Gå til innhold

Paris Hilton sjekker inn på Paradise Hotel!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild

Splitte mine bramseil.

Enten deltar du i Paradise eller så jobber du i TVNorge eller TV3 (har ikke sjekka hvilken kanal mølet går på) Dog har jeg mest tro på første alternativ. :) Og å si hva man mener om en serie er ikke å tråkke på. Da har du misforstått fullstendig. Blir du like sur om du snakker om noe mat du liker også kommer det en og sier at han ikke liker den matretten? Blir du sur om noen ikke liker fargen rosa? Altså, jeg digger Hotel Cæsar og i tråden om Cæsar står det masse dritt om Cæsar. Gidder da ikke bry meg om det. Smaken er som baken, den er delt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Splitte mine bramseil.

Enten deltar du i Paradise eller så jobber du i TVNorge eller TV3 (har ikke sjekka hvilken kanal mølet går på) Dog har jeg mest tro på første alternativ. :) Og å si hva man mener om en serie er ikke å tråkke på. Da har du misforstått fullstendig. Blir du like sur om du snakker om noe mat du liker også kommer det en og sier at han ikke liker den matretten? Blir du sur om noen ikke liker fargen rosa? Altså, jeg digger Hotel Cæsar og i tråden om Cæsar står det masse dritt om Cæsar. Gidder da ikke bry meg om det. Smaken er som baken, den er delt!

Jeg er verken sur eller PH deltager. Hvorfor tror du det? fordi jeg er uenig med deg og derfor er dum og hører til PH? ehm.. Og hvorfor tror du jeg er sur? fordi jeg ikke skriver kule smilefjes?

nei,dude;)) blir ikke sinna hvis folk ikke liker rosa<3333 men liksom,det er urelevant! :D

Hvor ser du at jeg nevner at jeg ser på PH eller liker PH? syns bare det er helt feil å snakke om at det er "teit" når ingen spør deg, enkelt og greit!

Anonym poster: dce5fb30e358493b9e8eba4dd402a8bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Det med rosa var bare et eksempel. Drit i det, du ble sur på meg og Herr Heftig fordi vi gikk inn i tråden din og skrev at Paradise er noe møl.

Skjønner jo at du liker PH når du blir sur fordi andre ikke liker det da. Men jeg respekterer at du liker det.

Og det at ingen spør meg, nei jeg vet at ingen spør meg spesifikt, jeg er ikke dum. Men man må få lov til å si hva man mener i en tråd som omhandler et spesifikt emne. enkelt og greit!

Og de "kule smilefjesene" er faktisk kun et ikon for å ikke virke sur. Har ikke noe med å være kul å gjøre.

Over og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med rosa var bare et eksempel. Drit i det, du ble sur på meg og Herr Heftig fordi vi gikk inn i tråden din og skrev at Paradise er noe møl.

Skjønner jo at du liker PH når du blir sur fordi andre ikke liker det da. Men jeg respekterer at du liker det.

Og det at ingen spør meg, nei jeg vet at ingen spør meg spesifikt, jeg er ikke dum. Men man må få lov til å si hva man mener i en tråd som omhandler et spesifikt emne. enkelt og greit!

Og de "kule smilefjesene" er faktisk kun et ikon for å ikke virke sur. Har ikke noe med å være kul å gjøre.

Over og ut.

"jeg er ikke sur"

Respekt sa du? neppe

Anonym poster: dce5fb30e358493b9e8eba4dd402a8bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er teit.

Liker ikke når de skal lage tvister og nye spilleregler basert på at det er med en dårlig kjendis. Helt unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke en tråd som handler om du liker ph eller ikke. Kunne ikke ha brydd meg mindre om hvem som ikke liker det. Lag deres egen hate tråd. Trenger ikke å komme inn her bare for si at ph er søppeltv :roll:

Anonym poster: f57b3363e727a46a8bda6e128a4dfa3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er teit.

Liker ikke når de skal lage tvister og nye spilleregler basert på at det er med en dårlig kjendis. Helt unødvendig.

Jeg syns det er litt likegyldig enn teit.... Altså, hva så om akkurat ho er med? erstatt henne med hvem som helst annen "sånn type kjendis" og det er nøyaktig det samme for meg. Håper at de i denne sesongen har flere type forskjellige folk da,sånn som sist..Eneste gang jeg har følgt med

Anonym poster: dce5fb30e358493b9e8eba4dd402a8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Splitte mine bramseil.

