Favole Skrevet 1. desember 2014 #241 Del Skrevet 1. desember 2014 Oul i uke 21? Er det ikke mellom 18-19 det pleier å være? Tror det er under "ris, ros og spørsmål" eller noe slikt man kan be om å flytte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #242 Del Skrevet 1. desember 2014 ja, sent, ikke fornøyd med det, men legen min mente at sånn var det. takk for flyttetips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmartCookie Skrevet 2. desember 2014 #243 Del Skrevet 2. desember 2014 Det var sen ultralyd ja! Jeg hadde i uke 17 fordi termin ikke var helt korrekt, og det var jo i tidligste laget for en oul - men uke 21 hørtes sent ut. Men går nok bra det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. desember 2014 #244 Del Skrevet 6. desember 2014 At jeg ikke har oppdaget dagboka di før nå! Gratulerer så mye med nummer to på vei! Du kan sende PM til en moderator/admin eller poste på Ris og ros, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #245 Del Skrevet 8. desember 2014 hallo, ja, nei, ikke vært så aktiv denne gangen, (merkelig.. med en ettåring) sånn, da blir den flytta snart, juhu, rett skal være rett også har jeg blitt sjuk. ja, sjuk, man kan faktisk være gravid OG sjuk, selv om graviditet er en normaltilstand. kjempenormalt, å ikke kunne ta NOE for det, som legen sa, hold deg i ro og host det ut. ja, det er lett.. nevnte jeg ettåring? som er ufattelig mammadalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 8. desember 2014 #246 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Hvor stor aldersforskjell blir det mellom barna? Endret 8. desember 2014 av Wei Wei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #247 Del Skrevet 9. desember 2014 det blir rett under to år om alt går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #248 Del Skrevet 12. desember 2014 jeg er gravid "samtidig" med to andre jeg kjenner, begge 3-4 uker kortere på vei. Den ene begynte å blø, og jeg fikk informasjonen, og forsøkte å holde meg nøytral og realistisk, altså, ikke gi noen "falske forhåpninger" men heller ikke male fanden på veggen. Vendinger som "det kan jo være hva som helst" og "man må bare vente og se" osv ble brukt.. "ta det med ro.. osv" Det gikk ikke bra for hennes del, faktisk veldig dårlig, sykehus og hasteoperasjon involvert. Har ikke snakket med henne etter dette skjedde, men jeg er veldig dårlig til å snakke om ting, men det er jo klart jeg må finne noe å si, samtidig som jeg skjønner jo at det nok blir kjipt å se meg ofte med voksende mage. :\ Treffer henne igjen på mandag eller tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #249 Del Skrevet 15. desember 2014 jeg har klart å ikke si noe dumt ennå! godt er det -- usikker på ukene, var på UL den 10/11, da sa hun akkurat 12 uker på vei, men så har legen skrevet 26/5 som termin, men da er det jo flere dager feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #250 Del Skrevet 15. desember 2014 ...og hva gjør man når man vil lese for ungen og ungen bare river sider ut har hittil bare testa med ting jeg ikke er redd for (ukelader) og ting som ikke kan ødelegges enkelt, men han river jo i sidene. også sier alle sånne mamma-sider at hvis man ikke leser for ungen er man håpløs og ungen blir dum uten fantasi. jeg vil jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. desember 2014 #251 Del Skrevet 15. desember 2014 Det finnes jo sånne pappbøker? Vi har en del av dem. Så peker jeg og sier hva ting heter, hva dyr sier, sier regler, synger osv. Krysser fingrene for at det ikke ødelegger ungene mine helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #252 Del Skrevet 15. desember 2014 har masse pappbøker, men tror han er lei de, for å være ærlig, og jeg og... HALLO ASBJØRNSEN, moe kaller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 19. desember 2014 Forfatter #253 Del Skrevet 19. desember 2014 ops, kjøpte meg en doppler. litt vanskelig å bruke når en ivrig gutt gjerne vil hjelpe til, men jeg fant lyden! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. desember 2014 #254 Del Skrevet 19. desember 2014 Åå så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 19. desember 2014 Forfatter #255 Del Skrevet 19. desember 2014 jaa, skal begrense bruken da, men det er så fint når man blir rimelig skeptisk OG, jeg kjenner ikke spark, jeg kjenner det ikke, må vente til baby blir stor nok til å SE det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. desember 2014 #256 Del Skrevet 20. desember 2014 Jeg hadde også doppler, og det var veldig kjekt de dagene jeg bare måtte ha en ekstra bekreftelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 22. desember 2014 Forfatter #257 Del Skrevet 22. desember 2014 ja, og selv om jeg ikke skal ha fler barn, så går det jo sikkert å selge den fikk en ball i magen igår, var kvalm i to timer og syns det gjorde veldig vondt, men den landa jo mer der man gjør den heimlich-manøveren enn på selve magen, men det var skummelt også er jo "noen" som er glad i å sitte på magen til mamma.. og danse der, altså, huske opp og ned, eller reise seg opp og BOMS ned, eller sparke meg i søvne, jada, kan si jeg føler spark, men ikke akkurat fra den rette siden. oppklaring forrige innlegg, forventer ikke å kjenne spark nå, men jeg kjenner de ikke i det hele tatt, selv om det er dagen før termin, jeg SER det, men kjenner det ikke, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #258 Del Skrevet 30. desember 2014 nå tror sikkert alle det har rabla for meg, og det tror jeg jammen selv og men igår, på badet, jeg så NOE? og kjente noe? også kjente mannen NOE HAR det rabla? 19 +1 eller +3, ish.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. desember 2014 #259 Del Skrevet 30. desember 2014 Det er jo fullt mulig da, med rett vinkel på alt? Snart halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #260 Del Skrevet 7. januar 2015 ja, syns faktisk jeg har kjent endel (!!!!) !!! uvant og rart, og koselig! og jeg er HELT sikker på at det er kjent utenpå... en uke idag til UL, så spent på om den har alle kroppsdelene den trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå