Gå til innhold

Overfladisk å droppe fyren p.g.a liten pikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Husk at du kommer direkte fra et forhold med en betraktelig større penis. Vagina tilpasser seg.

Mye sant i det, men hva om penis er kjempetynn og 8 cm? :fnise: Da tror jeg egentlig man aldri vil bli fornøyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår deg veldig godt. Har hatt sex med en fyr som hadde veldig liten penis, det vil si så liten at kondomet hang og slang, litt tykkere enn en finger kanskje. Uansett, det var en utrolig dårlig erfaring. Hvordan han i det hele tatt klarte å komme vet jeg faktisk ikke, men jeg kjente så å si ingenting inni meg, jeg er ikke spesielt vid heller. Vi prøvde også forskjellige stillinger uten at det hjalp. Bare dropp han om du ser at sexlivet ikke kommer til å funke. Du sier selv at sex er viktig for deg, det er det for meg også. Jeg hadde dumpet fyren, uten tvil!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macha Mong Ruad

Livet er for kort til å kaste vekk tiden på dårlig sex. Du setter kravene i ditt liv, og du er ikke forpliktet til å ligge med noen som helst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er overfladisk. Men menn dropper jo oss hvis vi ikke er pene nok, så da kan du gjøre det samme. Du skylder han ingenting.

Anonym poster: ad20061ac48383ed730f41eecb9f729c

Two wrongs make a right!

Anonym poster: f120530d5315afde8d49a10c962fb2ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er for kort til å kaste vekk tiden på dårlig sex. Du setter kravene i ditt liv, og du er ikke forpliktet til å ligge med noen som helst.

Girlpower, jeeee! :danse:

Her er det bare storkuk som gjelder. Kaster vel ikke bort livet på en mann som ikke fyller oss helt ;) ;)

:buss:

Anonym poster: cc00ac71509ef7430fc10d88f316369b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler sterkt på at det kan bli noe positivt ut av sexen med han, egentlig. Han kan nok tilfredsstille meg på andre måter, men det blir jo ikke det samme. Jeg har behov. Det er utrolig synd, for han er så bra ellers. Men det er jo en viktig del av helheten! Det var bare så turn off... føler meg fæl for at jeg syns det, men det var jo det.

Problemet nå er hvordan jeg skal si at jeg ikke vil mer. Det fungerte jo så supert frem til vi hadde oss, så regner med at det kommer veldig ut av det blå for hans del.

Anonym poster: 09124c19dd326aa5f53d60df57ec7174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overfladisk og løs. Det beste er nok å avslutte ting og la han finne seg ei bedre dame.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noe mer overfladisk enn når en fyr ikke blir ilag med en dame pga hun ikke er fin nok, når alt andre stemmer.

Blir ikke det samme.

Det blir som om en mann skulle ha dumpet ei dame bare fordi hun har romslig vagina. Tviler på at mange menn gjør det.

Anonym poster: cc00ac71509ef7430fc10d88f316369b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet nå er hvordan jeg skal si at jeg ikke vil mer. Det fungerte jo så supert frem til vi hadde oss, så regner med at det kommer veldig ut av det blå for hans del.

Anonym poster: 09124c19dd326aa5f53d60df57ec7174

Han skjønner nok hva som var grunnen og forstår hvor overfladisk du egentlig er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at dette ikke kan sammenlignes. Jeg er dame, og jeg kunne heller ikke blitt sammen med en fyr jeg ikke syntes hadde vært fin/kjekk/fysisk tiltrekkende. Det er allikevel ikke sammenlignbart med penisstørrelse, ettersom det dreier seg om direkte fysisk nytelse. Når det er sagt, ville jeg aldri i verden droppet en fyr på grunn av penisstørrelse (med mindre det hadde dreid seg om en med den sjeldne medisinske diagnosen mikropenis, eller tilsvarende tilfelle). Hvis man er forelsket og glad i noen, får man det alltids til å funke, gjennom en kombinasjon av knipeøvelser hos henne, bruk av stillinger hvor det er maksimal friksjon/dyp penetrasjon, gjennom utforsking av hele spekteret av seksuelle handlinger, og en rekke andre ting. Ikke noe problem i det hele tatt. Jeg ville aldri dumpet noen fordi de hadde hatt en penis under snittet, f.eks. på 10 cm.

Anonym poster: 87ca985abfe5f86b4b65c171d046e1ef

Vel, du kan få mene hva du vil.

Ettersom det er et åpentbart faktum at menn dumper kvinner pga utseende (eller fysiske atributter om du vil), er spm hennes unødvendig. Selvsagt kan hun dumpe ha dersom han har mikropikk!

Anonym poster: ad20061ac48383ed730f41eecb9f729c

Jepp, like overfladisk det.

Blir ikke det samme.

Det blir som om en mann skulle ha dumpet ei dame bare fordi hun har romslig vagina. Tviler på at mange menn gjør det.

Anonym poster: cc00ac71509ef7430fc10d88f316369b

Sikkert mange menn som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange menn som gjør det.

Sikkert?

Har du hørt eller sett dette skrevet noe sted?

Anonym poster: cc00ac71509ef7430fc10d88f316369b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, like overfladisk det.

Feil, det blir ikke det samme. Det eneste man kan sammenligne det med er hvor (lite) stram vagina er.

Anonym poster: cc00ac71509ef7430fc10d88f316369b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert?

Har du hørt eller sett dette skrevet noe sted?

Anonym poster: cc00ac71509ef7430fc10d88f316369b

Feil, det blir ikke det samme. Det eneste man kan sammenligne det med er hvor (lite) stram vagina er.

Anonym poster: cc00ac71509ef7430fc10d88f316369b

Hjelpes folkens. Dere tar visst ikke poenget. Ler og ler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Girlpower, jeeee! :danse:

Her er det bare storkuk som gjelder. Kaster vel ikke bort livet på en mann som ikke fyller oss helt ;) ;)

:buss:

Anonym poster: cc00ac71509ef7430fc10d88f316369b

Er dette et seriøst innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes folkens. Dere tar visst ikke poenget. Ler og ler.

Det er du som mangler poeng. Ler og ler.

Anonym poster: cc00ac71509ef7430fc10d88f316369b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som mangler poeng. Ler og ler.

Anonym poster: cc00ac71509ef7430fc10d88f316369b

Du leste mitt første innlegg her, gjorde du ikke?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er dette et seriøst innlegg?

Nei, prøvde bare å leve meg inn i hvordan det er å være kvinne.

-Mann

Anonym poster: cc00ac71509ef7430fc10d88f316369b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du leste mitt første innlegg her, gjorde du ikke?

Selvsagt, det er jo det jeg kommenterer.

Hvordan kan du sammenligne dette med utseende? Det eneste det kan sammenlignes med er at en mann dumper ei dame fordi hun har løs vagina. Ser du virkelig ikke dette?

Anonym poster: cc00ac71509ef7430fc10d88f316369b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg handler det ikke om "utseende".

Det er på ingen måte som når en jente har små pupper.

Dette er noe som er viktig for sexen skal være bra. hjelper ikke at han gjør alt riktig hvis du ikke kjenner noe. Det er IKKE overfladisk. Sex er IKKE overfladisk!

Anonym poster: d818a22914d647958fa5e62da2ae4c87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg synes ikke det er noe mer overfladisk enn når en fyr ikke blir ilag med en dame pga hun ikke er fin nok, når alt andre stemmer.

Men damer kan jo også droppe menn fordi dem ikke er pene nok/trente nok/"deres type"

Så det å sammenligne et utseende med penis størrelse blir feil,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...