Enten deltar du i Paradise eller så jobber du i TVNorge eller TV3 (har ikke sjekka hvilken kanal mølet går på) Dog har jeg mest tro på første alternativ. :) Og å si hva man mener om en serie er ikke å tråkke på. Da har du misforstått fullstendig. Blir du like sur om du snakker om noe mat du liker også kommer det en og sier at han ikke liker den matretten? Blir du sur om noen ikke liker fargen rosa? Altså, jeg digger Hotel Cæsar og i tråden om Cæsar står det masse dritt om Cæsar. Gidder da ikke bry meg om det. Smaken er som baken, den er delt!

Lage deg en egen jeg-hater-paradise-hotel tråd. Eneste mølet her er deg.

Anonym poster: 9e2a569892c53a39a03056695c1caceb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser premieren av Paradise Hotel DK akkurat nå, og hun er med der også.

Det er hun som bestemmer hvem som skal være par fra begynnelsen av.

Anonym poster: f24f1ff7b83b40e1562b91e1e05f12a0

Hvor er det du ser på?

Anonym poster: 73c5f9d0d8408e482a3edd6c1ad23862

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så,hva syns dere om innvandring, abort og rasistme? :D

Eh,nei, det er ikke frittfrem for alle tema, vi diskuterer gjerne en tema om gangen og i tråder som er for å diskutere hva som kommer til å skje i en film/serie vi liker er det bare dumt å komme for å angripe og slenge dritt.

Saklig negativ kommentar angående en film er noe helt annet, for filmen er slutt og det er ingenting å diskutere, du kan sikkert fortelle at du hatet den hvis noen spør, men handler tema om hva som skjer i filmen, er det bare dumt å komme og si at det var drittfilm og at det ikke spiller noe rolle uansett.

Og angående "Dette er faktisk et diskusjonsforum":

Sånn høres du ut som når du prøver å forsvare unødvendig dritt slenging:

103.jpg

Anonym poster: dce5fb30e358493b9e8eba4dd402a8bf

Anonym poster: dce5fb30e358493b9e8eba4dd402a8bf

Dette gjelder alle andre utenom deg da eller?

Anonym poster: 9fb9451d09231d5a5d6c37dcf7cb868d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette programmet har jeg kun sett i reklamesnutter.

Ikke min type underholdning i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars Triana - hun følte seg liten i forhold til PH :plystre:

Jeg tenker på alle de som ikke snakker engelsk jeg, skal man lissom tekste programmet da? Mister man ikke mange seere slik??? Mange som ikke forstår engelsk så godt.

Sikkert et irritasjonsmoment for dem...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker på alle de som ikke snakker engelsk jeg, skal man lissom tekste programmet da? Mister man ikke mange seere slik??? Mange som ikke forstår engelsk så godt.

Sikkert et irritasjonsmoment for dem...

De fleste i Norge forstår engelsk godt.. Jeg vet hvertfall ikke om noen som ikke forstår engelsk. Snakke engelsk er en annen sak

Endret av Lana Del Rey
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Lage deg en egen jeg-hater-paradise-hotel tråd. Eneste mølet her er deg.

Anonym poster: 9e2a569892c53a39a03056695c1caceb

*Riste oppgitt på hodet* Si meg, hvem er det som driver med angrep nå? Utrolig feig du er også som ikke tør vise brukeren din når du kaller meg stygge ting. Også går du garantert inn med brukeren din og gir deg selv positiv omtale. Patetisk! Godt jeg ikke bryr meg om hva du syns om meg da, for jeg kan rapportere deg om jeg vil vet du. Men så nærtagende er jeg ikke. Good for you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi wow, kan jo bli artig å se hvordan det ligger an med engelsken til Paradise-deltakerne :fnise:

Huff. Flaut på hele nasjonens vegne. Å nei. Dette kommer til å bli innmari kleint. Jeg må i hvert fall se på!

Anonym poster: 5bff84bb206ce59dde103daac88dd441

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du ser på?

Anonym poster: 73c5f9d0d8408e482a3edd6c1ad23862

Vi har TV3 Danmark. Tror alle med Viasat-abbonement har det. Vi har den kjipeste pakken, og har kanalen likevel. Man-tors kl. 22 :)

Anonym poster: f24f1ff7b83b40e1562b91e1e05f12a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...