter testen på bildet. Jeg begynte også og spotte litt de dagene og hadde veldig murringer. Kan det være et tegn på EL? :klo:

Det blir spennende og se, men jeg stresser ikke. Har jeg ikke blitt gravid innen 1. mars blir det mest sannsynlig pergotime om mannen sine svømmere er som de skal :)

Anonym poster: 3678df04bd6d6b24a1852429ca66db45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...